Diskuze

Slůně se stalo hvězdou milionové kampaně, vábí i Slováky a Poláky

Ostravská Rashmi, jediné slůně v Česku, se stala hvězdou reklamní kampaně, do které zoo investuje až milion korun. Sázka na čtyřměsíční mládě se totiž vyplácí. Zoo už překonala historický návštěvnický rekord a do moravskoslezské metropole hromadně přijíždějí i Poláci a Slováci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hondra

30. 8. 2011 11:10
Hmm

Líbí se mi jak jsou lidé pokrytečtí.Do zoo normálně nechodí, ale když se narodí roztomilé mládě tak jdou všichni.Já chodím do mnoha zoo pravidelně a neovlivní to ani narození, přesun či úmrtí tzv. zoo "celebrit".Jdu se podvíat na zvířata, protože všechny jsou úžasná a bez vad.

0 0
možnosti

DISK

26. 8. 2011 14:27
odhlučňovací stěna :-D

..není to náhodou protihluková ?

1 0
možnosti

já George XVII

26. 8. 2011 14:33
Re: odhlučňovací stěna :-D

tak úplně proti hluku není, protože hluk zcela neodstraní. Takže je asi správnější odhlučňovací stěna.

0 0
možnosti

flames828

26. 8. 2011 14:10
...

No ještěže to mám 20 minut pěšky a můžu tam chodit večer, protože přes den ty návaly lidí jsou až trochu úchylné.

0 0
možnosti