- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logo má být jednoduché, snadno použitelné v různých podobách (barevné, černobílé, reliéf, výšivka atd.), zapamatovatelné, výstižné a atraktivní. Tohle všechno nové logo splňuje mnohem lépe než to předchozí. A mě osobně se také více líbí.
V sobotu, kdy bylo logo poprvé představeno nad Prahou bylo celý den zataženo, chvílemi pršelo a jen tu tam prosvitlo těsně před večer nějaký ten paprsek sluníčka. Přesto na snímcích je modřé nebe bez mráčků..., hezká to mystifikace! Inu Idnes ráda skutečnost mění podle svých představ. Není to manipulace se skutečností?
Myslím, že přiléhavější název pro pražskou zoo je dnes velebobkárium.
Logo skoro za dvě mega je velká výhra pro celou ZOO Nedostavěný pavilon šelem,sloninec ,hrošinec též není hotov.Platy ošetřovatelůK tomu nějaký výlet.A stále se prosí o sponzorování či adopci zvířat.NEUVĚŘITELNÉ VYHAZOVÁNÍ PENĚZ
Po poněkud zastaralém a popisném logu, ve kterém není kromě samotné techniky linorytu vlastně žádný nápad, konečně něco na světové úrovni. Předpokládám, že většině čecháčků chvíli potrvá, než si zvyknou na trochu abstraktní a moderní pojetí, které je ale v důsledku hlavní předností loga. Bude se s ním díky tomu i dobře pracovat v dalších materiálech. A ti kumpáni v diskusi pode mnou by určitě stejně zkritizovali třeba i logo googlu, londýnské olympiády nebo Microsoftu. Nejvíc mne pobavil návrh, že to měl udělat "místní grafik" - ten člověk patrně vůbec netuší, v jak hluboké krizi současná česká grafika je. Poslední pokusy, například o logo Prahy nebo opět Prahy jako "uchazečského města o OH", tomu plně odpovídají.
Pán je zřejmě znalec s vybraným vkusem. Vám pochopitelně většina čecháčků se svým předpotopním vkusem nesahá ani po kolena. Mám za to, že máme dost talentovaných a schopných lidí, kteří by vymysleli logo stejně "dobré". Nicméně, ředitel Bobek byl zřejmě stižen obsedantní potřebou utratit téměř dva milióny za vcelku fádní výtvor. Nápad se nabízí sám již při vstupu do zoo, kde jsou na chodníku otištěné stopy různých zvířat. Vlastní výtvarné zpracování by na této úrovni zvládlo i dítě. Myslím, že kdyby se posadil a na chvíli zamyslel, tak by podobný paskvil zvládl také. Každopádně by ušetřil dost peněz.
Když už ty šlápoty, které jsou ovšem bez dalšího vysvětlení nijaké, tak proč proboha varan i mlok? proč tam chybí gorila, když mluvíme o chovatelských úspěších???!!! NELÍBÍ, NEPOVEDLO SE, DRAHÉ. Proč najímat drahou americkou firmu bez vztahu k ZOO, proč neoslovit místního grafika, který do ZOO chodil nejspíše už od dětství a zná jí jako své boty... že by se takový nenašel?
a jiných materiálů souvisejících se starým logem je stála přes milion. Nové logo pak 1.5 miliónu. Dohromady zoo vydala minimálně 2.5 mil. Pokud chtěl výtvarník za další užíváni 1.8 mil., nechápu, proč mu je nedali. Jeho logo má bezesporu na rozdíl od toho nového a příšerného svůj nezaměnitelný půvab. Navíc svým vzhledem navazuje na loga starší, též zdařilá. Soudě podle toho, co dali za tuhle hrůzu, 1.8 mil. není zas až tak přehnaná suma. Asi to byl kapric ze strany ZOO, jinak si to nedovedu vysvětlit. Velmi neekonomické rozhodnutí.
Trochu jsem pohledala info ke sporu Cihlář vs. ZOO Praha a pan Cihlář chce 1,8mil Kč a stejně by ZOO musela přestat logo používat.
neříkejte mi, že zologické zahrady. Neuvěřím.
To jsi s tím logem pokakal. Haviv s Chermayeffem určitě do ZOO přijeli něco nasát, ale atmosfera to nebyla. To jste nemohli dát ty prachy tomu Cihlářovi? Ten nad tím strávil alespoň více než hodinu.
Kdyby jste nevědeli kde Haviv nasával inspiraci: http://www.font.cz/logo/zlate-ceske-rucicky.html