Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kočky příchod mimina do rodiny zvládnou, postupně se s dítětem sžijí

Dá se skloubit starost o novorozeně s péčí o dva dospělé inteligentní kocoury? Mnozí nastávající rodiče zbytečně dopředu rezignují a kočce pro jistotu ještě před porodem najdou nový domov. Sebe i svého budoucího potomka tak připraví o cenné zážitky ze soužití se zvířetem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mARKETAVIK

Kočky a mimina jdou k sobě i v rodině alergiků!

Téma alergie a kočky mám prostudované. Můj manžel má silnou alergii na kočky. Když jsme se seznámili, nemohl na mne ani sáhnout, hned začal kašlat. Měla jsem totiž doma kocoura. Časem mu nezbylo než si zvyknout, protože kocoura jsem z domu nedala, akorát jsem ho musela vykázat z pohovek a míst kde jsou koberce a polštáře, všechno často  prát, pořídit vysavač pro alergiky.

Během let se můj muž "desenzibiloval", kocoura už normálně hladí a žijeme všichni spokojeně.

Teď už máme tři malé děti. Tchýně na mne tlačila, ať dáme kočku pryč, že se to dědí. Dát kočku pryč? To teda ani omylem. A výsledek? Všechny naše děti mohou zabořit obličej do kočičího kožichu a jsou v pohodě. Trochu kocoura hlídám, aby neškrábl, ale on ví, že na děcka nesmí.

Většina alergií nepochází z koček, ale z chemie. Nepoužívám moc čisticích prostředků, peru v eko prášku a podobně. Děcka jsou fit :-)

0/0
14.3.2010 11:42

Vesmírnej Poustevník

Re: Kočky a mimina jdou k sobě i v rodině alergiků!

...no tak to teda vážně klobouk dolů :o)

0/0
27.3.2010 20:32

keděd

Alergie na kočku

Prosím zde diskutující odborníky o radu. Sousedovic kočka domácí, živená granulemi a vitamíny  a vybavená rolničkou na obojku,si oblíbila na mé zahradě dvě místa.

1. Pod keři živého plotu, kde úspěšně číhá na ptactvo (nestačím odklízet potrhané mrtvolky ptáků)

2.Na krycí (bublinkové) solární plachtě na dětském bazénku nejméně 2x za týden vykonává svoji potřebu. Nepomáhá ani posyp pepřem.( U rohožky, kam chodila dříve, to pomohlo.) Navíc se jí zalíbilo ty "bublinky" propichovat.

Copak mi poradíte? Děkuji předem.

0/0
1.3.2010 15:33

captain cook

Re: Alergie na kočku

predevsim otazka. Snasis se dobre se sousedem? To pomuze, protoze soused se muze poradit s veterinarem ohledne lakavosti krytu na bazenek.

as 1) jedna nase kocicka se rada schovavala pod 2 keri grevilleji a odtud skakala na ptactvo, ktere prislo ssat nektar z kvetu (Grevillea kvete pocely rok). Obcas nektereho ulovila.

Koupil jsem dratene pletivo, takove to z tenkeho dratu s "oky" a nainstaloval pod nejnizsimi vetvemi drateny 'strop". Kocka si klidne mohla lebedit pod keri, ale jakmile vyskocila, drateny strop ji zarazil a ptactvo bylo mimo jeji dosah. Divim se ale, ze jsou ptaci tak hloupi a se se v takovem mnozstvi, jak popisujes, nechvaji jen jednou kockou obelstit. Neni ten pocet trosku prehnany? Ptaci si obvykle daji po case pozor, kdyz v urcitem miste zahrady hrozi caste nebezpeci. Maji take dobre vytvorenou komunikacni sit a zacnou delat virval, jakmile nekde jeden z nich zahledne kocku. Aspon ti v nasi zahrade to delaji.

0/0
2.3.2010 2:31

keděd

Re: Alergie na kočku

Se sousedy vycházím dobře, ale oni nevěří tomu, že jejich kocourek je na ptáčky.Říkají mi, že ho mám vyhnat, ale to bych nemohl dělat nic jiného, než vartovat.Živý plot mám 17 m dlouhý a to opatřovat ještě pletivem mi připadá ...??

0/0
2.3.2010 8:53

keděd

Re: Alergie na kočku

Kosí hnízdo ve výšce cca 2,5m v soliterním smrku vybral také.Tam by ani pletivo nepomohlo. Pod ptačími budkami vydrží klidně 1/2 dne naprosto bez pohybu.Je to dravec se vším všudy.Když si ho všimnu a vyženu ho tak je klid, ale pořád hlídat se nedá.

0/0
2.3.2010 9:00

captain cook

Re: Alergie na kočku

u nas jsou ptaci zrejme chytrejsi a take agresivnejsi. Utoci totiz na kocky v zahrade, delaji na ne nalety a zahaneji je dovnitr do domu!

Vetsi ptaci jako havrani, straky, papouskove roselly a "wattle birds" (lat. Anthochaera, neznam cesky nazev, ze skupiny medojedu???) jsou vuci kockam celkem neskodni, ale za to si to vynahrazuji "kriklave myny", ktere jsou tu poruznu vyhlaseny za skodnou. Vyznacuji se krikem a agresivitou nejen vuci kockam, ale i jinym ptakum. Videl jsem jak se jednoho dne nastval jeden havran, chytil mynu na nasi strese a rozmlatil ji o tasky az z ni letalo peri a kusy masa!

Mezi domem a sousedovic plotem mame asi 1.8m siroky koridor, ktery jsme prezdili na "dive-bomb alley", bombarderskou alej. Myny tam totiz pronasleduji nasi siamacku s revem, za nez by se nestydely stuky. Ona bezi co ji nohy staci a myny na ni podnikaji nalety, nekdy jednotlive, jindy v letce o nekolika ptacich az ji zazenou za roh a do okna pradelny, kam se chodi pred nimi schovavat.

0/0
2.3.2010 9:20

keděd

Re: Alergie na kočku

U nás nejsou velcí ptáci.Jsou to převážně vrabci,sýkory,rehkové a kosi.Když přiletí straka, tak všichni malí ptáci jdou společně proti ní, ale kocoura, který dělá "mrtvého brouka" pod stromy a pod budkami po chvíli nechávají být, a to se jim pak nevyplácí.:-(

0/0
2.3.2010 10:38

captain cook

Re: Alergie na kočku

ad 2) cista chemie. Kocky laka pach podobny jejich moci, ktera jak znamo smrdi po cpavku. Ruzne plastove vyrobky si ponechaly z vyroby chemicky pach, nektere z nich obsahuji ureu a pod. slouceniny, ktera kockam rika "tady to smrdi spravne, tady se to ma delat". Lide navic casto delaji tu chybu, ze louzicky vycisti jednim z domacich spreju, z nichz dost obsahuje cpavek; tedy znovu oznacuji misto chemicky jako vhodne na kocici potrebu. Cisteni se doporucuje delat roztokem octa a pak omyt vodou nebo v pripade malych skvrn sodovkou.

S tim plastem se to ale permanentne nevyresi, protoze pach chemikalii zase vyjde na povrch, zvlast za pusobeni slunce.

Jedna nase kocka nam cas od casu chodila do kulny, kde jsme meli skladovane igelitove "plachty" na ochranu nabytku a podlah pri malovani. A beda, kdyz jsme nechali nejaky podobny igelit v dome, nebo jeden cas kdyz mela pristup k velkym plastovym krabicim, v nichz jsme skladovali detske hracky! Zajimave, ze to delala jen burmacka, jine kocky n

0/0
2.3.2010 2:45

captain cook

Re: Alergie na kočku

posypani peprem na tom krytu ma take jen docasny ucinek, ktery je pachem chemikalii z plastu zase prehlusen. Proto bych doporucoval aby se soused poradil s veterinarem. Co takhle zkusit pres ty bublinky hodit jeste nejaky jiny prehoz?

Mimochodem, kocka zatne drapky do bublinek proto, ze ji pud narizuje po vykonani potreby to po sobe "zahrabat", aby zakryla sve stopy pred pripadneym nepritelem.

0/0
2.3.2010 2:51

captain cook

Re: Alergie na kočku

ted se mi vybavil jeste na jeden navod od veterinare na usmerneni kocky od nevhodneho mista: nasypat ji tam Friskisky nebo jine oblibene granule. Kocky necuraji tam, kde se chodi krmit. Mozna kdyby ti soused prenechal nejake granule, ze bys to mohl zkusit?

Ale pozor, je mozne, ze se k nim dostane ptactvo driv nez kocka a pomsti se ji tim, ze ji ty granule vezmou pred nosem! ;-)

Kdyby bylo na mne, zkusil bych to nejdriv s prehozem pres ty bublinky.

Kdyz jsme chteli zabranit kockam (nasim i sousednim), aby nepouzily piskoviste nasich deti pro svoji potrebu, vyrobil jsem dreveny ram, na to napnul to vyse zminene dratene pletivo a tim pokryl piskoviste kdyz ho deti nepouzivaly. Podotykam, ze mezi pletivem a vrstvou pisku byla mezera nejakych 15 cm. Kockam se packy propadaly do der kdyz na to vstoupily. To se jim nelibilo, tak tam nelezly a chodily radsi tam, kde to bylo jednodussi - na zahonky u plotu nebo na bedynku doma.

0/0
2.3.2010 3:37

Barbarka_CZ

captain cook

Ve všem s vámi souhlasím až na jednu věc - většina alergenů nepochází ze srsti, ale z kočičích slin. Nicméně jinak vám dávám za pravdu - co se toxy ad. věcí týče, je většina historek kolem koček a dětí více méně pouze hysterií a zbytečným přeháněním. Všechno se dá pohlídat.

0/0
28.2.2010 22:39

captain cook

Re: captain cook

zminil jsem se o srsti, ale vim, ze jsou za tim sliny. I psi se ale cisti lizanim, trebaze mene nez kocky.

Souhlas: hysterie a zbytecne prehaneni ze strany tech, kdo kocky proste nesnaseji, jenom zbytecne stresuje ty, kterym je clanek predevsim urcen. Ja mluvim z letite zkusenosti s detmi a kockami u nas a vsude kolem nas, potvrzene konzultaci s ruznymi lekari.

Znovu ale podotykam, ze mluvim zasadne o kockach, ktere jsou plne vychovavane doma a ne polodivokych, ktere chodi ven lovit.

Kdo si dal praci s vychovou kotat, aby neskrabaly a nekousaly pri hre, ten ma pak o to mene prace kdyz prijdou do rodiny deti, protoze mu uz zbyva jen druha cast rovnice - vychovat deti, aby se chovaly ke zviratum s respektem.

0/0
1.3.2010 3:59

vítek z prčice

oprava

Překlep : pochopitelně NEMOCÍ nikoliv emocí

0/0
28.2.2010 18:04

vítek z prčice

značné riziko

Rád bych připoměl, že kočka, na rozdíl od psa, představuje pro těhotné ženy a malé děti značné zdravotní riziko. Může být zdrojem alergie a na člověka přenositelných emocí. Konzultujte odborníky, podobné "veselé" články mohou nadělat více škody, než užitku. !!

0/0
28.2.2010 18:03

captain cook

Re: značné riziko

Kocka doma plne vychovavana a krmena, ktera nebeha po polich a nelovi "značné zdravotní riziko" nepredstavuje. To jsou babske drby. O jakych nemocech mluvis vedle toxoplasmozy, ktera se snaze dostane z presazovani kvetin nez od kocky?

Kocka a pes maji oba srst a oboji srtst bez rozdilu muze byt zdrojem alergie. Pes navic v sobe ma potencionalne vic parazitu, protoze na rozdil od kocek, ktere jsou uzkostlive ciste, nesezraly by lejno a radsi ho peclive zahrabou, pes je v tom ochotny se vyvalet, strka cumak...nez jde oliznout panicka nebo panicku po tvari. Vedle toho, kdo je na kocky alergicky, ten je asi tezko bude mit v domacnosti a nebude tedy muset premyslet co s kockou behem tehotenstvi.

Meli jsme dve kocky a odborniky jsme konzultovali jeste kdyz byl prvni potomek "v planovacim stadiu". Verdikt: zadny problem pri zachovavani hygieny a urcitych pravidel, jak uz jsem popsal dole.

0/0
28.2.2010 18:27

Hans Wurst

Zblaznil jste se?

Pes, spinave, pachnouci, uslintane zvire, ktere se vali v hov.ech, olizuje ostatnim psum vsechny telesne otvory, cicha ke kazdemu pochcanemu sloupu, do domu taha klistata a jine parazity, krome toho na tlapach kila bor.elu, ma byt vetsim zdravotnim rizikem pro mimino nez cista kocka, ktera zije v byte??? 

0/0
28.2.2010 23:06

captain cook

Re: Zblaznil jste se?

myslim, ze jsi ve svem rozhorceni prehodil slovicko a ze jsi mel na mysli "pes........ma byt MENSIM zdravotnim rizikem pro mimino nez cista kocka, ktera zije v byte???"

0/0
1.3.2010 4:03

Kočipatá

Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

Naše kočky se s dětmi tedy nesžily. V době narození prvního dítěte bylo kocourovi 6 let a kočce 5. Po dvou letech se nám narodilo druhé. Vytrvalou péčí se nám podařilo kočky naučit, že děti se neškrábou a děti naučit, že kočky se nehoněj a netahaj za ocas. Dnes je dětem 6 a 4 roky, a nedá se rozhodně říci, že se kočky s dětmi sžily. Kočky maj velmi dobrou paměť a nemaj rádi hluk (který děti dělají téměř permanentně), takže se můžete stavět na hlavu, pokud nechtěj, tak nechtěj. Kocour až do své smrti loni se nechal maximálně od staršího dítěte pohladit, kočka dodnes na oba syčí, kdykoli je v domě potká. Starší dítě už jí chodí i krmit, ale kočka s ní stejně nechce být ani v jedné místnosti natož se nechat pochovat.

.

Věřím, že kdyby byly kočky tenkrát menší, možná by to dopadlo jinak. Ale měly už své pohodlí a nás dřív jen pro sebe, což dětem prostě nikdy neodpustily, ať jsme dělali, co jsme dělali (a že se o to nepřestáváme snažit dodnes).

0/0
28.2.2010 15:34

captain cook

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

zalezi na kockach. Nasim kockam bylo 9 a 6let, kdyz se narodil starsi kluk a o 3 roky vic, kdyz se narodil mladsi. NIKDY zadnemu z nich neublizily a kdyz je starsi ve veku batolete honil, proste utekly kam na ne nemohl (a nam si na nej chodily stezovat mnoukanim!). Mladsi byl k nim odjakziva nezny, ony prestaly utikat a pres nej se naucily duverovat i starsimu. Obe kocky se dozily skoro do 19 let veku a s detmi byly az do konce svych zivotu v nesmirne pohode. Kdyz starsi kocka zemrela, kluci si vyzadali kazdy sve kote a meli k nim nesmirne krasny vztah od zacatku az do konce. Jedna z techto 2 kocicek zasla kdyz ji bylo 12 a ta druha pred 3 mesici, kdyz ji bylo 19 let. Zadny z nasich kluku si nedovede predstavit domacnost bez kocek.

0/0
28.2.2010 16:48

Kočipatá

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

Tak to máte idylku. Sousedka má 6timěsíčního kocoura a minulý týden jsem na vlastní oči viděla, jak když se ona nedívala, tak skočil na jejího 9timěsíčního synka co lezl po zemi. Normálně bez důvodu na něj zezadu zaútočil, skočil mu na hlavu a záda. Takže i když já osobně jsem taky kočková, tak říkám, že to nemusí být vždycky tak růžový.

0/0
28.2.2010 17:04

captain cook

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

je vykastrovany? ten kocour, samozrejme, ne klucina.

My mame vzdycky jen kocky, neutrovane, aby se nam netoulaly a nenosily kotata. Ted mame jednu 17letou kocicku a jednu sedmiletou.

0/0
28.2.2010 17:48

Kočipatá

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

Zatím ne, co já vím, tak se doporučuje kastrovat od 1 roku. Ale náš kocour útočil na děti, i když byl dávno vykastrovanej. Teda ne nijak často, třeba jednou za dva roky, ale útočil.

0/0
28.2.2010 18:01

captain cook

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

kdepak kastrovat az od 1.roku, to je moc pozde. Veterinari doporucuji neutraci u kocek nez zacnou svou prvni "sezonu", ktera muze byt u orientalek uz nekdy v sesti mesicich. U kocouru nez zacnou smrdet a toulat se, tedy v podobne rannem veku, cili polovyrostla kotata.

0/0
28.2.2010 18:33

Muf Puf

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

6ti měsíční kočičák je mladej trotl, kterej skočí po všem, co se hýbe. Je to však jen hra a ne snaha něco ulovit.;-)

0/0
28.2.2010 18:47

captain cook

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

ano - a prave tak 6 mesicni kocicka, zvlast kdyz to je orientalka (burmacka, siamacka nebo jejich krizenec kocka tonkinska). Strasne rady si hraji na honicku a skaci po vsem, co se hybe. Nam se osvedcilo je hned od nejultlejsiho mladi vychovavat, ze drapky ani zoubky se ve hre nepouzivaji. Kocky si hodne brzo zvykly, protoze kdyz zapomnely, okamzite jsme prestali hrat, znehybneli ruku a napomenuli (mluvime doma anglicky) "gently-gently!" To znamena jemne nebo nezne. Kocky si hodne rychle privykly.

0/0
28.2.2010 18:59

captain cook

Re: Naše kočky se s dětmi tedy nesžily

asi proto take nase deti nemely od kocek skrabance.

0/0
28.2.2010 19:00

Kozlík_

Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

Kočce spíš vyhovuje jako na venkově. Možnost toulat se po okolí. Pro člověka je značným rizikem, alergie, škrkavky atd. K malým dětem se proto moc nehodí. Děti můžou mít kočku rádi (ona ale je spíš ne), ale rizika spíš převažují. Kočku - spíš pro starší lidi, tam to je OK.

Malé děti a zvíře je problém. Dítě má určité nevhodné reakce a zvíře se pak bojí. Kočka pak dítě sekne nebo kousne, v případě psa to pak někdy dopadne zcela tragicky. Z hlediska zdrav. rizik je ale lepší malý pejsek než kočka. Nebo kočku, až budou děti větší, nějakých 8 let a víc.

0/0
28.2.2010 15:01

captain cook

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

kocky nemaji skrkavky!!!

0/0
28.2.2010 15:05

Krak

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

Aha, takže škrkavku kočičí mám hledat nejspíš u králíka? ;-D;-D;-D

0/0
28.2.2010 18:54

petraoz

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

 Mám doma 3 kočky - od 6ti kg nahoru. A k tomu půlroční dceru. Nemám doma sebemenší problém. Kočky malou respektují a já se s nimi mazlím pořád stejně jako před tím. Jejim věcem a postýlce se vyhýbají. Stačilo jim 2x dát najevo, že tohle ne a je hotovo.

0/0
28.2.2010 15:26

Kočipatá

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

Jo, dokud bylo u nás dítě "ležák", tak problém taky nebyl. Jen počkejte, až vám začne dítě běhat po bytě, výskat, křičet, bouchat věcma.. to uvidíte, jak vám kočky poděkujou. (viz můj příspěvek výše).

0/0
28.2.2010 15:36

captain cook

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

jak ktera. Zadny problem u nas, ani vedle u sousedu, ani u dalsich rodin s detmi a kockami, ktere zname.

0/0
28.2.2010 16:50

Muf Puf

Re: Kočka se do bytu nehodí, k dětem vůbec

Malej pejsek vyroste a potom dítěti ukosne nos nebo ušo!:-/

0/0
28.2.2010 18:43

captain cook

toxoplazmoza

jak uz jsem se zminil dole:

Toxoplazmoza hrozi i z jinych vykalu, nez jen kocicich. Zatimco lidi se normalne nehrabou v obsahu kocicich bedynek, mnohe tehotne zeny bez jakekoliv starosti zahradnici, staraji o rostliny doma i v zahrade, presazuji je, prihnojuji, hrabou se v hline a v koupene smesi prsti na presazovani. Kolikrat to delaji bez zahradnich rukavic a ani jim to neprijde, ze take vdechuji pri zahradniceni prach.

Neuvedomuiji si, ze se tim vystavuji MNOHEM vetsi moznosti nakazy toxoplazmozou, nez kdyz ziji s kockou leta v jedne domacnosti a kdyz ji pohladi, umyji si ruce, zvlast pred tim, nez se dotknou jidla.

0/0
28.2.2010 14:23

Jana11

Re: toxoplazmoza

Před lety jsem se dostala ke statistickým informacím ohledně toxoplazmozy - má ji velká část populace. Problém je snad jen pokud ji člověk získá právě v době těhotenství. Takže kdo už kočky měl a má, neměl by to být problém.

To už jako větší problém vnímám právě to, že některé kočky můžou mít s dětmi problém a třeba je poškrábat.

0/0
28.2.2010 17:47

captain cook

Re: toxoplazmoza

to zni docela logicky. Mne nejvic zaujalo to, jak snadne je neco chytit z ruznych tech komercne vyrabenych smesi na sazeni rostlin. Jednak obsahuji umela hnojiva, jednak prirodni (mozny zdroj nakazy toxoplazmozou; staci se pry nadychat prachu). Zahradkarske programy ted casto zduraznuji, ze i normalni zdravy clovek si pry ma dat rousku pres usta a nos, kdyz s nimi pracuje, natoz tehotna zena, ktera se jim ma vyhnout uplne. Podobne, kdyz se hnoji na zahradce.

Vsak take debata se st.st nebyla o tom zda si poridit uplne novou kocku do domacnosti v dobe tehotenstvi (to bych sam nedoporucoval), ale "odstehovat" kocku do te doby v domacnosti zijici nekam jinam na "tech 9 mesicu', jako nejakou skatuli do uschovy.

Kdyz ale st.st prozradil/a ze je psovod, napdlo mne, ze mozna za celou debatou bude to, ze si asi na kocky nijak zvlast nepotrpi a kouka najit kdejaky duvod, proc by kocky nemely sdilet domacnost s tehotnou zenou a znacne to prehani.

0/0
28.2.2010 18:13

Aha_jo

Kocoura máme už 6 let

S partnerem jsme si pořídili kocoura britského modrého mramorovaného s papírama, pravidelně ho odčervujeme, očkujeme. Po roce  společného bydlení s kocourem, se nám narodil syn, neměli jsme s kocourem žádé problémy.K mimču se choval normálně, jako k nám, nenapadal ho ani neškrábal a pod. Pak se nám narodilo druhé dítě  a zase nebyl žádný problém. Spíš měl on sám zdravotní problémy. Ale to byl nesprávnou nekvalitní stravou. Veterinář nám nabídl jinou stravu pro kocoura a od té doby v pohodě. Kluci mají dnes 5 a 3 roky, Kocour 6 let. Zažil pár stěhování s náma, ale jinak je to mazel Jsem ráda, že kluci nemají alergii, jinak bych se musela kocoura vzdát.:-(

0/0
28.2.2010 13:56

Mablung

problémy

Má tu se mno někdo další dojem, že se v podobných článcích nastolí neexistující problém, který se potom řeší?

V tomto případě platí, že ten kdo dodržuje základní hygienu nic podobného řešit nemusí a kdo jí nedodržuje, ten nebude řešit ani nějakou kočku. Maximálně se tak bude dohadovat zda je to skutečně králík či  zda u souseda zase přejeli kočku :-)

0/0
28.2.2010 11:54

st.st

Re: problémy

Nesmysl, i při dodržování správných hygienických návyků se žena může dostat do problémů při oslabené imunitě a je jedno, zda-li se jedná o panelákovou kočku či jinou. Život se nedělí na 1000x nic se nestalo, ale na okamžiky. Pro snížení rizika je lepší se tomu vyvarovat.

0/0
28.2.2010 13:58

captain cook

Re: problémy

panika-panika-panika

To abys rano radsi ani nevylezl/a z postele, protoze te jeste doma a cestou do zamestnani muze potkat cela rada nehod. "Život se nedělí na 1000x nic se nestalo, ale na okamžiky. Pro snížení rizika je lepší se tomu vyvarovat."

To nemluve ani o tom, jake nehody te muzou potkat za cele tyhodiny v praci , na nakupech a cestou domu.

0/0
28.2.2010 14:06

st.st

Re: problémy

Proč se vystavovat dalšímu riziku, které se dá na 9 měsíců vyloučit. To je dedukce tedy: "Protože mě může porazit i auto, což je stejné riziko, tak si kočku nechám i když ji můžu dát na chvíli jinam..."

0/0
28.2.2010 14:12

captain cook

Re: problémy

v tehotenstvi existuji mnohem vetsi rizika, nez jedna kocka v domacnosti a kde se zachovava normalni rozumna hygiena.

0/0
28.2.2010 14:15

st.st

Re: problémy

Protože existují i mnohem větší rizika, tak si mohu to menší riziko dopřát. Tedy Vaše logika je vyčerpávající. Protože existují lidé, co kradou po miliardách, tak nebude vadit, když sem tam něco šlohnu. Protože jsou zplodiny z výfuků často daleko horší než samotné kouření, tak si doma klidně jednu dvě zapálím.

0/0
28.2.2010 14:19

Mablung

Re: problémy

Všechno kolem Vás nese svá rizika a Vy je musíte vyhodnotit. Je malé  riziko když půjdu po chodníku že mi na hlavu spadne cihla či krápník. Helmu zde nosit nebudu, narozdíl od stavby kde je to riziko o dost vyšší. Nenosím helmu na in-line bruslích neboť možnost zranění hlavy je zde minimální. Nosím ji ale vždy na kole, neboť zde je riziko o dost vyšší. V těhotenství představuje kočka domácí minimální riziko při dodržení hygienických zásad, proto není potřeba dělat zásádní opatření. Při styku s cizími zvířaty už ano

Doufám že jste na těchto třech příkladech pochopil co se to s Cookem snažíme říci

0/0
28.2.2010 16:31

Jana11

Re: problémy

A to ještě zapomínáte na psychickou pohodu nastávající maminky. A k tomu asi nepatří dát pryč z domácnosti dlouholetého mazlíčka a pořád přemítat, jak se mu daří. Pomazlení je taky blahodárné pro psychiku.

0/0
28.2.2010 17:49

Lucius_Malfoy

Re: problémy

Ona st.st bude toho typu, jako přítelkyně jednoho kolegy z práce. Ta mu taky jednou řekla "buď já, nebo ta kočka". Odpověděl jí, že ta kočka tam byla dřív a prý se ta do té doby docela slušně se přetvařující ženská změnila v úplnou fúrii. Tak jí vyndal kufry za dveře, vzal si jinou a syna jim kočka opečovává, jak může.

0/0
28.2.2010 17:59

st.st

Re: problémy

Řekl mamlas, co si dal přezdívku z Herryho Potra a nepochopil, že zde hovoří s lékařem o toxoplasmóze.

0/0
28.2.2010 18:51

Kobliha Povidlová

Re: problémy

Vy jste lékař? A to tady píšete takové nesmysly o kombinaci "kočka - dítě"? Ach jo... :-( Mám doma dvě kočky, ale mají víc rozumu... Svým názorem jen šíříte paniku :-/

Jo Herry Potter, je Harry...

0/0
28.2.2010 23:01

captain cook

Re: problémy

kdekdo muze o sobe na diskuzi tvrdit, ze je cokoliv

Kdyby tenhle obsesi prokazatelne trpici psovod z venkova byl skutecne lekarem, bylo by mozne si na nej stezovat Ceske lekarske komore pro sireni paniky, nezodpovedne straseni a stresovani verejnosti postavenych na zaklade neinformovanosti, osobni zaujatosti a obsese. Takovy "felcar' nema mezi doktory co delat.

0/0
1.3.2010 3:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.