Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Co může čekat holku z města, když se zakouká do farmáře

Střet civilizací. Tak to někdy vypadá, když se holka z městského prostředí rozhodne, že ta pravá romantická láska na ni čeká někde na venkově po boku drsného, milého, mladého nebo třeba i postaršího farmáře. Jenže farmáři většinou nemají na romantiku moc času. Dobytek nepočká a orba nebo sklizeň také ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baloun

Nauč se česky,

šmoku. Potencionální je špatně. Správně je potenciální (od slova potenciál).

0/0
26.3.2012 14:38

lajika

Re: Nauč se česky,

nemluvě o tom, že číst popatnácté za sebou "láká potencionální partnerky... "(kamkoliv čímkoliv a na cokoliv) by unavilo i kdyby tam bylo potenciální.

+2/0
26.3.2012 19:43

bumboclut

tenhle porad naprosto nechapu

a inteligenci lidi sledujicich tento porad uz vubec 8-o to si fakt nechate neustale podsouvat takovyhle hovadiny, ktery muzou byt kazdemu z vas ukradeny ?

+2/0
26.3.2012 13:09

qik.cz

Re: tenhle porad naprosto nechapu

A ty jsi kdo, že určuješ lidem, co je hloupé a na co se naopak stojí za to dívat?

Nejsi náhodou jedním z těch, kteří potom co se negativně naladí televizními zprávami, vše kolem kritizují?

Něco tě zřejmě znervózňuje, když si to musíš vynahrazovat kritikou okolí.

Natoč lepší pořad do televize, který nahradí ten současný, když máš k tomu takové výhrady.

+3/0
26.3.2012 13:56

ScoutX

Re: tenhle porad naprosto nechapu

Když myslíš, že je televize tak důležitá. Podle mě např. na televizi nemá smysl koukat vůbec, jelikož u ní člověk nic nezažije ani nevyřeší, je to jen náhražka. Ale netvrdím, že každý musí sdílet můj názor, taky se občas mrknu.

+1/0
26.3.2012 14:52

bumboclut

Re: tenhle porad naprosto nechapu

vyjadruji svuj nazor asi tak jako vy...televizni zpravy nekdy pusobi pozitivne ? ja se citim v pohode, televizi ke kazdodenimu zivotu nepotrebuji a uz vubec se bavit takovyma blbostma co nam serviruji televize, ale lidi jsou konzumni ovce, ktery ne ze jenom sezerou vsechno, ale i nezapomenou shlednout vse, co postrada logiku, smysl..coz divaci moc nerozlisuji, hlavne ze je neco v ty bedne pusteny, coz by mel byt vas pripad :)

0/0
26.3.2012 15:11

jidany

Re: tenhle porad naprosto nechapu

a jaký je rozdíl mezi ztrátou času u nesmyslných pořadů v TV a stejně nesmyslné diskuse tady?

+1/0
26.3.2012 21:49

Marty518

Re: tenhle porad naprosto nechapu

Nahodou je to lepsi,nez mnohe hrane nekonecne serialy,ty lidi co tam hledaji lasku taky nechapu,protoze pred kamerou se kazdej dela lepsim,ale jako psychlogicko sociologicka sonda to je super

0/0
26.3.2012 14:01

bumboclut

Re: tenhle porad naprosto nechapu

o nekonecnych serialech ani nemluve,ale hazel bych to jednoho pytle vsechno jako odpad :) mate pravdu s tou sondou, ale spis bych zaklad u mnoha divaku hledal jako posedlost bulvarem a zivotem druhych .)

0/0
26.3.2012 15:13

Lu_La

Re: tenhle porad naprosto nechapu

A na co se dívat v týdnu v televizi??? Na kriminálky nebo rádoby český nekonečný telenovely??? Tohle je pro mě vypínačka po pracovním dni. Nemusí se u toho přemýšlet, nejsem u toho nervní, prostě vypnu, podívám a jdu chrnět... :-)

0/0
26.3.2012 15:35

lajika

Re: tenhle porad naprosto nechapu

no - na televizi koukám dvakrát do týdne 20 minut (Simpsonovi - stíhám jednu epizodu). Nechybí mi to, protože mám jiné věci na práci i relaxaci, ale pokaždé, když čtu někoho, jak se pobuřuje nad tím, že "on se na to někdo kouká, dyť musí bejt blbej, né?" tak mám dojem, že dotyčnej prudič trpí jakousi potřebou sebenadřazování danou tím že a) není v životě úspěšný b) má malýho pinďoura a není v životě úspěšný c) vidí se jako intelektuál, protože je mladý a/nebo hloupý pozér jenž má beďary a není v životě úspěšný.

Když je to pitomé tak se na to nekoukejte, ale nekoukejte na to, prosím, hezky tiše v klidu domova a nechte ostatní, ať si odpočívají u čeho jim libo a jak jim libo. Možná, že někdo z těch, kdo na to čučí, je jaderný fyzik s mozkem průrazným jako nálož dynamitu. Možná ne. Ale zcela určitě na to čučí někdo, kdo je v něčem lepší než vy.

Jo - a zvlášť oblíbená je u těchdle prudičů fráze "tupé ovce" (případně "tupé stádo")

+2/0
26.3.2012 19:55

Patolog

Re: tenhle porad naprosto nechapu

No nezlob se, ale na takovýhle stupidní kraviny se opravdu nemůže dívat někdo normální.

0/0
27.3.2012 20:41

ignacius01

to je tak kdyz porad klame telem

kdyby tam bylo ze zemedelec, tak se damy asi jen tak nehrnou. a ty zensky ktery cekaj ze budou vstavat v 8, dopoledne se projedou po latifundiich na konickovi a pak poplejou zahradku, ty jsou asi z jinyho sveta ... na farme a statku je to makacka od slunka do slunka. k tomu musi mit clovek panecku vztah a lasku a ne jako ty pipky co se potrebujou zviditelnit v televizi ;-D

0/0
26.3.2012 12:47

f0rr35t

Re: to je tak kdyz porad klame telem

R^ To jsem taky nepochopil, ale jako divák se mám alespoň čemu smát. Fotka s koněm (zaplacená projížďka na dovolený) a píšou jak mají rády přírodu, západ slunce a projížďky ;-D A ještě jsou taky vtipný kecy o tom, jaká to je svoboda a přitom snad neexistuje člověk víc omezenej každodenní rutinou a svázanej s bydlištěm, než statkář...

0/0
26.3.2012 22:01

111

!

Nepůsobí jako  blb, ale poněkud zvláštní asi bude, ono mu vážně nevadí žít v takové špíně? i hospodářství se dá udržovt na civiliované úrovni. Do toho chce  tři děti? Partnerky se samozřejmě mohou uskromnit, ale tohle je trochu příliš... Jinak ta dáma s tím výrazivem, to je taky kousek. A ještě něco, kdyby dámy zhubly, josu docela k světu, on kdyby o sebe minimálně dbal, tak jistým způsobem taky.,

+1/0
26.3.2012 12:10

síma25

Re: !

Nejede mi v práci to video, prosím o upřesnění, ty dvě krátkovlasé almary jsou jako ty rádoby partnerky? Já myslela, že je to jeho maminka a sestra, jak tam sedí u stolu všichni společně... A ta dlouhonohá kočka s culíkem? Ta vypadá k světu.

Hlavě pokud je on hluboce věřící, nechápu, že se cpe do televize. Pokud by chtěl opravdu najít partnerku, jistě by si dal spíš inzerát do místního katolického plátku, nebo by zapátral kolem fary... on ten jeho sbor je stejně určitě kostelní. Nic proti věřícím a jejich mísení s nevěřícími, znám spoustu párů, kde je to v pohodě, ale pokud on je fakt hodně nábožensky založený, myslím, že s nevěřící partnerkou to dlouhodobě nebude klapat..

+2/0
26.3.2012 12:48

ScoutX

Re: !

No s tím mísením máte pravdu..ale vše je jen o toleranci a vůli poslouchat, což je pravda, že to bývá zvlášť u ateistů problém. Člověk se před nimi o bohu jen zmíní a hned vám hodí na hlavu, že jim něco nutíte. No a teď to zase od nich schytam, že to neni vůbec pravda (jako by se neslyšeli).

0/0
26.3.2012 15:07

Jan9002

Re: !

Jsem nevěřící, víru v Boha toleruji, ale nesmí mi ji někdo cpát. Je pravda, že se mi to stalo jenom párkrát v životě, ale paní mě tak nutila, abych uvěřil v Boha, že když jsem to hned na místě neudělal, tak mi řekla, že jsem pitomec. Neřekla to takhle naplno, ale vyznělo to to tak.

0/0
26.3.2012 15:24

ScoutX

Re: !

No vidíte a já jako věřící se s tím přístupem té paní setkávám prakticky denně od ateistů, když nechci pominout stovky a tisíce svědectví jako to s přehledem dělají oni.

0/0
26.3.2012 15:31

ScoutX

Re: !

No denně samozřejmě ne, protože tak často se rozhovor na víru nestočí. Ale když už se stočí můžu s podobným soudem prakticky počítat.

0/0
26.3.2012 15:36

síma25

Re: !

Já se teda snažím nikoho nesoudit podle víry, ale je fakt, že mi často vrtá hlavou, jak inteligentní vzdělaný člověk může věřit něčemu jako je stvoření. Dokonce jsem tento svůj údiv pokud možno zdvořile vyjevila před svými kamarády baptisty a většina z nich se příznala, že tomu vlastně zas až tolik nevěří. Že věří v boha, ale evoluce je prostě prokázaná a vědecky podložená. Jejich víra je pro ně spíš takový ten osobní postoj k životu, dodržování desatera a tak.. Já jsem ateistka, ale s mými věřícími přáteli se o víře klidně bavím, není to o tom, že já bych jim skládala důkazy o tom, že bůh není a oni mě přesvědčovali, že půjdu do pekla, spíš je to takové filozofování.. a protože jsme přátelé, navzájem se prostě respektujeme, považuju to za přirozené. Kamarádit jen s ateisty, nepotkala bych spoustu báječných lidí.

Můžu se zeptat, co si o stvoření myslíte vy?

0/0
26.3.2012 15:50

Morrison

vulgarita

Taky vám přijde odpudivé, když je žena vulgární? Já znám i horší slova, než použila ta paní/slečna, ale takhle bez uzardění a do kamery bych je vyslovit asi nedokázal.

0/0
26.3.2012 10:32

radimdrv

potencionál?

Paní Čermáková, co to je "potencionální"? To je jako od slova "potencionál"? A co to jako je? Máte po ruce pravidla pravopisu nebo slovní češtiny, zkuste si to tam najít.

+1/0
26.3.2012 9:54

Tajemník Ministerstva zvěrstva 2

Re: potencionál?

Než budete dělat chytrého - podívejte se do těch pravidel vy.

0/0
26.3.2012 10:38

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: potencionál?

A co by tam jako viděl? Potencionál není nic, pročež není nic ani potencionální. Potenciál ano. Neplést s kancionálem.

0/0
26.3.2012 11:38

síma25

Re: potencionál?

Třeba si to panenka spletla s potenciometrem;-)

+1/0
26.3.2012 11:51

ignacius01

Re: potencionál?

tak je to slusna holky, co na porno nekouka ;-D

0/0
26.3.2012 12:47

síma25

Re: potencionál?

Tak teď jsem se nechytla - jak souvisí potenciometr s pornem? Vzrušuje tě ten tvar, nebo spíš ta velikost?

0/0
26.3.2012 12:51

ignacius01

Re: potencionál?

potencial nebo potenciometr beztak je to nejaka sprotstarna ;-D

0/0
26.3.2012 13:24

síma25

Re: potencionál?

Už mi to docvaklo, ale musela jsem se jít teda projít na čerstvý vzduch - souvisí to s odporem! A jelikož porno dobře vychované děvče jistě považuje za odporné, proto ten chudák poťák skončil ve stejné škatuli;-D

0/0
26.3.2012 15:54

Hroznej.puberťák

Re: potencionál?

No jak asi, potenciometr je přeci metr na měření potence :-P

0/0
26.3.2012 19:28

duch zavražděného iuose

hmm

Bohužel se pleteš - skutečně je možné používat oba tvary. "Bohužel" jsem napsal proto, že to vidíms tejně jako ty, ale holt pravidla mluví jasně (i když z našeho pohledu blbě ;-D;-D )

0/0
26.3.2012 11:54

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: hmm

No to mi snad radši ani neříkej. Kdy, proboha, a proč, proboha, došlo ke změně?:-/

0/0
26.3.2012 12:15

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: hmm

Fakt už jenom čekám, kdy bude za spisovný uznán i výraz "PERNAMENTKA".

0/0
26.3.2012 12:27

ScoutX

Re: hmm

Na pravidlech českého pravopisu on-line www.pravidla.cz žádné takové pravidlo není a "potencionál" to nemůže najít.

0/0
26.3.2012 15:12

roedor

Re: hmm

pozor - pravidla.cz nejsou oficiální pravidla českého pravopisu. Ofiko je zde (i s potencionální :-) ) http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=potencion%C3%A1ln%C3%AD

0/0
27.3.2012 8:55

Banjo Banjo

Prima

Další pořad TV Prima tady má propagační webovky?

Nedíval jsem se na to dosud, a ani teď nebudu.

Ale myslel jsem si, že se ve článku dozvím něco z toho, co slibuje nadpis. A vidím jen nicneříkající tlachy.

+4/0
26.3.2012 8:54

Ardan

Re: Prima

Že je to PR alias reklama do nadpisu dát nejde to by si to nikdo nepřečetl.

0/0
26.3.2012 10:26

ScoutX

Re: Prima

že je idnes a jeho odnože bulvár je známá věc už dávno...i když i tady se občas objeví zajímavá zpráva. Bohužel natolik pokroucená, že člověk stejně musí jít a ověřit si, protože novinářům tahle jejich součást práce už přestala vonět..

0/0
26.3.2012 15:14

Jan9002

Nevím, že by u nás byli farmáři.

Vždycky to byli sedláci. Farmáři jsou v USA.

0/0
26.3.2012 8:36

okupant_bez_prace_2

nadpis článku by měl být poněkud jiný:

Co může čekat divák, když se kouká na farmáře.

Odpověď: to samé jako u jiných přihlouplých pořadů, Prostřeno, Hlas, Superstar, Talent, Hotel Paradise...nic

+4/0
26.3.2012 8:16

strasnej.prujem

At vedi do ceho jdou...

at vedi , do ceho jdou: http://www.nepoctivci.cz/detail?Jiri-Cocek-Je-evidovan-jako-dluznik-12271-Kc-k-27-02-2009-u-VZP

0/0
26.3.2012 7:47

Don_Alex

Re: At vedi do ceho jdou...

hmm, určitě by visel někdo na těchto stránkách jako dlužník u VZP - spíš to ukazuje na tvoji blbost, že jsi tomu uvěřil....;-D;-D;-D

0/0
26.3.2012 8:11

strasnej.prujem

Re: At vedi do ceho jdou...

mas recht, sem hlupak, sam Jirka to tady komentuje

http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/70476/verici-farmar-jiri-s-manzelkou-nechce-sdilet-loze.html

0/0
26.3.2012 8:18

dory

Re: At vedi do ceho jdou...

AHA - žhavé drby ;-D

0/0
26.3.2012 9:29

ScoutX

Re: At vedi do ceho jdou...

to nemyslíš vážně, že AHA věříš, že udělali s někým skutečný rozhovor. Totiž nevymyšlený, needitovaný a hlavně s nepokřivenými otázkami typu položená otázka jiná než vytištěná.

+1/0
26.3.2012 15:18

Achille Volfoni

statkář,sedlák...

...proč zrovna farmář?Rv

+2/0
26.3.2012 6:18

Don_Alex

Re: statkář,sedlák...

je snad jejich věc, jak se budou nechávat jmenovat? Ty si klidně říkej sedlák, když se ti to libí a do cizích se nes... nemáš na to nejmenší právo...

0/0
26.3.2012 8:13

Lukas1000

Re: statkář,sedlák...

to se ptas ty? S takovym nickem?

0/0
26.3.2012 8:16

abraxas117

Proč ten člověk

vypadá jako chovanec ústavu pro mentálně postižené? A k němu takový tlustý babky? no to bude dvojka, mentos a tlustá stará babka.

+1/0
26.3.2012 6:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.