- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z toho 5 let behate po uradech a 300 000 rozdate na uplatky
ani ne, tohle je takova vyjimka potvrzujici pravidlo.
když se řekne ultralight, znamená to, že je to letadélko s motorem, vždy? Nebo se větroně, bez motoru, počítají také do ultralightů? Díky
Vetrone jsou zvlast, jako bezmotorova letadla, jsou obvykle tezsi nez 450kg. Existuje trida ultralehkych vetronu, ale tech lita v republice tak deset a pulka z toho jsou repliky predvalecnych drevodratovych kluzaku.
...zkuste http://VZTLAK.NET, to je jiná třída!
jenom mě coby trochu věci znalého rve za oči ta stavba "draka" letadla. Trup a křídlo se skutečně nazývá drak letadla, nicméně se to neskloňuje. Takže páni novináři, příště ;-). Jo a ty měřicí přístroje taky nic moc. To o tachometru a otáčkoměru v autě taky říkáte, že jsou to měřicí přístroje? (i když ve skutečnosti jsou ;-) ).
Pánové, klobouk dolů! Nádherná práce. Přeji hodně radosti a bezproblémových letů s vašim strojem. P.S. nemáte někde ještě další obrázky?