- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chvilku to škodí dvoutaktům, potom zase čtyřtaktům ?! Celým mým životem prošly desítky různých
motorů v různých "pohybovadlech" a nikdy jsem neřešil otázku přezimování. Paradoxně většina
výrobců doporučuje zazimovat s plnou nádrží, aby zevnitř nerezla. Tak to přeci na jaře nevyleju,
To né! Musíš to odnést do sběrného dvora, ale i s vlastním kanistrem (přeci to nebudou nosit domů ve sklenicích)
(bezolovnatým)
To je dvojice, která jede v jednom taktu. Hudebně - duet. Ale duotakt by neznělo tak vědecky.....
Stranu svobodných občanů. Ti jediní chtějí zrušit lití biosajrajtů do PHM.
Směs, olej v benzínu do toho věta o sedlech ventilů... To je zase článek bože...
A mimochodem. Benzin z kanystru každej rok dojedu a není problém. A ty novodobý krámy se rozpadaj z úplně jinejch důvodů než je biosložka v benzinu. Ale je fajn, že to mají na co svést....
je tam přímo rozděleno, na co trpí dvoutakty a na co čtyřtakty.
"Jenže před dvaceti lety měly ty mašiny úplně jinou konstrukci, to zdaleka nebyla taková hodinářská výroba jako dnes," upozorňuje Nevečeřal.
No spíše dříve byly stroje vyráběny na živnotnost, dnes jsou na spotřebu (prodej)
no ono jak u kterého výrobce. Pochybuju, že by si Husqvarna nebo Stihl dovolil podobná prohlášení. A taky nevěřím, že 20letá Husqvarna bude mít větší vůle, než úplně nový Mountfield.(myšleno konstrukčně v době své výroby, ne po 20 letech používání )
Dělám do dvoutaktů už nějaký pátek je pravda že benzin znehodnotí olej jednoduše ho "zežere" ale na druhou stranu zmiňovaná firma prodává předraženou techniku kterou bych slušně nazval šmejd.....
Připadá mi to hlavně jako alibistický článek na předražený šmejdy z Mountfíííííldu. Za normální cenu je prodávají jen mimo sezónu a ještě to prezentují jako by člověkovi kdo ví co dávali za milost.