Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejnovější úlovek z Prahy. Cyničnost majitelů psů nezná mezí

Sobota 11. června 2011. Sotva před čtrnácti dny nechala radnice Prahy 10 nastříkat na chodníky prosbu určenou majitelům psů. Výsledek vidíte zde. Ulice Záběhlická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vestrach

Kontrola

ze strany měšťáků by se měla zaměřit na majitele psů. Tzn. kontrolovat známky psů, zda jsou psi na vodítku, pokud v tom prostoru mají být psi na vodítku a začít to tvrdě pokutovat, však ono by se to zlepšilo po pár měsících. Ten samý metr by ale musel být nastaven i na další problémy, tj. opilce, feťáky a bordeláře, černé skládky apod. Je to vše pouze a jen o důslednosti v dodržování a event. vymáhání pravidel, která jsou dána. 

Já psa mám, uklízím po něm a samotné mi vadí, když do něčeho šlapnu. Takže stačí, aby začal každý jmenovitě u sebe a pak by neměl žádný z daných problémů existovat. No, ale to dřív přiletí mimozemšťani, co?8-o

0/0
25.6.2011 17:30

klarifik

no jo, ale

zrovna Praha 10 neuklízí ani sníh v zimě, takže tam člověk fakt slušně kličkuje, ale hlavně proto, že se to jen kupí, protože většina pejskařů, který potkávám, to uklízí. ale to není jen o h.. tam se toho válí mnohem víc.zvýšením poplatků budou zase biti jen ti slušní, jako obvykle.

0/0
23.6.2011 15:02

klarifik

Re: no jo, ale

a navíc, na základě akce "Společně měníme Prahu 10" nechala městská část nainstalovat aspoň ty koše s pytlíkama, ale už je tam v životě nikdo nedoplnil..to nemám psa a stějně mě to štve

0/0
23.6.2011 15:04

Jean-Luc Picard

spíše happening

A nemyslíte, že se jedná spíše o něčí happening, či mladého nadějného performera?

Milá redakce, to je pěkný "hop na špek". Ale nestyďte se, vždyť máte jen žurnalistickou VŠ a o manipulaci s lidmi nevíte nic, nebo se mýlím?

0/0
21.6.2011 18:08

Scarlett from Scottland

mám za to

že dozor nad tím, zda majitel po svém psu uklidí, má dělat policie a případně uložit pokutu. Že to nedělá není problém peskařů. Taky si všimněte, po jakých psech se hlavně neuklízí....

0/0
15.6.2011 8:25

ctvrta.sudicka

trochu nechápu

Myslím si, že čistota pražských ulic by hodně rychle stoupla, kdyby se prostě začalo víc mluvit o té vyhlášce, která už tuším zhruba rok a půl platí. Podle ní je totiž možné udělit pokutu až 30 tisíc za jakékoliv znečištění ulice (ukamenujte mne pokud mám nepřesné informace:) A párkrát tuto pokutu někomu udělit.  Jsem pejskař a výkaly sbírám, nemám s tím samozřejmě žádný problém.

0/0
14.6.2011 23:18

schima

......

Já bych řekl, že toto je typická ukázka povahy české (a to nejen k tomuto tématu)

Ale jinak mě to pobavilo ;-D

0/0
14.6.2011 13:20

Dawemaster

Re: ......

R^R^

0/0
16.6.2011 23:08

papazian

Poplatky za psy jsou velmi nízké!

Je třeba zdražit o 1000%...., pak bude hovínek méně, jednak budou peníze na úklid a za druhé bude méně psů. Vlastnit psa se stane luxusem jako si dát bio stravu, která kdysi u našich předků byla samozřejmostí.

0/0
14.6.2011 11:35

Scarlett from Scottland

Re: Poplatky za psy jsou velmi nízké!

myslíte, že peníze vybrané od pejskařů jsou určené na úklid? to je přece nesmysl. Úklid po psu si má zajistit majitel a dohled nad tím má policie, zda se tak činí, jinak pokuta. Města se uklízí ze svého rozpočtu ať budou výkaly nebo nebudou, neboť ostatního bordelu je stále podstatně více, než nějakých psích exrementů, které mimochodem po dešti zmizí. Ovšem petflašky, sklo a jiné bordely nic nesmyje. Se svým argumentem jste úplně vedle. Majitel psa platí poplatek úplně k ničemu. Nebo si teda platí za to, že má povinnost si uklidit po svém psu. Super. A pokud to nedělá, má to řešit pokuta.

0/0
15.6.2011 8:18

tinwe666

..

u nás ve vedlejším baráku vyhazují lidé svůj bordel z oken..a to nebydlím v žádném ghettu, ale v hezčí čtvrti Prahy..podle logiky některých diskutující, kteří by zvedali poplatky za psy i těm, kdo po svých psech uklízejí, by se měly zavést poplatky za okna a rovnou je pěkně zvýšit, aby se tihle lidé naučili, svůj bordel z oken neházet..Rv

0/0
14.6.2011 8:25

schima

Re: ..

Takéé bych řekl že daleko větším problémem je odpad poházený v křoví, na ulicích a všude jinde. Zvedněte poplatky za svoz odpadu o 500%

0/0
14.6.2011 13:21

tinwe666

ach jo..

Ach jo..jsem z prahy a mam pejska..vzdycky po nem poctive uklizim..nerikam, ze by se ravda nemela ukazovat a nerikam, ze spousta majitelu psu nejsou prasata, protoze jsou, ale při takovýchhle ukázkách se zvedne vlna odporu a nenávisti vůči nám všem pejskařům a ještě hůře, vůči těm psům, kteří jsou v tom úplně nevinně..pak se někteří chytráci začnou vyjadřovat v tom smyslu, že by se všichni psi měli otrávit, a co je horší, někteří lidští id*oti přistoupí k činu a začnou rozhazovat otrávené kusy masa...hrůza, že to můj pejsek jednou může sežrat, i když za ním nikdy nezůstalo jediné hovínko...

0/0
14.6.2011 8:16

Aqua

Zase tu jen zevšeobecňujete

chcete zvýšit poplatky, nebo psy rovnou pozabíjet. Jak k tomu přídeme my, co poctivě všechno sbíráme a musíme si ještě svoje malý pejsky hlídat, aby je nějaká volně pobíhající obluda, co kadí kde se dá a majitel pokuřuje o blok dál ve vchodě, nesežrala.

0/0
13.6.2011 12:12

Lenka S.

Re: Zase tu jen zevšeobecňujete

My snad musíme žít ve stejné ulici...i když co se divím, zdá se, že pro majitele psů o váze 30 kg a výš se to stává standardem, že vyjdou před vchod, tam si zapálí, psa vypustí, ten běhá v okruhu 500 metrů, cestou posere chodníky, poskáče kolemjdoucí, prožene malé psy, podrazí pár lidem hůl  a když se za 20-60 min cítí již dostatečně vyvenčen uráčí se jít domů:-P

0/0
13.6.2011 13:13

Smradlavej čmoud z komína

Re: Zase tu jen zevšeobecňujete

mělo by se platit podle velikosti, ale to by se zas rozčilovali úchylové co musí chovat nějaký medvědy

0/0
13.6.2011 13:17

Smradlavej čmoud z komína

Re: Zase tu jen zevšeobecňujete

a jak k tomu přijdu já, když musím platit zdravotní pojištění za nějaký fetky a kriply

0/0
13.6.2011 13:14

Kuba21

je to fotomontáž

0/0
13.6.2011 10:44

oblibenylevicovydiskuter

Zajimave nove svobody nam

prinesla polistopadova doba ... svobodu slapnout do psich vykalu, svobodu ztratit a nenajit zamestnani, svobodu byt bezdomovcem a umrit v nelidskych podminkach v mrazu na ulici, svobodu nemit moznost si poridit vlastni bydleni( nedavno se psalo ze banky nedavaji hypoteky pod prumernou mzdu),  svobodu jist nekvalitni potraviny ... tolik svobod o kterych se lidem driv ani nesnilo.

0/0
13.6.2011 3:04

alkhazali

Re: Zajimave nove svobody nam

psi vykaly jsou problem, svobodu nenajit zamestnani nechapu - kdo hleda najde, po svobode byt bezdomovcem nekteri z tech typku, co vidavam, primo touzi, do prace by je nikdo nedostal ani za milion, umrit v mrazu nemusi nikdo, staci dodrzovat pravidla ubytoven tzn. vzdat se na par dni chlastu, coz je ovsem svoboda, se kterou se nekdo louci velice nerad, tak se radsi rozlouci se zivotem, svobodu poridit si vlastni bydleni ma kazdy, ale spravne jste napsal ze je to o penezich (nekdo porad ceka, ze se budou byty pridelovat zadarmo?), svobodu jist nekvalitni potraviny muzete snadno zmenit na svobodu jist ty kvalitni, staci se trochu zajimat z ceho je co udelane a koupit si to lepsi.

+3/0
13.6.2011 7:19

Leinad

Re: Zajimave nove svobody nam

Psí výkaly dříve neexistovaly. Dříve se zaměstnání ztrácelo či nenacházelo z politických a kádrových důvodů, nyní z důvodu provedené práce či vzdělání. Bezdomovec umrznout nemusí, ale proč by dodržoval pravidla ubytoven? Hypotéku nepotřebuji, raději platím nájem.

Svoboda ve výběru potravin se zvětšila, ale proč si vybíráte ty nejlevnější? Uvědomujete si poměr průměrného platu a ceny chleba dříve, a poměr nynějšího průměrného platu a ceny kvalitního i nekvalitního chleba?

0/0
13.6.2011 16:40

ctvrta.sudicka

Re: Zajimave nove svobody nam

Pokud se vám nelíbí zdejší poměry, proč tedy neemigrujete do nějakého totalitního státu??;-D;-D

0/0
14.6.2011 23:12

Comenius

Zvýšit registrační poplatky na psy

Zvýšit registrační poplatky na psy. Povinně všechny psy čipovat, zavést databázi psů podle DNA. Z poplatků za registraci zaplatit jak rozbor DNA psa, tak náklady na databázi a čipování. Zavést pokuty ve výši dvojnásobku ceny rozboru DNA nalezených exkrementů. Je to dost peněz, ale kdo bude po svém psu uklízet, tak zaplatí pouze registraci.

+1/0
12.6.2011 21:49

čas čistit

Re: Zvýšit registrační poplatky na psy

;-D;-D;-D

0/0
13.6.2011 9:32

lithium

poplatek

já bych to vyřešil hodně vysokým poplatkem za psa. Pokud nejsou schopni to uklízet, tak holt si musí zaplatit úklid... Je to hrozný, jak sou líní ohnout hrb Rv

0/0
12.6.2011 21:11

BigpetBig

Re: poplatek

A co se tím změní? Ti poctiví, kterých je drtivá většina zaplatí víc a ti co jsou čuňata to na těch chodnicích budou nechávat stejně.

0/0
13.6.2011 8:56

tinwe666

Re: poplatek

poplatky za psa vysoké jsou a jsou absurdí..po svém psovi uklízím, kupuji si na to pytlíky a poplatek platím..není mi ale úplně jasné, na co padne, po mém psovi je totiž uklizeno...takže paušalizovat všechny, jenom proto, že někdo je de*il a neuklizi po svem psovi, je nesmysl..

0/0
14.6.2011 8:19

Scarlett from Scottland

Re: poplatek

máte pravdu. Také stále nechápu, na co platím poplatek ze svého psa, neboť po něm nikdo za mě ještě uklízet nemusel a sáčky mám svoje......

0/0
15.6.2011 8:21

Teleke z Toloko

další prasata jsou ty lidský

co po sobě neuklízí bordel, vyhazujou kdeco do polí a chčijou a blejou v parcích R^

0/0
12.6.2011 21:03

Prngr1

Prasata

Většina tak zvaných "pejskařů" se chová jako obyčejná prasataRv

0/0
12.6.2011 17:24

BigpetBig

Re: Prasata

Vážně většina? Jak si na takový nesmysl přišel proboha?

0/0
13.6.2011 8:57

Scarlett from Scottland

Re: Prasata

ach bože..... ;-D

0/0
15.6.2011 8:22

Delli2

...

podle mě, kdyby dali více košů na exkrementy, určitě by se lidé naučili to uklízet.

0/0
12.6.2011 10:29

-robi-

Re: ...

kéž by, ale je to zcela naivní. Vždy se najdou hulváti, kteří se ke konečným produktům svých miláčků tváří, jako že neexistují a je jim jedno, jestli na jejich případné sebrání a vyhození musejí učinit třeba pouhé 2 kroky. A na druhé straně se pak najdou lidé, kterým není zatěžko sebrat a odnést exkrement klidně i pár set metrů k první popelnici / kontejneru. Osobně si myslím, že zde je právě na místě přísnější zasahování policie jako takové a ne jen lhostejné tváření se, že tam nejsou.

0/0
12.6.2011 11:18

Berneska

Re: ...

Naprosto souhlasím. Když jsem neměla koš poblíž, tak jsem hovínka házela aspoň do popelnice. A ještě mě to rozčilovalo, protože jsem si říkala, že by mohl být koš někde poblíž, aby to nekončilo v komunálním odpadu. nyní mám koš hned na rohu paneláku a njsem naprosto spokojená. Jen mě ještě rozčiluje, že kdybych neměla zásobu pytlíků doma, tak u košů každou chvilku pytlíky chybí.

Taky zastávám názor, že za psa zodpovídá majitel stejně jako za dítě......!!!!!!

0/0
12.6.2011 11:24

dolda

cyničnost lidí v tomto státě nezná mezí

článek OK. Myslím si však, že cyničnost majitelů psů(resp. procento cynických majitelů psů) odpovídá cyničnosti občanů tohot státu obecně. Naši vedoucí činitelé na nás taky z vysoka..... a neuklidí si to po sobě. Takže jsem dospěl k závěru, že je pouze na lidech, jimž není lhostejno v čem žijí, aby všechny jež v této zemi kálí( či jejichž mazlíčci kálí) a neuklízejí po sobě, uvedli odpovědné na pravou míru.

0/0
11.6.2011 23:57

andilek10

.........

tento týden jsem jel na kole a skočil mi pod kolo pes. Podotýkám, že jsem nejel rychle a velmi zvolna. Naštěstí se nic nestalo. Před 2 roky kdy se mi to stalo jsem skončil v nemocnici s naštípnutou rukou.  Majitelka si vklidu odkráčela a ani mi nepomohla. Měla dva velké hafany.  Psy nesnáším a myslím si, že do města nepatří. U našeho domu začíná lesopark, denně se dívám jak tam chodí pejskaři se svými psy, ani jeden to po svém psovi neuklidí. Je tam vysoká tráva, všichni tam psa venčí. Proč má samotná ženská ve 2+1 dva velké psy ? Myslím si, že poplatek za psa by měl být 5000,-.  Ten úklid stojí mnohem více.

+1/0
11.6.2011 22:40

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: .........

Já si myslím, že cyklista nepatří na chodník (ani na silnici). A když už na kolo vleze, tak by si měl dávat bacha na překážky (děti, zvířata, výmoly...). Kdyby tě ten pes kousnul tak neřeknu, ale, že ses vysekal je tak z 90% tvoje chyba a nepředvídavost.

Navíc venčení ve vysoké trávě v lesoparku mi nepřijde tak hrozné, jako na chodníku...

+1/0
11.6.2011 22:46

cartmenn

Re: .........

Krapet jste reakci nepochopil. Nikde se nepíše, že jel po chodníku. Pes vám skočí i do silnice. A je to běžná praxe, stalo se mi to už několikrát. A tohle předvídat je poněkud složité. Jste docela komik.

To, že se vysekal je zásadně chyba "čoklaře", že si neuhlídal své miláčky. U našeho baráku je krásný trávníček a celé sídliště chodí venčit zrovna na něj. Že si psa nenechají vykadit před svým vchodem.... Někteří nechají dokonce svého psího miláčka vy....t doprostřed chodníku (aby mu náhodou v zimě nenamrly pacičky ve sněhu). A ještě to přihrábnou sněhem, aby to nebylo vidět. Když je slušně upozornim, tak mi pošle do háje.

0/0
12.6.2011 11:12

vths111

Re: .........

Tak s sebou nos pytlíky, seber to a slušně jim to hoď na kabát.

0/0
12.6.2011 20:11

Milioi

Re: .........

No, ono to klidně může být i na takové té cyklostezce, která je od prostoru pro chodce oddělená čárou uprostřed. Dost lidí se psama si není schopna uhlídat psy tak, aby se nemotali v cyklistickém pruhu, už jsem taky několik psů málem přejel. Nejlepší je, když je pes na vodítku a kousek před kolem se rozhodne přeběhnout na druhou stranu, takže vodítko natáhne přes cestu ...

0/0
13.6.2011 14:12

Česká pravice je k smíchu!

Re: .........

R^

0/0
12.6.2011 9:32

Lenka S.

Re: .........

Mně zase tento týden cyklisti skoro přejeli psa..Vohelmovaní, vochráničovaní od pohledu velcí borci a rázovali si to po chodníku-zdaleka ne pomalu a zvolna..jeden prosvištěl mémo psu 20 cm od hlavy a následně skoro smetl mě páč čuměl někam do blba místo před sebe...Takže to máte tak..

Já zase nesnáším cyklisty a myslím, že nepatří na chodníky..

0/0
13.6.2011 10:10

ctvrta.sudicka

reakce

Reakce na to, že na Praze 4 byly nainstalovány plastové makety psů a lidé to začali rozkládat - hlavně to v tý trávě skoro vůbec nedrží. Takže nám tu jeden den nainstalovali před barákem na sto metrech čtverečních asi 25 maketek a pak se trochu zvednul vítr a válelo se to všude.

+1/0
11.6.2011 22:29

lobsterman

...

pes bez nahubku ? zobrat do utulku a majitelovi naparit sialenu pokutu

pes volne pobehujuci ? na mieste zastrelit a majitelovi dat pokutu. 

a kaslat na to, ze ich psisko je "maly, je to steniatko, on sa len chce hrat". ak nevedia majitelia dodrziavat prikazy a zakony, tak nech za to pykaju. pes totiz na sidlislo, do mesta nepatri. pes patri na dedinu, na zahrady.

0/0
11.6.2011 21:57

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: ...

No já si myslím, že Slovák bez náhubku by se měl na české diskuzi banovat;-D

 

Ale vážně, pes na sídlišti skutečně není problém, ani bez náhubku a vodítka, jen musí být vycvičený a majitel nesmí být prase...

+3/0
11.6.2011 22:32

JMoudry

Re: ...

R^

0/0
11.6.2011 22:33

Lenka S.

Re: ...

Pes patří k lidem..má být vychovaný a zajištěný, ale u lidí-ne někde v kotci nebo na řetězu..

0/0
11.6.2011 22:33

ulkik

napady co s tim delat:

Co delat s psimi vykaly? Co me tak napadlo je napr: (1) zacit konecne tento problem brat vazne, a pristupovat k nesebranym psim vykalum jako k jednomu hlavnich znecistovatelu mest, na podobne urovni jako je napr. znecisteni mest prumyslem, nebo znecisteni dopravou nebo hlukova zatez. (2) Vymezil bych velke plochy mest, kam pes nesmi vstoupit. Idealni mi nyni prijde, aby na 1/2 verejnych zelenych ploch byl psum vstup zakazan. Nejde jen o kaleni, ale i o znecisteni zpusobene psi moci. (3) Prevedl bych vyber pokut za nesbirani psich vykalu a za moceni psu na ulici na soukromou firmu, ktera bude za toto vybirat pokuty. (4) Hledeje vice do budoucna, zcela bych zakazal kaleni a moceni psu na verejnem prostranstvi. Potom pes na verejnem prostranstvi by povinne musel mit psi plinu. Na druhou stranu, z psich poplatku by se platilo clenstvi v 'psim klubu', cosi jako dnesni psi cviciste, uzavrena plocha, kde by byl povolen volny pohyb psu + povoleno kaleni a moceni psu kdekoliv.

+1/0
11.6.2011 21:40

markii

Divna moda

chapu ze kdyz je clovek treba ve stari doma sam tak si poridi pejska , ale tito lide po nich vetisnou venku uklizi , zato pak je jina kategorie pejskaru a to jsou nalesteny panicky s nalestenymi psiky ruznych velikosti a namachrovany frajirci s bojovymi plemeny ,pro ktere je to potupa nebo lhostejnost uklidit hov.o po pejskovi. Takovych nam kolem baraku krouzi denne dost . Nehlede na to ze pdi tu stekaji od 5 od rana do pulnoci , takze se clovek ani normalne nevyspi. Proste majitele , kteri nejsou schopni psa zvladnout neboje jim zatezko po psovi uklidit by si je nemeli porizovat .

0/0
11.6.2011 20:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.