Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každý sedmý pes v Lounech náhle „uhynul“, když město zvedlo poplatek

Radnice v Lounech zvýšila poplatek za psa o čtyři stovky na 1 200 korun. Místo s penězi však přišly na úřad desítky lidí s informací, že jim pes uhynul. Podle města se na to vymluvilo 15 procent všech majitelů čtvernožců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ctvrta.sudicka

*****

Co se na to podívat trochu méně bulvárně. Náhle uhynul pouze každý sedmý pes a to znamená, že šest ze sedmi zůstalo přihlášeno. Takže šest ze sedmi pejskařů v tomto ohledu nepodvádí. A to ještě určitě nějaké to zvíře opravdu uhynulo. To není zase až tak špatná bilance, ne? :)

+1/0
29.4.2012 0:02

Kidkid

Tak pokud pes uhynul,

měl by majitel přinést potvrzení od veterináře, že byl také ekologicky pohřben nebo zpopelněn. A pokud majitel nedoloží jakých způsobem o psa přišel ihned jej obžalovat za týrání či ubití psa. A je ihned jasné, kdo podvádí a komu pes skutečně uhynul, nebo jej nechat uspat.

0/0
18.4.2012 21:28

ctvrta.sudicka

Re: Tak pokud pes uhynul,

Tak ono by stačilo bez tohoto potvrzení neoprostit majitele od povinnosti hradit poplatek. Řada obcí to tak má :)

0/0
29.4.2012 0:04

nednes

To je ta správná cesta !!!!

0/0
18.4.2012 0:03

ippokorny

Za psa má samozřejmě platit držitel,

tedy kdo ho třeba venčí.  Jaký je problém se přes nějaký web jako držitel zaregistrovat a zaplatit? A  samozřejmě, pokud ho venčí babičce z vesnice, babička se zase  odhlásí. A kdo není "vyčuránek", tak toho se nějaké přihlašování a odhlašování netýká. Jinak pejskaři, víte kam máte jít s těmi vašimi  "hov.."!

0/0
17.4.2012 14:13

ulkik

mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

mesta by hlavne mela zavest oblasti, kam je proste psum vstup zakazan. Priblizne polovina mestske zelene (cele dvory, poloviny velikych parku, atd.), by meli byt vymezeny jako oblasti se zakazem vstupu psu. Neni duvod, proc by majitele psu meli mit narok na znecisteni veskere verejne zelene. Kdyz se jim pro psi necha 1/2, je to az moc.

+4/0
17.4.2012 13:27

biddle

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Jo, pro děti se dělají sem tam malé "výběhy", ale je vidět, že pro českou společnost jsou důležitější psi, protože ve městech je prostor vhodných pro ně mnohem víc, než pro děti. Pustili byste svoje děti na libovolný trávník, aby si hrály?

+2/0
17.4.2012 15:59

fonteyn

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Přesně tak! Parky mají patřit lidem a ne výkalům, nebo nevychovaným volně lítajícím psům, kteří mohou být ještě navíc nebezpeční...

Třeba v Německu, Rakousku, Francii...tam vypadají parky opravdu o dost jinak. Lidi si tam vezmou deku, přenosný gril a stráví tam odpoledne... U nás by fakt mohl v parku na trávě jíst jen někdo s hodně silným žaludkem.

+2/0
17.4.2012 20:24

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

tak taky nezapomeňte dožvejknout, jaké je tam zázemí ale i pro psy, např. v Rakousku! kam všude mají povoleno a jsou vítáni (narozdíl od Čech), jak jsou místa označená značkama, jak jsou přímo pláže u jezer označena "že se psy" a že tam jsou odpaďáky se sáčky! to si můžeme v Čechách nechat jenom zdát. Jinak ty vaše parky patří všem! a ty všeobecné řeči o trávnících... pro lidi jsou chodníky :-P trávník, parky, stromy, pole atd. je všeobecně pro všechy a pro zvěř. Lidi mají beton, protože chtěli a chtějí beton - tak mají chodníky a silnice.

0/0
17.4.2012 21:01

biddle

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Však se do betonu nechte klidně zalít, ale nenuťte to ostatním.

+1/0
18.4.2012 10:04

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

já to nikomu nenutím, já sama chodím často v trávě. Ale lidi, co tu vykvikují, jak trávník má být jen pro lidi, tak to si může zabouchat, takovej názor.

0/0
18.4.2012 10:08

torong

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

V Čechách si hlavně můžeme nechat jenom zdát o čistých trávnících. Chodníky prakticky totéž. Celé město je zesrané od psů. Pomalu abych měl dítě přivázané na vodítku, aby se nevrátilo celé od psích hoven.

+1/0
21.4.2012 13:59

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

taky mi to moc vadí, na druhou stranu v našem městě nesjou žádné speciální odpadkové koše na exrementy a o sáčcích ani nemluvím..... takže za ten poplatek je vlastně co? výběhy nula, odpaďáky nula, sáčky umístněné také nejsou....? toto právě v zahraničí neexistuje. Druhá věc je ta, že mi není jasné, proč policajti za neuklízení nepokutují, mají na to nárok. Kdyby to párkrát udělali, tak by si to lidi nedovolili nesbírat.

0/0
21.4.2012 15:27

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

pěkná blbost a nebo záleží jak kde. Pro lidi je to vhodné všude. Pro psy málokde.

0/0
17.4.2012 21:02

biddle

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Asi žijete v jiné zemi.

0/0
18.4.2012 10:02

fonteyn

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Ono jsou pejskaři v ČR tak neukáznění, že nějaká nařízení jsou fakt marná. Však uklízet výkaly svých mazlíčků také mají dělat a nedělají to - a po upozornění buď neslyší,nebo začnou blekotak, jak oni jinak VŽDYCKY uklízí, ale že teď nemají pytlík s sebou... Vůbec jim nevěřím. Malý mikrotenový pytlík by se jim do kapsy vždy vešel, stačí mít třeba malou taštičku něco jako klíčenku přidělanou na vodítku a v tom pytlíky mít. To je prostě o tom, že na to kašlou.

A navíc to tak už vlastně jakž takž je, že jsou parky, kde nesmí psi běhat volně, a mimo veřejnou zeleň, kde je to povolené, nemají psy na volno co dělat. Jenže to pejskaři často ani neví a kdo to ví, tak na to kašle. Stačí si zjistit na místním úřadu města, jak je pohyb psů ve Vašem městě upraven.

+2/0
17.4.2012 20:19

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

přečtěte si článek, ke kterému reagujete a diskuzi, ohledně poplatků/versus úklid a už si to konečně nějak všichni antipejskaři ujasněte. Buď budete chtít vybírat prachy "na úklid, kterým je myšleno veškerý úklid po všech a zatáhnou to pejskaři a tutíž nebudou sbírat a nebo sbírat budou, ale na poplatky se vám vykašlou, páč to jaksi nemá hlavu a patu.

0/0
17.4.2012 21:05

torong

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

Problém je, že pejskaři na úklid hoven od svých miláčků kašlou tak jako tak. Jestliže máte psa pak za něj máte taky zodpovědnost a máte si po něm uklízet a vůbec psa chovat tak, by jste tím neobtěžoval ostatní.

0/0
21.4.2012 14:01

Scarlett from Scottland

Re: mesta by hlavne mela zavest oblasti se zakazem vstupu psu

ano, já si to uvědomuji, že mám za něj zodpovědnost. Ale ta zospovědnost platí všeobecně a pro každého, aby se každý choval tak jak má, včetně jeho dětí.... ale neděje se to. Netřeba házet všechno zlo světa jen na majitele psů. Ostatního bordelu, křiku, smradu, je taky dost... Je ale zajímavé, jak jsou pejskaři snadný terč pro určitý typ lidí. Čím to asi bude? Mnoho lidí není dokonalých a nechová se tak jak má nebo si ani neuvědomuje své špatné chování vůči okolí, ale na pejskaře nadává. Docela legrační, nemyslíte?

+3/0
21.4.2012 15:30

Inž.ZABABA

Lafferova křivka

funguje jak v Lounech tak v [>-] TOP Kalousku. Proč se nezeptáš Tůmy, cos ho použil jako fíkový list v pražských volbách? Ten by tomu mohl rozumět, není chemik...

0/0
17.4.2012 11:50

koprak podruhé

No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

Lejna sbírám tak nevidím jediný důvod proč dávat nekomu tisíc korun.A to jako proč?Dokonce musí platit i ti,co mají psa na SVÉM dvoře ve SVÉM domě! Nedám nic ! Já furt nějaké parazity a vši živit nebudu !

0/0
17.4.2012 9:19

diskuter99

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

protože spousta majitelů pejskařů tak nečiní, protože psy ničí stromy a další majetek tím, že ho očurávají .... a zpravidla všichni na jedno místo ;-D a opakovaně ....

0/0
17.4.2012 9:21

Leinad

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

A roto jim uvalíš tak vysoké poplatky, aby si své psy registrovaly v sousedních obcích. ;-D

0/0
17.4.2012 10:14

diskuter99

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

a podle logiky Kalouska - poplakty snižovat nebudu, protože sousední obce to využijí a taktéž zvednou poplatky ....

0/0
17.4.2012 10:38

graczy

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

"Ničí stromy občůráváním" ;-D že by psí moc tak jedovatě působila na stromy?

0/0
25.4.2012 12:05

Scarlett from Scottland

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

já mám psa registrovaného dle svého bydliště, takže ve městě a poplatek za něj platím. Dokonce po něm i uklízím. Ale vzhledem k tomu, že je to evidentně dle článku i diskuze postavano tak, že poplatek je za úklid, tak teď vlastně nevím, proč bych v tom úklidu po psu měla pokačovat :-P

+1/0
17.4.2012 10:41

Mr. Datel

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

Protože jste slušný člověk.

0/0
17.4.2012 13:07

Scarlett from Scottland

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

a nebo pitomec?

0/0
17.4.2012 13:16

aluminiový alobal

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

a nebo nevychované prase

0/0
23.4.2012 13:04

Scarlett from Scottland

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

jo tak já jsem prase, protože to úklízím? tak vy už nevíte, co byste chtěli 8-o

0/0
23.4.2012 13:25

torong

Re: No tak já mám psa registrovaného taky na vsi

Problém je, že většina pejskařů po psech neuklízí, takže jste v té slušné menšině. Jinak by města nemohla vypadat jak vypadají.

0/0
21.4.2012 14:04

net.Xtreme proti diskriminaci

A co čekali?

Čím vyšší daně, tím více neplatičů...

0/0
17.4.2012 7:48

diskuter99

Re: A co čekali?

dojde tohle někdy Kalouskovi a naší ne-pravicové vládě?

0/0
17.4.2012 8:38

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: A co čekali?

Kalousek a vláda to ví, před volbami tím hojně argumentovali, nějak mi není jasné v čím zájmu teď jednají...

0/0
17.4.2012 10:30

fitzie

tomu nerozmím:

i pes od babičky musí mít známku.

pokud  ji nemá, ať vysvětlení podá ten, kdo má psa na vodítku.

s přehlašováním zvířat na vesnici k příbuzným asi neuděláme nic. to je fakt.

0/0
17.4.2012 7:41

Leinad

Re: tomu nerozmím:

Opravdu ne? A co třeba být levnější, než ta vesnice, aby naopak tamní psy byli přihlášení v u vás?

0/0
17.4.2012 10:15

JeFFik

Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

a pak se hrozně diví, že ti nahoře okrádají stát (město) o 30-50% státního (městského) rozpočtu.

+1/0
16.4.2012 23:21

Leinad

Re: Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

Tržní chování není hned okrádání.

Kamioňáci tankující v Polsku a jezdící po Evropě "co nádrž vydrží" nekradou spotřební daně, ale logicky tankují v levných čerpacích stanicích. Totéž pejskaři platící daně tam, kde je to levné.

Okrádání je třeba netransparentní financování státní správy či konkurzy s předem známým výhercem, proto fandím Pirátům.

0/0
16.4.2012 23:50

tajny agent

Re: Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

Kamionaci na rozdil od pejskaru snad ale nepodvadi ... kdyz nahlasim psa nekam jinam nez kde s nim ziji tak je to podle mne podvod.

+2/0
17.4.2012 4:46

Ziegfried

Re: Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

A co takhle, když firma naoko přemístí své sídlo třeba na Kypr kvůli daním. U firem to nikomu nevadí a když to samé udělá pejskař, tak je hned zle. Kdyby neexistovali jazykové bariéry, tak by slušní lidé už dávno tento kocourkov taky opustili.

0/0
17.4.2012 6:06

diskuter99

Re: Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

ale to je omyl, daně se platí v místě podnikání ... proč asi jsou mezinárodní smlouvy o zamezení dvojího zdanění? off shore firmy se zakládají z úplně jiných důvodů ....

0/0
17.4.2012 8:38

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Pejskaři okráddájí stát (město) o 30-50(i více)% poplatku

A neokrádá město pejskaře?8-o

+3/0
17.4.2012 7:49

marase

motiv poplatku

pokud jsou argument pro poplatek náklady na úklid tak pak by museli chtít i poplatek z kuřáků!

0/0
16.4.2012 23:07

Bojkas85

Re: motiv poplatku

Ten uz platime ve spotrebni dani. Co treba uvalit dan 5000% na zvykacky.. Ty se nezametou jaky vajgly..

+1/0
16.4.2012 23:20

generál Failure

Re: motiv poplatku

R^

0/0
17.4.2012 1:37

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: motiv poplatku

Pokud jsou argument náklady na úklid, tak pokud platím nemůžou čekat, že budu uklízet...

0/0
17.4.2012 7:50

RadinC4

Re: motiv poplatku

kuřáci ročně do státníh rozpočtu odvedou cca 42 miliard korun, kolik do státní kasy odvedou ročně pejskaři? Děkuji za odpověď 8-o

0/0
17.4.2012 8:19

Scarlett from Scottland

Re: motiv poplatku

min. za DPH určitě dost

0/0
17.4.2012 10:29

zeraf

Slušnost

Po pravdě řečeno při procházce sídlištěm je mi jasná snaha zvednutí poplatku. Čím dál tím míň pejskařů po svých miláčcích uklízí. Jestli mě něco dokáže nadzdvihnout tak je to psí h...o na chodníku nebo trávník s neuklizenou vrstvou psí nálože, neposlouchající psi větších i bojových plemen pohybující se s páníčky bez vodítka a košíku a ublížený výraz pejskařů, když jim něco řeknete. U nás se ještě nedávno MP s pejskaři nemazlila - dneska je to nezajímá. Stejně jako jakékoliv přestupky učiněné mimo střed města.

0/0
16.4.2012 22:34

kunta_kinte - protistatni zivel

Tak by meststi straznici

mohli pri namatkovych kontrolach mrtve mazlicky rovnou zakopavat.. z hygienickych duvodu. :-P

+3/0
16.4.2012 22:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.