Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Vařil jsem s Pohlreichem za zády a ani jednou mě nechtěl zabít

Většina z nás si myslí, že vařit umí každý, protože je to hračka. Vyzkoušeli jsme si to v soutěži, kde nám dýchal na zátylek šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Není snadné vyrovnat se s jeho ironií, nakonec ale iDNES.cz uspělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Duke-Nukem

no jo no,

slovenky..:-P

0/0
30.10.2010 16:30

nikotino

Už léta

chodím do jedné a té samé hospody na obědy.Vaří tam naprosto fantastickej maďarskej gulášek se šesti:-))  a svíčkovou s brusinkama. Je mi uplně jedno že to s opravdovým maďarem nemá nic společnýho. Prostě je to ten "náš" jak ho všichni známe. Vaří tam už asi 30 let jedna a ta samá paní, a je to naprosto famózní kuchařka.V

0/0
30.10.2010 10:01

baki

Re: Už léta

No jo, jenže kdo dneska neumí uvařit Aglio oglio petuccini di pasta con funghi la tortellini neni opravdový kuchař ;-D

0/0
30.10.2010 14:25

Jandik73

Re: Už léta

No jo, ono to omrzí jíst třicet let maďarský gulášek a svíčkovou.

0/0
30.10.2010 15:56

Ubaram

Re: Už léta

Nejde o to zda umí nebo neumí uvařit hrůzu s tím názvem co jste napsal ať už je to co je to. Jde o to že nemůže mít na jídelním lístku jídla, která prostě vaří "pobabicovsku" a místo pevně daných surovin tam cpe co dům dal.

Kdybyste si chtěl dát guláš s houskovými knedlíky, a oni vám místo toho přinesli rajskou s kusy kuřete a rohlíkem tak byste se asi také zarazil... stejně jako se zarazí někdo jiný když dostane Pizzu Margheritu a na ní je nasypaná 30ka eidam...

0/0
31.10.2010 0:52

baki

Re: Už léta

Jasně, máte pravdu, to platí pro všechny kuchyně světa, ja spíš chtěla říct, že italská kuchyně je ted in a kdo to neumí, je jako kuchař out. Za pár let bude in třeba řecká nebo španělská, což mě potěší daleko víc. A tu "věc" jsem si vymyslela. ;-D

0/0
31.10.2010 6:49

hrcprcsalala

Re: Už léta

Ne, řecká nebo španělská kuchyně in nebude, stačí se zamyslet nad tím, proč je in právě ta italská a tedy proč je španělská a řecká nekonkurenceschopná. :-P A ona italská není u nás in "teď", ale už dobrých 15 let. "Italské" restaurace jsou uás dlouhodobě nejrozšířenější cizokrajné restaurace, na paty jim šlapou snad jen "asijské", které drtí konkurenci cenou resp. svérázným systémem fungování, než autenticitou. Drtivá většina těch "italských" restaurací je u nás ale naprosto tragické úrovně a s italskou kuchyní mají málo co společného. Každé zlepšení jejich úrovně vítám, protože "italských" restaurací jsem se přejedl někdy v 90. letech a aktuálně jsem ty jejich pseudoitalské blafy schopen konzumovat jen v nouzi nejvyšší.

0/0
31.10.2010 22:27

dlz25

Byly doby

kdy Pohlreicha skoro nikdo neznal, a byli jsme spokojeni s tím, co nám okolní restaurace a hospody. No a teď, kdy se ukázal v TV, tak tu máme spoustu skvělých kuchařů a milovníků jídla, co chodí jenom do vyhlášených podniků (asi těch Pohlreichových). Pointa je v tom, že kvalitní restaurace tu byly i před Pohlreichem, ale ne každý byl ochoten tam nechat "půl výplaty".

0/0
29.10.2010 23:45

Kurri22

Re: Byly doby

R^ Jo jo, je to jenom další módní vlna, jako třeba facebook, bohužel lidi se nechají tak lehce oblbnout médii.

0/0
30.10.2010 0:13

Strasak

Re: Byly doby

Nejde o to, že tu byly kvalitní restaurace, ale o to, že tu jsou šupáci.

0/0
30.10.2010 0:13

MAXIMA

Re: Byly doby

máte pravdu mám 2 deti a jsem na mateřsky nedovedu si předsavit jít na tak drahý jídlo a ješte se nenajíst protože ty porce jsou k smíchu a to nejsem velkej jedlik vážim 45 kg a to muj manzel by se nenajedl vubec protože má 120 kg tak jsem si ho vykrmila ja tak zo asi budu dobra kuchařka co

0/0
30.10.2010 10:52

síma25

Re: Byly doby

Kdo nepracuje, ať nejí:-) A tím, že máte vypasenýho chlapa, bych se kdovíjak nechlubila...

0/0
30.10.2010 11:32

Jandik73

Re: Byly doby

To, že jste z manžela vykrmila čuníka z Vás ještě nedělá dobrou kuchařku.

0/0
30.10.2010 15:58

Kurri22

Re: Byly doby

Jo, protože dobrý kuchař je ten, kdo z toho dělá velkou vědu, tváří se důležitě a hlavně svým jídlům dává názvy v cizím jazyce, zejména italštině.;-D

0/0
30.10.2010 17:49

Jandik73

Re: Byly doby

Jestli to není tím, že ta jídla mají původ v Itálii. Osobně si raději doma uvařím Pasta al pomodoro, než české špagety s kečupem, párkem a eidamem. Vyjde to o malinko dráž, je to rychlejší a mnohem chutnější.

0/0
30.10.2010 18:18

Ubaram

Re: Byly doby

Pokud inzerují/objednáte špagety s kečupem, párkem a eidamem a dostanete špagety s kečupem, párkem a eidamem pak na tom není nic špatného. Špatné je to když inzerují pastu carbonara a pak vám přinesou špagety, s 30kou eidamem a míchanými vajíčky protože "takhle nějak se to zhruba dělá".

To je pak přesně to "hodinky nebo holínky, všechno to zní stejně".

0/0
31.10.2010 1:02

TTRX

Tak hlavně aby si sám Polhreich nezlomil vaz

R^

0/0
29.10.2010 23:43

Lady Humussprey

Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

z jedné sorty. Také děla vědu z toho nic, co umí. Ono už to tak na světě chodí. Nelze si nevšimnout, že třeba génius z náklaďáku, je nejvíce pyšný na svůj řidičák, páč ho dostal na sedmý pokus.

0/0
29.10.2010 21:48

blahak

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Tohle může říct jen ten, kdo vůbec neví... Zajdi k němu na oběd, večeři do Imperialu, nebo lépe do Divinis a pochopíš, co je skvělé jídlo.... Je v ČR jeden z nejlepších a vaří za ještě docela rozumné peníze. Klasika diskuze plná lidí ve stylu umím prdku, tak ho musí umět všichni okolo také X

0/0
29.10.2010 21:55

BigpetBig

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Já ti nevím, jistý člověk udělal v jeho slavném Divinisu šťáru a na pozadí si z toho opravdu nesedl. Ono lidem stačí říct tohle je dobrý a to stačí, protože nejsou schopni poznat jestli ano nebo ne. Kdo se v jídle vyznal tak ví co je a není dobré, ti ostatí si tam jednou zajdou a i kdyby dostali zbytky tak se budou tvářit jako mistři světa...

0/0
30.10.2010 0:42

Kurri22

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

R^

0/0
30.10.2010 0:56

Jandik73

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

A to dokazuje co? Jedno rádio rozeslalo hudebním vydavatelstvím neznámé studiové nahrávky Beatles. Všichni to vrátili, že tato kapela nemá šanci na úspěch.

0/0
30.10.2010 18:25

BigpetBig

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

A co to má společného s tím co sem napsal? :-)

0/0
30.10.2010 20:43

Ubaram

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Možná si i vy někdy uvědomíte, že je lepší dobrý opravář praček, zedník, elektrikář nebo dobrý kuchař, než špatný právník nebo ekonom.

My v práci otestovali v okolí pracoviště už 14 hospod a stále nemůžeme přijít na to kde se dá slušně najíst. Chápu že Michelinskou hvězdou oceněný Divinis je trošku jiná liga finančně, ale nic to nemění na tom, že pokud Pohlreich neumí nic, pak většina hospod po ČR má kuchaře kteří jsou se znalostmi v záporu.

0/0
29.10.2010 22:01

hrcprcsalala

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Divinis michelinskou hvězdu opravdu, ale opravdu ani náhodou nemá (má pouze Bib). Takže zase prrr, ano?

0/0
29.10.2010 22:09

depeyrac

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

tak má nebo nemá, dva říkají ano, jeden ne, tak jak to tedy je??

0/0
29.10.2010 22:35

hrcprcsalala

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Nemá. Má Bib. Stačí použít třeba Google.

0/0
29.10.2010 22:53

Chosé nepřijel...

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Je snad jedno na kolikátý pokus udělal řidičák :-P

0/0
29.10.2010 22:12

frankm71

Re: Je podobný jednomu opraváři praček, tak nějak

Přesně tak. Například já jsem ho v Anglii udělal až napopátý, ale zase naprosto přesně vím na co si dávat při jízdě pozor - u nás dostane řidičák každej napoprvé a podle toho to taky na silnici vypadá!

0/0
29.10.2010 22:36

Jan9002

Rád bych od něho něco snědl.

Kritizuje dost, tak bych chtěl ochutnat, že má na to právo. Nevíte, kde vaří?

0/0
29.10.2010 8:51

Kozlík Matěj

Re: Rád bych od něho něco snědl.

buď jsi provokatér, kterýmu ironie moc nejde, a pak víš dobře, kde vaří, resp. které podniky mu patří. nebo jsi jouda, kterej to myslí vážně, a pak do Imperial Café raději nelez, protože ceny a vůbec úroveň gastro nerozdejcháš ;-)

0/0
29.10.2010 8:57

Jan9002

Re: Rád bych od něho něco snědl.

Nejsem provokatér. Nevím kde vaří. A nechápu, jak můžeš znát mojí finanční situaci. Myslím, ža i na Imperial Café bych po kapsách nahrabal. Díky za informaci. Mám to trochu z ruky, ale až přijedu do Prahy, tak to prubnu.

0/0
29.10.2010 10:27

Kozlík Matěj

Re: Rád bych od něho něco snědl.

nic ve zlym. ale ten dotaz byl opravdu mimózní, jako kdyby nebyl Pólrajch na každym rohu a na každym druhym programu. a self-promotion mu jde jako málokomu. nicméně pokud se u něj chceš opravdu najíst, doporučuji rezervaci, a to dlouho dopředu, když přijdeš z ulice rovnou, máš většinou smůlu...

0/0
29.10.2010 10:31

Jan9002

Re: Rád bych od něho něco snědl.

Já viděl Polraicha asi dvakrát. To bude asi v tom.. Díky za informace.:-)

0/0
29.10.2010 10:57

1000101110110010

Re: Rád bych od něho něco snědl.

Ten dotaz nebyl vůbec mimózní. Nejde o to, co mu patří, ale kde se dá ochutnat něco, co opravdu UVAŘIL ON.

0/0
29.10.2010 21:24

hrcprcsalala

Re: Rád bych od něho něco snědl.

On už je ve věku a postavení, že osobně vařit nemusí (to se holt někdo má). Ale pokud máš tak pět litrů, můžeš si s ním zaplatit kurs v Prakulu. R^

0/0
29.10.2010 22:11

ODSCSSD3

Re: Rád bych od něho něco snědl.

v televizi voe ;-D

0/0
29.10.2010 9:56

vilemdobyvatel

Re: Rád bych od něho něco snědl.

Krom Imperialu bych také doporučil jeho italskou restaurace Divinis, je finančně ještě náročnější, ale má mishelinské ohodnocení a není tak profláklá, i když pochopitelně proti Imperialu ani slovo.

0/0
29.10.2010 15:18

BigpetBig

Re: Rád bych od něho něco snědl.

A co že má mischelinské ohodnocení? Sám Polreich se tomu akorá směje a zhazuje to a ty z toho dělláš něco extra? Rv

0/0
30.10.2010 0:49

molllka

nejsou těstoviny jako těstoviny

v pořadu na nože jsem si všimla že Pohlreich používá těstoviny z Gragnano, což mně opravdu moc potěšilo. Objevila jsem je tak před půl rokem a i navzdory vyšší ceně - jsou prostě s těmi obyčejnými nesrovnatelné. Opravdu mnoho italských receptů na těstoviny nespočívá "v utopení v omáčce", ale stačí jen pár přísad jako dobrý olivový olej, česnek, rajčata, ančovičky atd. Člověk se pořád učí jíst:)

0/0
29.10.2010 8:26

ODSCSSD3

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Jiste... v tomto pripade je jidlo ta pasta... a kdyz jsou dobre spagety treba.. daji se jist prakticky jen samotne uvarene..

a ani to nemusi stat tolik... ja kupuji (bohuzel ten nevim jmeno) kolem 30ti korun... a jsou v pohode

0/0
29.10.2010 9:53

molllka

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

já z těch levnějších průmyslově vyráběných kupuji Agnesi, ty se opravdu osvědčili. A navíc jsou opravdu vyrobené v Itálii narozdíl od známých Panzani.... Fakt dobrý trik. Jen se podívejte na obal, kde se Panzáni vyrábí :)))

0/0
29.10.2010 10:20

Valentyna

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Panzani je fuj bez ohledu na to, kde se vyrábí.... Já z těch průmyslových můžu Barilla nebo DeChecco....R^

0/0
29.10.2010 10:51

lada123

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Diky za tip, kolinka Panzani, Francie 8-o. Zatim se rozkoukavam, italske a "italske" zacinam zkouset a proti drive doma pouzivanym jsou super vsechny, ve skrini jsem objevil Panzani (Francie), Mamma Lucia (Italie), Riscossa (Italie). Dejte tip, kde se daji sehnat v predchozich prispevcich zminovane znacky. Predem diky.

0/0
29.10.2010 13:08

molllka

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

já doporučuji Agnesi pro běžné vaření. Příležitostně kupuji těstoviny z Gragnano. Barila.... asi ano, ale na mně působí už moc průmyslově. Ale také jsem začínala s Panzani :), je to prostě první krok od těstvin "coop" a pod. :). Ten rozdíl je obrovský.

0/0
29.10.2010 13:26

hrcprcsalala

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Nějak nerozumím tomu údivu, Panzani je odjakživa francouzská značka. Už někdy v 70. letech dělal Belmondo v kostýmu gorily ve skvělé a i za totáče u nás opakovaně vysílané komedii Zvíře reklamu na těstoviny Panzani a jak známe Francouze, cizímu zboží by takovou reklamu nedělali :-P Á propos, nevidím důvod, proč by dobré mohly být pouze těstoviny, vyrobené v Itálii, Panzani jsou zrovna příkladem neitalských těstovin slušného standardu. R^

0/0
29.10.2010 13:28

hrcprcsalala

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Jo a ještě něco - název Panzani není nějaký podvod pro zmatení zákazníka, značku založil jistý rodilý Ital Panzani, který někdy ve 30. letech 20. století (?) emigroval do Francie.

0/0
29.10.2010 13:34

molllka

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

to je jednoduché, když chci jíst  italské jídlo, italskou pastu... tak si nebudu kupovat francouzské přísady:)

0/0
29.10.2010 13:56

hrcprcsalala

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

Takže jedině italská rajčata, italský sýr, italskou sůl, italský olej a italskou bazalku...  :-P 

0/0
29.10.2010 14:09

baki

Re: nejsou těstoviny jako těstoviny

A na italském porcelánu a k tomu italskou muziku, třeba  "Ital neznaaa ten zaaazrak, proto mu chaaatraaa těěělo..."

0/0
29.10.2010 16:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.