Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PORADNA: Náš pes se zbláznil, kdo na něj sáhne, toho pokouše

Čtenář Hobby je zoufalý. Má třináctiletého voříška, který v poslední době tak "zfotrovatěl", že na sebe nenechá sáhnout, nenechá si nasadit vodítko ani náhubek. "Potřeboval bych ho alespoň nechat oočkovat a ostříhat, ale všichni se teď k němu bojíme přiblížit," popisuje stav věcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1888

Antousek na Anenskem nam. c.5

tvrdi ze nejlepe je dat psa utratit a je s nim zarucene pokoj. Minulej tejden jsem v noci malem zaslapnul kocoura kterej se v noci vyhrejval na rozpalenym betonu. Ten blbec si mysli ze vidim jako kocka. Zverolekar radi ze kocku je nejlepe obcas zlehka nakopnout aby se nemotala pod nohama.

0/0
12.7.2012 15:37

leyla

jo jo, voříšci u boudy...

Myslím, že máme v rodině zaděláno na podobný problém. Babička si pořídila k domku (kde žije sama) štěňátko voříška (vždycky tam nějaký pejsek byl - měla to tak zažité od mala, že k baráku patří pes a nejlíp vořech). Štěnátko poněkud víc vyrostlo a babička ho přestala zvládat. Pořád s ním ale chodila na procházky a jednoho krásného dne (pes moc neposlouchá) jí škubnul vodítkem, babička upadla, zlomila si nohu a teď sice už zase chodí, ale na procházku si netroufne. Takže milý pejsek je zavřený u boudy, dostává nažrat, napít a jednou týdně ho vyvenčí moji rodiče. Já bydlím daleko (a mám malé dítě). Babička psa dát do útulku nechce - prý jen někomu koho zná, protože má pejska ráda... A teď babo raď - podle mě je to jen otázka času.

0/0
10.7.2012 23:22

1888

Re: jo jo, voříšci u boudy...

V sousedstvi malem zakousli dva pitaci starsi zenskou ktera je zetackovi krmila. Je videt ze i na tchyne se neco najde

0/0
12.7.2012 15:40

Melinda25

Jste hlupáci!!!

Většina příspěvků na úrovni primitivů. Zastřelit atd...

Kdyby jste měli třeba dítě a ve 13letech bylo extrémně agresivní, tak by jste to dítě ubili? Chtělo by to se nad tím zamyslet než psát stupidní komentáře. Zvíře není věc!!!!!!!!!!!!!!

0/0
10.7.2012 11:40

bodlinka

Re: Jste hlupáci!!!

Špatné přirovnání, Melindo. Osmdesátiletého senilního dědka, který vám bude doma nadávat, bude podezřívavý a agresivní, mít doma taky leckdo nezvládne. Lidi se ovšem neutrácí, ale odkládají do LDN, kde ho nadopují sedativy, aby dal pokoj, než konečně umře.

Zvíře není věc, ale když mu rupne v kouli a je nebezpečné, nebo trpí takovou bolestí, že je z toho nebezpečné, tak je pro všechny zúčastněné utracení jediné rozumné řešení. I pro toho psa.

+3/0
10.7.2012 13:07

kotatkoxxl

Re: Jste hlupáci!!!

Naši měli psa, byl hodný, klidný, takový trouba ... děti s ním vyrůstaly od mala (v té době byl štěně), mohly si s ním dělat, co chtěly. Jednou mi vyjel po dceři, ale jen lehce, spíš se lekla. O několik týdnů později vyjel a dokonce kousnul synovce. To už táta nevydržel a psa utratil, měli ho asi 10 let a stejnou dobu byl v kontaktu s dětma... Bylo léto, dlouhodobý vedra a jestli psovi hráblo z těch veder, kdo ví ... Nikdo nechtěl riskovat, že příští útok bude horší .. Psa jsme měli rádi, byl člen rodiny, ale dítě je přece jenom o něco víc než pes.

0/0
10.7.2012 19:22

Ric-pic

Re: Jste hlupáci!!!

Pokud mám psa 10 let a on začne vyvádět, tak bych asi zkusil i něco víc než ho jen utratit - veterináře, poradnu atd. Mohl mít problémy o kterých netušíte a zbytečně jste jej zabili....Vždyť píšete, že jste jej měli rádi.

+1/−1
13.7.2012 9:10

S-Tony

Re: Jste hlupáci!!!

To si nemyslím. Pes je dneska jen další hračka do domácnosti. Když se pokazí, tak jí lidi jednoduše "odloží"....

A pak si koupí jinou, mladší a roztomilou. Nabídka je velká.

0/0
16.7.2012 8:54

veraliz

Re: Jste hlupáci!!!

Já psa jako "hračku" neberu.. beru ho jako kamaráda, jako společníka, který je ochotný pro mě riskovat život. Od malička jsem vyrůstala s fenkou, která se nenechala nikdy moc stříhat, česat a tak podobně, protože jí to prostě bylo nepříjemné. Několikrát po mě vyjela, nikdy mě nekousla do krve, ale někdy to bolelo. Ale dát jí utratit? To nikdy nikoho ani nenapadlo, byla prostě naše a my jí měli rádi. Děti občas zvířata ze zvědavosti tahají a zkoušejí, co zvíře vydrží, mohlo to být i v tomhle případě, utratit psa jen proto, že po někom 2x vyjede je hnus! Možná dát někomu jinému, kdo nebude zkoušet jeho trpělivost.. možná prostě jen neměl rád děti.. to se občas stane

0/0
16.7.2012 17:23

mpixel

A co takové prasátko nebo kráva ?

Maso jíte ?

Zabití prasátka vám nevadí ?

Ale agresivního psa ano ?

0/0
10.7.2012 9:44

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: A co takové prasátko nebo kráva ?

Ano, je to přesně, jak říkáš. Maso papám, zabití prasátka vítám a občas se i účastním. Pejska je mi líto, i proto, že maso z něj nepapám.

+1/0
10.7.2012 14:35

Ric-pic

Re: A co takové prasátko nebo kráva ?

Pokud nejseš schopen rozeznat porážku jatečního zvířete od usmrcení domácího miláčka (často plnohodnotného člena domácnosti), tak se k tématu nevyjadřuj, děláš ze sebe blbce...

0/0
13.7.2012 9:12

veraliz

Re: A co takové prasátko nebo kráva ?

Maso jím, v zabíjení prasat se nevyžívám, ale beru to jako součást života a maso nepřestanu jíst a zabití psa, kterého možná jen něco bolí a proto ne nervózní a problém se může vyřešit mi připadá jako pokrytecký způsob řešení.. jen, aby s tím nebyla práce, že? :-P

0/0
16.7.2012 17:25

čita

Majitele vůbec nenapadlo,

že ač  dětem zakázal otravovat psa,může po nich kdykoli vystartovat.A stačí jakýkoli podnět.Rozdíl mezi voříškem a vlčákem je pak už jen ve velikosti tržné rány.Pak na tu veterinu bude muset stejně,protože ho tam požene nemocnice.Dobrou zábavu.

+1/0
10.7.2012 7:34

made.in.panelak

...toz dyz du k babce do malyho mesta

...tak tam skoro u kazdyho domku maj jednoho cokla v zahrade za plotem. Cokli dostavaji nazrat a napit: Tot vse. Spi v boude, maximalne pres noc je zavrou do garaze.

Psi sou frustrovani celej den, stekaj na kazdej podnet a vetsina se uz totalne zblbla, takze stekaj furt. Je to sileny.

Jen jeden cokl ze sta de na prochazku s majitelem, ostani nemaj ani paru o vychove.

Tak sem pak rad, ze jsem zas doma a ze v nasem panelaku steka jen jeden cokl R^

ahoj, tonda z kotelyV

+3/0
9.7.2012 23:20

made.in.panelak

Re: ...toz dyz du k babce do malyho mesta

PS. ...panelak ma totiz tu vyhodu, ze tomu duchodci, co ma toho ustekanyho hafana lidi busej do zdi, zalepujou mu zamek, vypoustej pneumatiky a parkrat mu pepa skladnik z prizemi dal na rohozku lejno...takze je vobcas i klid.

ahoj, tonda z kotelnyV

+1/0
10.7.2012 0:12

bodlinka

Re: ...toz dyz du k babce do malyho mesta

Njn, to je přesně ten bouďák. Bez socializace, bez výchovy. Jak se takový pes jednou dostane ven, stačí nedovřená branka, tak buď hrůzou skočí někde pod auto, v lepším případě, nebo skočí po prvním člověku, kterého venku potkají, protože vnější svět je pro ně neznámé a nepřátelské místo s nebezpečím, které je potřeba zničit dřív, než zničí ono je.

Je žůžo takové čokly očkovat, většinou je to rychlá akce přes mříže kotceRv

+2/0
10.7.2012 10:39

Ric-pic

Re: ...toz dyz du k babce do malyho mesta

správně, většina psů na vesnici je bez výchovy, bez kázně, bez vztahu k lidem a okolí. Prostě jenom pracují - hlídají, když jim dojdou síly nebo onemocní - konec......

0/0
13.7.2012 9:14

ladyaiv

zavolat

a co třeba zavolat veterináře domů s uspávací puškou?

+2/0
9.7.2012 22:36

ladyaiv

Re: zavolat

třeba pak lépe zjistí, co vlastně tomu psovi je. třeba má bolesti. když u nás křečci měli bolesti, taky všechny kousaly, ale jak dostaly léky od bolesti, byly zase jak zlatíčka.

0/0
9.7.2012 22:38

AlBunda

na tyhle stavy je nejlepší

doktor lopata

0/0
9.7.2012 22:28

Big-M

Re: na tyhle stavy je nejlepší

pro koho?:-P

0/0
9.7.2012 22:34

Homer _4

Re: na tyhle stavy je nejlepší

No, vzhledem k počtu psů co jsem viděl s lopatou a počtu lidí s lopatou.... u mě volba jasná. :-P

0/0
9.7.2012 22:38

Ladislav.Bimbo.Nadvornik

..tohle je jedn z důvodů proč si vybírám feny....

...pes má větší tendenci k stáru zblbnout....fenky jsou mírnější....

0/0
9.7.2012 22:05

veraliz

Re: ..tohle je jedn z důvodů proč si vybírám feny....

Ty mají zase riziko rakoviny v břiše.. jako u nás.. ke stáru břicho plné nádorů.. když se to vyoperovalo, nádory se objevily v hlavě a následovala mrtvice.. to si asi nevyberete.. :-( Ale jinak mám taky radši fenky, psi se snaží akorát pořád jeden druhého přečůrat ;-D

0/0
16.7.2012 17:29

111

Jakej pán...

Jakej pán, takovej pes, negativní vlastnosti, podobně jako u lidí se s věkem  navíc často projevují zřetelněji. Ale dělat s tím něco lze, zdědili jsme po příbuzném 14 /!/ letého křížence, morous a raplík , složitá povaha ale měl nějaké " psí charizma" ovšem současně  - rafnul i sousedovic dobrmana co procházel kolem a vůbec si ho nevšímal, veterinář před ním při očkování uctivě couval.Byl několik let navíc už slepý - šedý zákal, jinak ale fyzicky o.k. Utratit jsme ho nikdo dát rozhodně nechtěl, uhynul v 17 a pár měsících, na nikoho neútočil, vzal na milost i děti slušné poslouchal  na základní povely, chce to ale pevnou ruku a nekonečnou trpělivost a důslednost.!

0/0
9.7.2012 20:58

Big-M

Re: Jakej pán...

nějak mi to připomíná našeho psa, až na ty děti, ty nemusí a nechce, aby si ho všímaly - pak je snese bez problémů - za pár dnů mu bude 17

0/0
9.7.2012 21:33

atakdále1

Re: Jakej pán...

ahooooj matkoooo♥

0/0
9.7.2012 21:41

Big-M

Re: Jakej pán...

jééé, ahojky VV

0/0
9.7.2012 21:45

brblovka

Re: Jakej pán...

U nás v domě má důchodkyně pitbula - nevychvaný pes. Paničku poslechne jen když se splete, smýká ji po ulici a samozřejmě chodí ven jen na vodítku  bez náhubku! Ale když byla požádána, aby hafanovi dala náhubek, že se ho lidi bojí, tak odvětila: "On je hoodnej, jen si chce hrát!" Podotýkám, že ten pes má minimálně 13let, sotva funí, ale vrhá se - prý přátelsky- i kcizím lidem a vždy s seou smýkne i paničku.. a lidi se bojí. Hlášení na Policii nepomáhá, bába to vždycky nějak ukecá. Fakt se těším, až ten pes pojde...a to zvířata mám moc ráda! Ale silné plemeno ve slaých rukou je jak dát děcku sirky se slovy:"Jdi si hrát do stohu!"

0/0
13.7.2012 7:35

zluta-rozinka

článek je

o voříškovi, tak proč je u něj foto "bojového" plemene?? 8-o Rv

0/0
9.7.2012 20:35

Štvavá vysílačka

Re: článek je

Buď ráda, že nemá v zubech dětskou ručičku ;-)

Je vážně trapný, k článku o nemocném pejskovi žijícím u ignorantů, dát takové foto...

0/0
9.7.2012 20:38

prngrr

Re: článek je

o pejskovi???

Mi to připadá jako o divokém čoklovi

0/0
9.7.2012 23:07

Zefram Cochrane

Úžasné kolik rychlých nenávistných řešení tu je

Hned by aplikovali "česnekové knoflíky", umlácení, zastřelení. Jako by snad nečetli článek.

Bravo redakce Mladá Fronty iDnes, ilustrační obrázek bojového čokla v útoku zabral na naše narušené spoluobčany. To že je článek o oříškovi, který je pravděpodobně nemocný a majitelé na něj prdí je jim fuk. Oni vidí jen obrázek, sotva si přečtou perex a hned mají jasno. Článek problém popisuje dost přesně i s vyjádřením odborníků, to je jim ale fuk.

+5/0
9.7.2012 19:57

petr____22

Re: Úžasné kolik rychlých nenávistných řešení tu je

Je to jedna z moznosti reseni, u spousty psich pripadu i jedina realna...... polovina psu co znam skoncila tak ze je veterinar musel uspat

0/0
10.7.2012 7:24

Doktor JÁTRO

No to jsou bláboly

Pejsek co žije na dvorku neprochází socializací...LOL....mám rozsáhlý pozemek a dva pitbuly,kteří mě jej HLÍDAJÍ,nepotřebuji smetáka který se bude mazlinkovat v pelíšku a zloději se bude lísat u nohy....já na venkově potřebuji psy,kteří zloděje roztrhají na kusy....mám pořádný plot a prostě kdo jej přeleze tak je mrtvý a tak to má být.......tím nechci říct že jsou moji psi nevychovaní,prošli výcvikem,každodenně s nimi chodím ven,venku chodí i mezi lidmi zcela VOLNĚ a nikomu by venku nic neudělali,poslouchají na povel a děti si s nimi bez obav hrají....ale běda cizímu člověku který by na můj pozemek vlezl bez mé přítomnosti,to bych nechtěl být v jeho kůži.....když mám návštěvu,stačí jim říct KLID a tomu člověku vůbec nic neudělají

PS: Pes který se zbláznil,zvlášť v takovém věku,by měl být utracen,to si myslím že nějaká léčba nemá smysl

0/0
9.7.2012 18:43

Zefram Cochrane

Re: No to jsou bláboly

Nějak vám dělá problém pochopit rozdíl "žít na dvorku" a "žít jen na dvorku".

Asi máte zajímavý přístup ke všemu živému, když starý pes nezasluhuje léčení. Už dlabete dědovi mísu?

+8/0
9.7.2012 20:12

Doktor JÁTRO

Re: No to jsou bláboly

No tak 13 let starý pes už je skrátka moc....víte já pořád ještě,i když mám psy moc rád,tak je beru jako zvíře,to znamená že vítězí užitná hodnota,city až na druhém místě....a když už mi nemůže sloužit tak jej nechám bezbolestně uspat a myslím že hlavně ten pes má klid že nemusí umírat v bolestech

0/0
9.7.2012 21:57

Ric-pic

Re: No to jsou bláboly

užitná hodnota.......nemůže sloužit, nechám uspat.........co seš to za člověka????? Tu mísu už dlabeš??? 8-o nechtěl by být tvým rodičem....Rv

0/0
13.7.2012 9:22

bodlinka

Re: No to jsou bláboly

Když potřebujete psy na hlídání, proč probůh máte pitbuly? Vždyť ti jsou ke strážní službě vhodní asi jako maltézáček, akorát je to větší. Jestli potřebujete psa, který narušitele sežere, pořiďte si kavkazana, argentinku, filu nebo prostě molosse, ale psa, který prošel mnohaletou selekcí na neagresivitu vůči člověku, nevím, nevím...

0/0
9.7.2012 21:04

Doktor JÁTRO

Re: No to jsou bláboly

No ti jsou agresivní víc než cokoliv jiného.......už se mi jednou výborně osvědčili,když banda opálených mě chtěla čorknout měděné okapy....a dva z toho mají trvalé následky už na doživotí

PS: Nezáleží na plemenu,ale na výcvikuR^

0/0
9.7.2012 21:54

Homer _4

Re: No to jsou bláboly

Pan Játro ráčí být extrémně zamindrákovaným jedincem.

A to nejen podle jeho přístupu k JEHO POZEMKU ale i nesčetnýi dalšími příspěvky na kdeco...

Je mi tě opravdu líto. Žiješ nesmírně mizerný život. Ale mysím, že takový zasluhuješ...

+2/0
9.7.2012 22:37

Doktor JÁTRO

Re: No to jsou bláboly

Tak co se týče toho pozemku,tak tam nikdo nemá co dělat,a mám se právo bránit proti násilí a zločinosti....proto mě vůbec nemrzí to,že moji psi už pokousali,a to hodně,partu opálených kteří u mě chtěli KRÁST,nevadilo by mi kdyby je zabili,na mém pozemku nemá nikdo bez dovolení co dělat,plot s ostnatým drátem už je snad samo o sobě dost velká známka toho že o nepozvané lidi nestojím,pokud tam vlezou musí počítat s rizikem......víš ono je to proto,že mám poměrně dost peněz,a některým lidem to nedá spát,proto si nemohu dovolit nulovou ochranu

Co se týče mého života,já jsem naprosto spokojený,mám rodinu,pěkný dům,několik aut,výnosné podnikání a partu kamarádů kterým 100% věřím a nic víc nepotřebuji

PS: Taková je realita,někdo dokáže žít jinak než si ostatní myslí,a závist je větší sviňa než by jsi řekl

0/0
9.7.2012 23:12

Homer _4

Re: No to jsou bláboly

Nechci se opakovat ale se svými mindráky se budeš muset popasovat sám...:-P

+3/0
9.7.2012 23:56

Doktor JÁTRO

Re: No to jsou bláboly

Tak jmenuj,jaké mám podle tebe mindráky?Nebo radši,aby milostivý opálení neutrpěli UJMU si mám nechat vykrást barák-ne to neudělám,ani náhodou

PS:Každý má právo se bránit

+1/0
10.7.2012 9:47

Ric-pic

Re: No to jsou bláboly

další takový mamlas, co má pitbuly, nechá je chodit lidi zcela VOLNĚ, a myslí si, že nikomu nic neudělají - až do okamžiku kdy zmrzačí první děcko. Pokud je opravdu necháváš chodit volně (sám to píšeš), t.j. bez náhubku a vodítka, tak je to nezodpovědnost nejhrubšího zrna.Rv

0/0
13.7.2012 9:20

nepremyslej nad lamou

VÝCVIK

To chce výcvik a ne jen 2x denně vychcat pred barakem

+1/0
9.7.2012 18:09

panko velkomožný

Náš pes se zbláznil, kdo na něj sáhne, toho pokouše

A my uděláme co? No necháme si ho.

Z takových lidí mám opravdu strach. :-/

+2/0
9.7.2012 16:23

Tutek v.1.1

řešení je prosé a je jich několik

např. 9x19, nebo 7.62x39, případně 7.62x54R anebo .223 REM

Pokud na mě můj pes zaútočí víc jak jednou, tak jde pod drn.

+4/0
9.7.2012 15:50

Tutek v.1.1

Re: řešení je prosé a je jich několik

prosté :-)

+1/0
9.7.2012 15:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.