Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitelé zvířat jsou zdravější, sebevědomější a méně osamělí

Z nejnovější studie amerických psychologů vyplynulo hned několik důvodů, proč si pořídit domácího mazlíčka. Současně se vědci snažili vyvrátit zakořeněnou představu, že majitelé zvířat mají chudší sociální život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VeverkaLesnii

Je mi Vás líto

Vás, kteří nepoznali nikdy zvířecí lásku a oddanost, s přítelem mám dvě kočky a opravdu si nepřijdu jako nešťastná slečna. Mám je ráda, protože sou čistotné a naučené poslušnosti, je s nima sranda a baví mě.

Spíš mi přijde, že řada z Vás, tvrdých odpůrců zvířat spojených s člověkem, sedí doma u kompu na sociálních sítích a nejenže nemají sociální sítě reálné z masa a kostí, ale ke všemu ani to zvíře... ;-)

+3/0
31.8.2011 1:29

taknebotak

Re: Je mi Vás líto

Nemihu jinak než souhlasit R^

0/0
31.8.2011 17:26

Highdriver

V ČR je to spíš obráceně

Vidím to denně ve svém okolí. Naposled dnes ráno, když kolega přede mnou parkoval a z chodníku na něj bezdůvodně vyjela nervní bába, že jí najíždí na psa. Přitom psa držela pořád v náručí jako děcko. Spíš bych řekl, že u nás si zvířetem lidi řeší nějaký komplex a nedostatek mezilidských vztahů, o hygieně a zdraví ani řeč.

+1/0
30.8.2011 13:35

dana33

Re: V ČR je to spíš obráceně

Napsala jsem, ze se to jen tyka lidi, co maji zvirata radi. Vas se to netyka.

Je to vedecky dokazano.

+1/0
31.8.2011 0:05

bebíčko

Majitelé zvířat jsou zdravější, sebevědomější a méně osamělí

I slona?

0/0
30.8.2011 11:30

dana33

To se uz davno vi

Bydlim v Nemecku a tady se uz davno vi, ze majitele zvirat maji nizzsi krevni tlak, lepsi dusevni vyrovnanost a vic radosti ze zivota. Pro duchodce je pes nesmirne dulezity, protoze panecek musi ven, potka spoustu lidi a i kdyz zustane sam, presto neni osamely. Denni prochazka na cerstvem vzduchu pusobi dobre na plet i na postavu a socialnich kontaktu ma pejskar plno. V posledni dobe se v Nemecku povoluji zviratka povoluji i do dmovu duchodcum, protoze pusobi blahodarne proti depresim a demenci u starych nemocnych lidi.

To plati ovsem jen u lidi, co maji zviratka radi!

+2/0
29.8.2011 23:46

Agent-přisluhovač

Děkuji nechci

Stačí si přečíst že je to studie amerických psychologů a dál není třeba číst.

Jak může asi vzniknout normální studie v zemi, kde na jednoho člověka připadají dva psychologové, psychoanalytici nebo psychyatři (+ 3 právníci)

0/0
29.8.2011 22:27

Wolfling

Re: Děkuji nechci

Kdyz na jednoho cloveka pripadaji dva psychologove a tri pravnici, tak je v USA petkrat vic pravniku a psychologu nez lidi O.O To je desive.

0/0
29.8.2011 23:03

Highdriver

Re: Děkuji nechci

A co teprv v zemi kde na jednoho obyvatele připadne 8 psů :)

0/0
30.8.2011 13:36

AsciiWolf

Re: Děkuji nechci

Tak takovou zemi opravdu neznám.

Každopádně stále lepší 8 psů, než 8 nevychovaných fracků (což je běžná praxe u některých nepřizpůsobivých občanů). R^

0/0
5.9.2011 14:10

arnie_rimmer

co tam dělá ten králík ?

s tím kamarádím jedině na pekáči R^

+4/0
29.8.2011 17:04

Planetweb.cz

Re: co tam dělá ten králík ?

My nasli kralika vyhozeneho po prazdninach v popelnici. Na pekac byl jeste moc maly a dalsi roky to byl super partak

0/0
29.8.2011 21:15

AsciiWolf

Re: co tam dělá ten králík ?

>Na pekac byl jeste moc maly a dalsi roky to byl super partak

Mám tomu rozumět tak, že pár let byl vaším mazlíčkem a poté šel na pekáč? 8-o

0/0
5.9.2011 14:11

Planetweb.cz

Re: co tam dělá ten králík ?

Bez komentare, nekdo si myslel, ze je vtipnej.

0/0
6.9.2011 14:45

zadluzenicz

náhražka

Domácí zvíře u dospělého člověka je náhradou za nefungující, vůbec žádný či bezdětný vztah. Smutné, ale reálné.

0/0
29.8.2011 16:39

haesko

Re: náhražka

Zvláštní a já měl vždycky za to, že si tím partneři zkouší jak bude fungovat společná výchova. ;-) Z tohoto úhlu pohledu si myslím, že je lepší se při rozchodu hádat o psa/kočku, než o dítě. ;-)

0/0
29.8.2011 16:44

Planetweb.cz

Re: náhražka

Take s tim komentarem nesouhlasim. Treba tak soudi podle sebe:-(

0/0
29.8.2011 21:13

taknebotak

Re: náhražka

Nesmysl ... naopak i u partnerů zvíře působí jako spojující element R^

0/0
31.8.2011 17:31

Paní Semtamťuková

jako naše sousedka?

celý život chová kočky, chlapa neměla, děti taky ne... Samozřejmě že není vůbec osamělá! ;-D;-D;-D;-D

0/0
29.8.2011 15:44

dory

Re: jako naše sousedka?

Není, má kočky! :-P:-)

0/0
29.8.2011 16:36

dory

Re: jako naše sousedka?

Mimochodem, přítomnost a nepřítomnost chlapa či dětí vůbec nemusí značit osamělost ;-)

0/0
29.8.2011 16:36

Planetweb.cz

Re: jako naše sousedka?

Otazka je, jak osamela si musite pripadat vy, kdyz napisete takovy komentar. Lide, co presne "vidi" do jinych, aby dokazali ohodnotit jejich osamelost byvaji na tom kolikrat hure

+1/0
29.8.2011 21:17

Mražená spermie

***

Je to pravda. Měl jsem prase a půl roku jsme ho jedli. Protože prase má mnoho příbuzných.

0/0
29.8.2011 15:00

KarelV

To určitě..

... když jim jejich miláček vážně onemocní, tak upadají do těžké DEPRESE !!! :-P

0/0
29.8.2011 14:59

haesko

Souhlasím :-)

Říká se, že kdo nemá rád zvířata nemá rád ani lidi. A je na tom dost pravdy. Sám mám kocoura a vyrostl jsem na vesnici, kde jsme vždycky měli psi a kočky i jiná nehospodářská zvířata. A musím říct, že jsem vždycky měl rád lidi, i když půlku lidstva mám o něco raději. :-)

Myšák mi obohacuje život a ve chvílích, kdy bych byl normálně doma sám, tak tam jsem s Myš. Takže vlastně samotu již ani neznám. :-)

0/0
29.8.2011 14:55

Deka de Ntni

Re: Souhlasím :-)

pokud Mys je kocour, tak to je opravdu invencni jmeno..R^

0/0
29.8.2011 16:35

haesko

Re: Souhlasím :-)

Ano jmenuje se tak. Má docela vhodný intonační potenciál a Myš na něj reaguje okamžitě. Dokonce rozezná i to, když na mě moje holka volá Miš (ptž se jmenuji Michal). :-)

0/0
29.8.2011 16:43

Lánik

No za mořem možná

Nevím, ale když se podívám kolem sebe, tak většina majitelů psů jsou buď nemocní, zakomplexovaní osamělí senioři nebo sice zdravý, ale zakomplexovaní puboši, těch ostatních je tak do deseti procent.

+2/0
29.8.2011 13:20

kostej_

Re: No za mořem možná

Jestli to nebude tím, že tady i většina těch, co žádného mazlíčka nevlastní, jsou buď nemocní zakomplexovaní senioři nebo zakomplexovaní puboši. :-P

+2/0
29.8.2011 14:59

hnusil VI. - věčný bojovník

Nesmysl

Naopak zver si porizuji lide osameli, nemocni a s nizkym sebevedomim. Obvykle lide, kteri maji problem zit s lidmi.

0/0
29.8.2011 12:13

dory

Re: Nesmysl

Jo, jo, celá já. Kamarády nemám, nikdo mě nemá ráááád, protože jsem ošklivá a zlá a nejsem pro nikoho dost dobrá. Zároveň nenávidím veškeré lidstvo. Vy jste výjimka, protože jste mi otevřel oči. Nechcete se se mnou kamarádit? ;-D;-D;-D

+1/0
29.8.2011 12:43

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: Nesmysl

Pardon, nechci, kupte si pejska ;-D

0/0
29.8.2011 22:02

Zefram Cochrane

Re: Nesmysl

Nemůžete všechny soudit podle sebe.

0/0
29.8.2011 15:14

radiance1

Já jsem takový zvířátko

takže ani žádný další mít nemusím :-P ;-D

0/0
29.8.2011 10:50

sn63

Re: Já jsem takový zvířátko

a jsi domácí mazlíček nebo užitečné zvířátko. U mne jako samec kralika by si se měl jako v rájí. Sex žrádlo bydleni . Co víc

0/0
29.8.2011 11:11

mikril

Re: Já jsem takový zvířátko

jojo, jako náš Béďa-králík. Na nic jinýho ho "neužije" , koneckonců obsloužit 5 samic není žádnej med ;-)

0/0
29.8.2011 21:25

Deka de Ntni

Re: Já jsem takový zvířátko

pritulnej kocourek s hebkym koziskem?V

0/0
29.8.2011 12:28

Primitiv Varel Frištenský

A není mít lepší dítě?

;-D;-D;-D

Budete šťastní, zdraví a nebudete pochybovat o smyslu své existence.

Bohužel dítě na rozdíl od zvířete vyžaduje určitou soustředěnou činnost. A jeho lásku si za misku žrádla denně nezískáte.

+1/0
29.8.2011 8:03

dodo-dodo

Re: A není mít lepší dítě?

a neni lepsi mit oboje;-D  a kdyz chcete mit klid, poslete ditko se zviratkem na prochazku;-D

+3/0
29.8.2011 8:20

sn63

Re: A není mít lepší dítě?

Už mám jen pejska. Své děti jsem dovedla k dospělosti a ted už se musí starat sami. Pořídila jsem si štěnátko .Ted je mu 5 měcíců váži 35 kg a 49 cm kohoutkovou výšku . A dítě už opravdu ne.

+2/0
29.8.2011 11:06

taknebotak

Re: A není mít lepší dítě?

Jsem na tom stejně, akorát štěně má už rok a v kohoutku 45 cm ... super legrace s ním ;-D

0/0
31.8.2011 17:30

Pejsátko

Re: A není mít lepší dítě?

Jenže zvíře také vyžaduje určitou soustředěnou čnnost a jeho lásku si za jen za misku žrádla denně nezískáte.

+1/0
31.8.2011 9:52

AsciiWolf

Re: A není mít lepší dítě?

Pes != dítě

Pokud někdo bere svého psa jako své dítě a také se tak k němu chová (jedná s ním jako s hloupým, nedospělým jedincem; mlátí jej za každou blbost), je to špatně!!

0/0
5.9.2011 14:15

Valloun

To jsou ale Amíci!

Domácí mazlíček je fajn... třeba kočka... dvounohá ;-D

Investovat city a čas do lidí je obtížnější než do zvířat a návratnost je nejistá, ale...:-)

0/0
29.8.2011 7:52

jozko skocdopole

Kolik zvirat mas, tolikrat jses clovekem !

0/0
29.8.2011 0:47

habr

Re: Kolik zvirat mas, tolikrat jses clovekem !

To soused pořád říká když jde ke králíkárně a do chlívku s čuníkem.

I když on to říká trochu jinač - kolikrát ročně děláš zabíječku, tolikrát se k tobě přijdou lísat i ti, co tě jinak celý rok pomlouvají.

0/0
29.8.2011 1:05

vinickazvranan

Re: Kolik zvirat mas, tolikrat jses clovekem !

:-):-):-):-):-)Pozdravuji souseda. Jistě se u něj mají ti jeho mazlíčci jako lordi !!

0/0
29.8.2011 2:38

Willy321

Re: Kolik zvirat mas, tolikrat jses clovekem !

jj, můj otec říkal, že vykrmené prase má vždycky spoustu přátel!

+1/0
29.8.2011 8:31

chrobaktruhlik

Re: Kolik zvirat mas, tolikrat jses clovekem !

a co když má dotyčný filcky a tasemnici ??

0/0
29.8.2011 14:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.