- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co třeba nějaká informace o tom, že seminář se koná tam a tam, v tolik hodin, rezervovat místo můžete na nějaké adrese, lístky stojí tolik a tolik..
Neumíš použít vyhledávač? Jeho jméno je uvedeno, i dvě knajpy, kde to dělají...
Restaurace (čtěte hospoda) je takové unikátní místo, kde všichni kradou. Majitelé okrádají zaměstnance a hosty. Personál okrádá hosty a majitele. Hosté okrádají majitele, personál i sami sebe mezi sebou.
Však právě proto se v tomhle prostředí utvářela novodobá historie Čech
Přijde fakt 35x ? To ale pak nesmí chodit s každým dortíkem zvlášť
"Mnohde chodí číšníci před otevírací dobou a luxují a uklízejí záchodky"
No na druhé straně v každém supermarketu chodí prodavači a prodavačky každý den dvě hodiny předem a odchází hodinu po zavíračce. Ale tam se to považuje za běžné a nikdo neočekává ohleduplnost či dokonce dýško.
Podobné je to i v malých obchodech - musí převzít zboží než otevřou, nachystat ho do regílů, poklidit ..., ale i jiná zaměstnání jsou na tom podobně. Na supermarket jsem si vzpomněl hlavně proto, že základní platy tam se limitně blíží minimální mzdě.
ano, ale v tom supermarketu ti pak ta spinava prodavacka od uklidu neserviruje jidlo
"Podle nepsaných pravidel čekají na nás hosty 30 minut." K čemu se ta věta vztahuje? Jako že po objednání rezervace číšníci čekají 30 minut? Nebo kdo čeká, když pak už začali mluvit o vstupu? Měl to být pokus o "čeká nás 30 minut pobytu v restauraci", ale pisatel neumí česky?
já bych řekla, že když máš rezervaci a nepřijdeš včas, tak čekají 30 minut a pak už rezervaci nemáš.
Občas se mi za život stalo, že jsem objednával celou lahev vína. A tak k vám přijde číšník, otevře ho, nalije ho, vy si ho ochutnáte. Potuď vše jasné. Ale vždycky mě u toho přepadne zvláštní nutkání se poťouchle usmát, protože co když mi to nebude chutnat? Tak jsem se jednou zeptal "co by kdyby"...Dostalo se mi odpovědi, že k odmítnutí musím mít vážný důvod. A tím jediným důvodem je "zkaženost" vína. Jelikož se víno za normálních skladovací podmínek nemůže zkazit a všude, kde se nabízí normální víno, se něco takového nemůže nikdy stát...Má tenhle rituál vůbec nějaký smysl? Jediný, který mě napadá je, že je to pouze formalitka a jakési představení onoho vína.
Co je to za blbost, dát spropitné - zaokrouhlením na desetikoruny - když se mi obsluha vůbec nelíbí. To ani nepozná, protože to tak dělá plno lidí. Nedostanou nic a navíc tam víckrát nejdu.
Stejně tak je blbost dávat (vyšší) spropitné, když je obsluha dobrá, ale jídlo ubohé. Přece nepůjdu do kuchyně a neřeknu kuchaři, že to stálo za houby. Na komunikaci je číšník, ten ať si to s kuchařem vyřídí.
nebudu davat nic = utecu bez placeni?
Taky dobry zpusob
tak si necham vratit do posledni koruny.
OMG, zase nejaka "pa-veda", 6 smysl, pomalu jeste prolustrovat danove priznani majitele ... bla bla bla ... zkratka kdyz mi nebude chutnat nebo se mi tam nebude libit, tak tam priste nepujdu. A kdyz bude cisnik zlej, tak dostane po tlame a bude