Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěli mě natáhnout za obyčejný podsedák pro děti, zuří čtenář Hobby

Čtenář Hobby.cz se rozvášnil poté, co našel v časopise tipy na podsedáky k zahradnímu nebo domácímu sezení pro malé děti. Za kus "hmoty pod zadek", aby děti mohly sedět u stolu s dospělými, mu připadalo 500 až 1 500 korun příliš. Vyřešil to radikálně: využil sedačku do auta, ze které už děti vyrostly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jean-Luc Picard

cena na trhu je občas trhlá

ale vždy se najde řešení co všechny "ikebau" pošle do háje (pokud nejsme snobové a nemusíme mít značku).  Ono postačí jen řešit problém s posezením když máte hemeroidy.

0/0
16.8.2010 22:52

Paxa

Ach jo, to je zase drama...

Podprdelník se snad vždycky nějak vyřeší, proboha. Polštářek, starý tlustý slovník atd., na čem jsme asi seděli my? V životě by mě nenapadlo, že vůbec existuje něco speciálního, po čem bych se měla shánět v obchodě. No jo, jsem holt nepokrokový zpátečník.

0/0
16.8.2010 18:23

Rokba

O čem to vlastně je?

Takže celý článek je o tom, že nějaká socka nehodlala zaplatit stanovenou cenu za výrobek v domění, že už je dobudován komunizmus a každý si bere dle svých potřeb, a tak rozkuchala předmět, který šlo třeba ještě přeprodat podobně postiženému jedinci na aukru a tím si těch 500 a možná i více vydělat ;-DR^

0/0
16.8.2010 18:14

Vrah

Re: O čem to vlastně je?

Socka jste leda tak vy – soudě podle vyjadřování. Pán si prostě odmítl koupit polévku ze šutrů – a byl by pitomec, kdyby si ji koupil. Vy si běžně kupujete nepotřebný předražený shit? To z vás musejí mít obchodníci s teplou vodou radost, ale o vaší inteligenci to nijak nesvědčí.

0/0
16.8.2010 19:36

AndrewXp

Nadpis ?

Musím se smát tomu nadpisu."chtěli mě natáhnout........"

Kdyby tam bylo"jak uštřit pár stovek ...." tak bych to bral.

Ale to nezní tak bulvárně a netáhne to tolik lidi.

Pánov i ostatním bych doporučli dětsku "rostoucí židli", která se dá nastavovat podle proporcí dětí a má hlavně oporu pro nohy.

0/0
16.8.2010 15:34

K-e-n-y

problém

to já zas jednou řešil, jak z toaletní mísy dosáhnout na toaletní papír ve skříňce opodál, když zrovna ten v držáku došel. No nakonec sem se utřel rukou.

Hold zlatý český ručičky. Rád bych se o tom rozepsal podrobněji a podělil se s čtenáři hobby.cz. Mohu to také poslat do redakce? ;-D

0/0
16.8.2010 15:01

edcd96f7

Re: problém

;-DR^

0/0
16.8.2010 17:35

Rokba

Re: problém

;-D prosím!!! podrobnosti!!!

0/0
16.8.2010 18:15

FoDa

Hmm...

da se rozvasnit z mnohem lepsich duvodu ;-D;-D;-D

0/0
16.8.2010 13:59

pallly

??????????

Proč jim raději v Ikee nekoupí malý dřevěný stoleček a židličky. Naše děti u něj sedí a do debaty se taky zapojují...:-) Pořádají na něm všechny různé dětské hry jako je malování,lepení, střihání apod. Když ho počmáraly,tak jsem to obrousil a znovu jim to nalakoval a nabarvil barvou,kterou si vybraly....je to lepší,než nějaké kraviny se starou autosedačkou. A když už chtějí k velkému stolu, tak si k němu kleknou na lavici-to je baví nejvíc...R^

0/0
16.8.2010 13:59

smějící se bestie

***

Já bych ten podsedák vyrobil sám. Není nad to si všechno vyrobit. Použil bych starý karton, slámu a vázací drát.

0/0
16.8.2010 13:27

l.g

Dobré...

Celé je to úsměvné. Ta sedačka do auta totiž stojí v podstatě úplně

stejně, jako ta určená na židli. Takže je to článek o tom, že je výhodnější

použít něco co už máte doma, než to koupit.

Na to by zřejmě většina čtenářů nepřišla. ;-D

0/0
16.8.2010 13:14

roxxor

Re: Dobré...

Obycejny podsedak stoji tak 200 - 300. Nemluvime o cele sedace. Jen o tom polystyrenovym spalku pod zadek. Ale jinak souhlas.

0/0
16.8.2010 14:01

Worff

Taky jste si všimli,

že je u nás dráže, než v okolních, ekonomicky vyspělejších státech?

0/0
16.8.2010 13:10

Huckleberry

Bezpečnost?

Z těch plastových zahradních židlí padají malé děti jak švestky. Vleze na to, postaví se a bác. Většino stojí čelem k stolu, takže spadne naznak. Když bude podsedák, tak to půjde ještě líp a z větší vejšky. Na zahradě do trávy to ještě jde, ale na ty dlaždičky to bude minimálně hodně pláče.

Doporučuji židle tripp trapp nebo české jitro. Posledního potomka jsme na ní vychovali od roku dodnes.

0/0
16.8.2010 12:46

m. l.

Re: Bezpečnost?

Musíte dítě přidělat vázacím drátem, pak nespadne.

0/0
16.8.2010 18:00

Petyna

nechápu všechny ty posměváčky

Nevím o co vám všem, co se tak posmíváte, jde. Já taky pro malou (2 roky) používám u stolu podsedák do auta po starší dcerce, v dětské židličce už prostě nechtěla být-to pro ty, co tady píší, že dítě patří jen tam- a také jsem koukala nejprve na net kolik stojí podsedák přímo určený na židli, cena 1000,- Kč mě též připadla nehorázná za kus gumy, takže řešení podsedáku z auta je ideální a divili byste se kolik kamarádek to u mě okoukalo s tím, že je to super nápad a že by je to nenapadlo. Malá na tom sedí už cca 4 měsíce nikdy nespadla  ani pád nehrozil, není to už mimino, co neví, co dělá, uvědomuje si moc dobře, že sedí vysoko a že dolů musí opatrně nebo si říst o pomoc. Souhlasím, že z toho nemuseli dělat takovýhle článek, ale není to nic k posměchu! A to jak se teď vydělává na malých dětech, jaké jsou ceny za dětské oblečení a hračky je přece k zamyšlení.

0/0
16.8.2010 12:40

Neustále zvracející smajlík

Ono je to tak ve vsem.

Shanel jsem blatniky na feldu, prodavac na me vyblafnul nco na zpusob, at si to necham nalakovat atd. Jasny. Obvolal jsem nekolik firem, prej lakovani +- 2000,- za blatnik. Tak jsem se slusne rozloucil, zespod to natrel 2x rezistinem, koupil za 2kila hamerit a stetku a zvrchu to natrel jak lavicku v nekolika vrstvach, skoro to neni poznat. Kdo umi, usetri, kdo neumi, tak plati jak mourovatej.

0/0
16.8.2010 12:07

Huckleberry

Re: Ono je to tak ve vsem.

Tak natřít blatník štětcem - na feldu možná. Jinak to chce stříkat, trefit odstín atd.

0/0
16.8.2010 12:48

popenec

Nebylo by lepší

dětskou stoličku přenést na terasu a dítěti vysvětlit, že je to pohodlnější a bezpečnější?

Sedačka do auta se mi tedy 2x vhodná nezdá. Tu buď musí složitě připevnit k židli nebo je to otázka několika okamžiků, kdy si dítě nabije ústa.

0/0
16.8.2010 11:57

roedor

Re: Nebylo by lepší

třeba moje sestra židličku bytostně nenáviděla a i přes vysvětlování a posléze nakazování v ní prostě nechtěla sedět. A pokud do ní byla usazena, tak začala řvát jak tur:-)

0/0
16.8.2010 13:37

garii v13.0

Ty brďo

Oni ho násilím nutili si to koupit, jo?

 

Fuj, to je ale hnus...

0/0
16.8.2010 11:50

xKROKODYLx

Re: Ty brďo

PRESNE !  Tak jako pan ctenar se vyjadruji jen levicovy 'obycejni lide'. V praci to stejny, nadavat na sefa u piva, na firmu jak dava malej plat ale dat vypoved, to ne. Asi je opravdu nuti nasilim. ;-D

0/0
16.8.2010 12:16

rokátor

To je ale blbec...

... doporučovali zahrádkářům přišít kapsy na kolena pracovních kalhot a vkládat tam molitan, práce na kolenou se tak výrazně usnadní...

:-)

0/0
16.8.2010 11:45

datel.gambler

Re: To je ale blbec...

.. a pak se pan Šustr z Hronova nad Bebravou zamyslel a spočítal, že je tam 113 otvorů v kropítku té konvi a že je to škoda a navrtal tam pouze 13 otvorů. Už to funguje na té konvi, konev šetří vodou......;-D

0/0
16.8.2010 12:13

xKROKODYLx

Re: To je ale blbec...

Pan Novak to jeste dale zlepsil, navrtal jen jednu a usetri 13x vic! !!

0/0
16.8.2010 12:19

pacifista1

Re: To je ale blbec...

no my používáme zásadně konve bez děr - spotřeba vody takřka nulová;-D

0/0
16.8.2010 12:32

barabura

Re: To je ale blbec...

na Kovárně to je nářez

0/0
16.8.2010 13:45

old fashioned Vince IV.

uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

italského butiku (boutique), kde jsou saka za CZK20.000;-D;-D

0/0
16.8.2010 11:33

Neustále zvracející smajlík

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

U techto obchodu se clovek jen od srdce zasmeje. U vetnamcu to samy sezenu i s botama do litru.

0/0
16.8.2010 11:55

roxxor

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

jo jo, a urkite ze stejny latky atp.

0/0
16.8.2010 11:59

Neustále zvracející smajlík

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

Jaka latka? Neco mi uniklo?

0/0
16.8.2010 12:08

roxxor

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

evidentne

0/0
16.8.2010 12:14

Ferris

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

No tak jako pozor, kolega si nechal usit oblek od Armaniho a dopadlo to tak, ze za to vysolil neskutecnou vatu a pak mu ho 4x predelavali. Nejlepsi na tom bylo, ze pokazde to resil jiny clovek a kolega musel tak nejak stale zacinat s reklamaci znova. Rikal, ze to udelal poprve a naposled. Takze jak se rika, neni vsechno zlato...

0/0
16.8.2010 12:35

miniBazarek

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

To jistě, ale ve vedru Ti bude vedro a zimě zima. Můžeš mít škodovku nebo auto. Já chci radši auto.

0/0
16.8.2010 12:35

Neustále zvracející smajlík

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

A jsme zase u toho. Starší škodovku si opravím na koleně většinou na místě, kdežto tvoje auto, jistě mercedes, když se cestou po..re, tak vysolíš za odtahovku, za opravu, za ztracenej čas... jak říká disutér výše - není všechno zlato, co se třpytí.;-)

0/0
16.8.2010 12:40

roedor

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

komfort, bezpečnost, nižší spotřeba - to neznáš?

0/0
16.8.2010 13:39

Cihla na plynu

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

Znám, mám feldu v dýzlu, takže jezdím za 5, údržbu zvládnu sám a komfort - dokázal jsem ujet za den 400km na babetě, takže snad už nejsou žádné dotazy:-)

0/0
16.8.2010 16:05

yanoshick

Re: uhozen

Jo, taky jsem takhle jednou otočil Prahu na Pionýru...

 

Ale teď v práci, když ji musím točit minimálně jednou týdně, tak radši v tom komfortním autě.;-)

Víš, já po tom, co dojedu, musím ještě pár hodin pracovat a pak večír zase zpátky. A další den zas jinam.

0/0
16.8.2010 18:07

xKROKODYLx

Re: uhozený čtenář Hobby zuří, i když jde kolem

R^R^

0/0
16.8.2010 12:18

kkkyslik

připoutat !!!

když podsedák "nepřipoutá" k tý židli, tak je dítě na nejlepší cestě si rozbít čelist o stůl až z něj bude slejzat.

Ať je dítě jakkoliv zapojený do diskuze, tak dvě hodiny s váma klábosit u stolu nebude....R^;-€

0/0
16.8.2010 11:28

roxxor

Re: připoutat !!!

Ale neni. Ten sedak do auta pouzivame "leta" a nikdy ani naznak padu. Maly dite se da samozrejme do poradny detsky dreveny sedacky. Vetsi na sedaku za par supu vydrzi uplne v pohode. A na cestach eventualne oba mrnousove.

Navic existuje takova vec jako tkaloun a suchy zip, ale nebylo treba.

0/0
16.8.2010 12:02

kkkyslik

Re: připoutat !!!

tak ono stačí to provliknout tkaničkou a zavázat. Nevidim v tom problém to používat, určitě je to dobrej nápad ;-)

0/0
18.8.2010 11:24

Stará turistka

A co vyrvat celý sedadlo z auta?

To by teprv bylo posezeníčko.

0/0
16.8.2010 11:24

dr.obeck

Re: A co vyrvat celý sedadlo z auta?

Jo,to mám v garáži,super posezení :-)

0/0
16.8.2010 13:16

Doc. Odine

Calounik vam spichne vsechno

Blbosti vymyslet umi, na iDnesu si stezovat taky, ale ze by ho napadlo zajit za nejblizsim calounikem a nechat si par podsedaku za par korun udelat, to ho uz nenapadne. Jenze to by nesmel hledat na internetu, psat clanky a doma mudrovat nad autosedackou, ale zvednout zadek a nekam dojit.

0/0
16.8.2010 11:16

vera54

Re: Calounik vam spichne vsechno

Čalouník vám za pár babek nic nespíchne. Nevím, kde to žijete. Chtěla jsem potáhnout sedačky nových židlí svým materiálem a cena za potažení jednoho sedáku byla 150 Kč. Takže jsem si židle raději potáhla sama. Tj. ustříhla látku dle rozměrů sedáku, vypnula na sedák a zdruhé strany "sešívačkou" přišila k dřevotřísce.

A to jsem byla v tom nejobyčejnějším čalounictví, takovém sklepním zahuleném doupěti.

0/0
16.8.2010 13:36

Enter67

Děti

"Docela často míváme hosty a děti chtějí být rovnocennými účastníky setkání," říká jeho žena Blanka.

Hmm, jeden by myslel, že děti si během návštěvy budou hrát v dětském pokoji, a ono ne. Děti jsou přeci rovnocenní partneři do diskuze o politice, sportu, výchovných problémech, atd. atd. 8-o

0/0
16.8.2010 10:56

Vendy83

Re: Děti

Nejspíš jednou jejich děti a děti návštěv nebudou nevzdělaná telátka, protože odmalička vnímali svět dospělých...upřímně řečeno nechápu, co se Vám na tom nezdá...já odmalička radši byla s dospělými a poslouchala, co řeší a mohla si tříbit své názory...nicméně cizí lidé (jako Vy) pak nechápali, jak tak malé dítě může mít nějaký názor...až ustoupíte ze své nadřazenosti, možná si všimnete, že děti mají mozek...

0/0
16.8.2010 11:13

marokero

Re: Děti

''...já odmalička radši byla s dospělými a poslouchala, co řeší a mohla si tříbit své názory...'' TO JAKO OD 3 LET SI SEDELA U STOLU S DOSPELAKAMA A HROZNE TE VSECHNO ZAJIMALO;-D TAK TED JSEM SI UDELAL NAZOR ZASE JA O TOBE... VETSINA DETI SI Z TOHOTO VEKU NIC NEPAMATUJE A TY JSI SI DELALA NAZORY;-D FAKT JSI ME MOC POBAVILA A PRODLOUZILA MI ZIVOT NEJMIN O DVA ROKY;-D

0/0
16.8.2010 12:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.