- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Model zachycuje, jak železnice vedoucí ze Žďáru nad
Sázavou přes Nové Město na Moravě do Bystřice nad Pernštejnem vypadala v
80. letech. To zase až tak pravda nebude, protože napři Pernštejn v tomto úseku neleží, viadukty tam také nejsou, ale jinak je to paráda a moře práce
Nádhera, veliká nádhera! A většina je ČD a ČSD. Pamatuju, jak mě trápilo, v mých juniorských letech, že je všechno DR (logicky).
A mají tam i pomeranče, moji velkou lásku :)
Když už ukazují provoz v 80-tých letech, tak ať si odeberou ty párovky. Parní trakce v ČSSR byla ukončena v první polovině 70-tých let. Jinak je to pastva pro oči, gratulace.
Parní trakce byla v ČSSR ukončena v roce 1980 přesně. Poslední parní lokomotivy vydržely v pravidelném provozu až do roku 1982
Já nevím, nejsem odborník na železnici, ale ten "šinkanzen" tam patří nebo je to nějaký vtip?
"Každý tam odpracoval 15-20 tisíc hodin"
20000 hodin je při 8 hodinách denně skoro 7 let práce. Článek ale naznačuje, že začali v roce 2010
Pokud vím, tak využili díry v časoprostoru, díky čemuž mohli za jeden rok zvládnou 7let života...
"vláčky obdivují nejen návštěvníci, ale i ženy"
... to je dost, že si nás zase jednou vyvez, dědku! ......
Co to tam vedle toho sergeje se štěrkem fičí za šikanzen?
To je souprava rakouských drah Vindobona. V 70. letech jezdila z Berlína do Vídně přes Ústí, Prahu a České Budějovice
naše milovaná ivčera.cz má zase článek plný přesných informací, jj, vstupné se platí 50 kč, a na Zelené hoře není klášter, ale poutní kostel, když už o něčem písálkuji, tak je dobré dáti ekzaktní informace ve zveřejněném textu a doprovodných fotografiích ...
železnice vedoucí z Nového Města na Moravě přes Žďár nad Sázavou do Bystřice nad Pernštejnem
Nemýlíš se, je to blbost, ale co už naděláme. Autor článku asi nikdy na žďársku nebyl, tak to nemůže vědět