Diskuze

Majitelé bojových psů ve Vídni nyní musejí mít zkoušku a průkaz

Kdo chce jet do Vídně na déle než měsíc, musí se přizpůsobit a absolvovat zkoušky stejně jako Vídeňané. Nová pravidla se vztahují na 13 plemen, mezi nimiž je třeba pitbul či rotvajler. Jejich majitelé na ně teď budou muset mít zvláštní průkaz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

coke.lukas

13. 7. 2010 3:08
chjo... větších nesmyslů aby jeden pohledal...

to snad není možné;-O, co všechno ještě ty "chytré" hlavy na radnicích nevymyslí... Rv Jak tady správně zmiňuje několik diskutujících, bojová plemena jednoduše neexistují. Já osobně považuji rotvajlery V za nejdokonalejší psíky na světě!!! Samozřejmě že je vše o lidech. Btw: dokavaď jsem neměl tu čest s pitbulem u nás doma, tak jsem je nějak extra rád neměl. Nicméně teď pitbuly prostě žeru!

0 0
možnosti

pettyo

9. 7. 2010 7:45
Co třeba...

...bandog? Ten v seznamu není. Toho si můžu do Vídně vzít nez náhubku a vodítka? Co dobrman? Ten tam taky není. Někteří politici mi přijdou dost pošahaní.

0 0
možnosti

FiS95

8. 7. 2010 1:55
Fajn.

Kvůli uklidnění pár poserů a semetrik teď zavedli absurdní buzeraci pejskařů.

0 0
možnosti

Tamagoci1

4. 7. 2010 23:22
Nesmysl

Tak tohle je uplná volovina!!To není ve psech ale lidech.Pokouše vás i pudl,jezevčík,je to jen zvíře nevíte co udělá a do hlavy mu nevidíte i když mě můj pes poslouchá(Německý Boxer)pořád jsem ve střehu.Proč se nespřísní pravidla pro pobyt psů venku?Jdu s ním po městě nebo obci tak neexistuje aby nebyl na vodítku případně neměl košík.Na co máme policii nebo městskou?Půjdete se psem na volno,pokuta  např.5.000 Kč bez milosti a je to.(když vidím,že 15 holka jde s dogou bez košíku,nechápu)!.Většina majitelů si to rozmyslí.Na druhou stranu,když jde třeba manželka se psem neexistuje,že by se k ní někdo přiblížil a podal jí ruku pokud tam nejsem já,prostě jí ochranujě,když jsem tam já v klidu jen sleduje,to není agresivita-to je prostě ostražitost,nebo když mě někdo stojí před vrátky a pak vleze dovnitř,nemůže se divit že si ho podá,když vidím ceduli že je tam pes,tak tam nelezu-ale zase,musím mít zabezpečený pozemek aby neutekl atd.Je to jen v majiteli,žadný průkaz není potřeba!!!

0 0
možnosti

David500

7. 7. 2010 1:54
Re: Nesmysl

Plně s vámi souhlasím. Policie (myslím obě) nedokáže dávat pokuty ani za neuklizení psích exkrementů.

0 0
možnosti

tmf

2. 7. 2010 21:38
a co

majitel normálního rotvajlera toho co je ve skupině 2  pinčové, knírači, plemena molossoidní a švýcarští salašničtí psi co ten, ten také musí mít nějakou přiblblou kartu?

0 0
možnosti

Ejmi

2. 7. 2010 12:34
V šesti měsících?

Hm, tak je to dobré opatření, ale jen než jsem dočetla ten konec... Nevím, jak majitel 6ti měsíčního štěněte prokáže, že jej zvládá? Za A je to ještě štěně, takže nebude poslouchat jako hodinky a za B ještě nemá ustálenou povahu. Tak moc nevím, jestli to k něčemu je. Ty zkoušky by spíše měli být tak v roce, v roce a půl, aby to mělo nějakou výpovědní hodnotu.

0 0
možnosti

Antonek1

2. 7. 2010 14:55
Re: V šesti měsících?

Je to spíše o tom jak majitel zvládá svého psa, pokud ho zvládne v těch 6 měsících tak by měl zvládnout i starší psy. A ten papír jak se zdá potom platí pro člověka, že na to má a psa může měnit co rok bez problémů a papírování.

0 0
možnosti

lajika

2. 7. 2010 12:19
zkoušky jsou dobrej nápad

Souhlasím se zavedením zkoušek (a to, jak už tu někdo psal, nejen zkoušek poslušnosti psa, ale i psychotestů majitele) pro majitele všech psích plemen. Najmě pak plemen agresivních, jako jsou jezevčíci a teriéři. Proč mám já, majitelka vycvičeného a slušně vychovaného vlčáka, kterého vodím ve městě zásadně na vodítku a s košíkem, neustále odrážet útoky hysterických volně pobíhajících smetáků vedené na mého psa a sem tam i na mě? O útocích jejich neméně hysterických (většinou) majitelek, které, místo aby jednu dobře mířenou břinkly smetákovi, jenž i na sedmé zvolání "Bobinko ale okamžitě poď k paničce" reaguje pouze neurotickým tikem v levém oku, nadávají mně, mému psovi či okolí obecně.

0 0
možnosti

romcann

2. 7. 2010 14:09
Re: zkoušky jsou dobrej nápad

Mám úplně stejnou zkušenost. Mám Cane Corso, kterého mám na vodítku a v lese na volno s náhubkem. Taky stále musíme čelit "útokům" malých agresivních jezevčíků a spol., kteří jsou na volno a bez náhubku a provokují. Nepamatuju se, že by se mi tohle stalo s nějakým pitbulem nebo jiným "bojovým" plemenem, ti naopak většinou poslouchají na slovo.

0 0
možnosti

Janoušek

2. 7. 2010 10:43
mediální bublina

Mám rottiho, je cvičený, má zkoušky, ale, že některé lidi nemá rád se nedá ovlivnit, lidé si totiž neuvědomují, že když po mě na ulici začnou řvát: ' Chyťte si tu obludu pořádně, protože jinak si na Vás dohlídnu', i když jim pes nic nedělá a je na vodítku, pes vyhodnotí jako útok na mě. A to že se někteří psi mezi sebou nemají rádi, no a co?  V blízkosi je jeden labrador, se kterým se můj pes nemůže a to jen proto, že když můj 'bojový pes' byl štěne, tak ho ten druhý přes plot kousl do jazyka. A tak když teď jdeme kolem mohou se sežrat, ale já prý jsem vinná, protože já mám rottiho. A člověk, který jde kolem to komentuje, raději ať si všichni hledí svého. A proč lidé vůbec mají psy? Mě přepadli, vykradli nás, auta u baráku nám poničili od té doby co máme psa je klid, nebyl pořízen, ale kvůli tomuto, vždy jsem si ho přála. A já bez něj nevýjdu ven, je to kámoš, který by za mě dal život. Jak tady bylo správně podotknuto, když zkouška, tak pro všechny. Ne jen pro část služebních plemen.

0 0
možnosti

mikaz

1. 7. 2010 21:50
Už aby to bylo u nás a zákonem

Navrhuji, aby u nás byla dána povinnost zákonem, aby každý majitel služebního, loveckého, nebo bojového psího plemene musel mít kynologické zkoušky a obdobu zbrojního průkazu pro vlastnictví psa. K tomu by musely prokázat, že mají psy na pozemkukterý je řádně zabezpečen plotem o výšce aspoň 2,5m. Stačí když vidím souseda, kterýje pěkný magor, má dva vlčáky,každou chvíli je tříská a skoro nekrmí a plot kolem pozemku jenom 1,20m. Až těm psům jednou hrábne.....Mám malé děti a když jsem byl na úřadu, aby mu aspoň nařídily zvýšené oplocení pozemku, tak mi řekli, že to mohou jenom doporučit. tak mi asi nezbyde nic jiného, než si udělat zbrojní pas a koupit pušku, abych se měl jak bránit až mi zmagořený vlčák vlítne na zahradu.

0 0
možnosti

tmf

2. 7. 2010 21:41
Re: Už aby to bylo u nás a zákonem

prosím, kteří to jsou ti bojoví? Třeba RTW je ve dvojce

Plemena - standardy

I. - plemena ovčácká, pastevecká a honácká  II. - pinčové, knírači, plemena molossoidní a švýcarští salašničtí psi  III. - teriéři IV. - jezevčíci  V. - špicové a tzv. primitivní plemena  VI. - honiči a barváři  VII. - ohaři  VIII - slídiči, retrieveři a vodní psi

IX. - plemena společenská  X. - chrti

0 0
možnosti

cakekake

1. 7. 2010 15:48
Už aby to bylo i u nás

Doufám, že nová vláda, případně nové zastupitelstvo po podzimních volbách, udělá něco podobného i u nás. Ať už přímo, nebo referendem. Dánsko R^

0 0
možnosti

Santa

1. 7. 2010 15:52
Re: Už aby to bylo i u nás

Ano, to je to co tuhle zemi trápí a je potřeba urychleně řešit. Ty ses nechal očkovat proti prasečí chřipce, viď?

0 0
možnosti