Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti vyrůstající v domácnosti se psy jsou podle studie zdravější

Psi jsou nejen nejlepším přítelem člověka, ale mohou také chránit děti před dýchacími problémy a infekcemi. Zjistila to evropská studie, kterou cituje agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roschne

Je fakt, že při životě na vesnici

jsme se sourozenci získali nejen docela dobrou imunitu, ale i zdravý přístup ke zvířatům.

Vyrůstat mezi psy, kočkami, slepicemi, krůtami, prasátky, králíky a husami na "dědině" je fajn. Lidé, co mají rádi zvířata mají rádi i lidi..., to je sratá pravda.

Stejně jako všude se ale i mezi pejskaři se najdou "divňousové".

Můj (ex)přítel nechával psa při našem sexu v posteli. To mi dost vadilo. A nadšená jsem nebyla ani z toho, když se mi pes po procházce vyválel v čerstvě povlečené posteli.

0/0
12.7.2012 15:25

roschne

Re: Je fakt, že při životě na vesnici

OPRAVA - Stará pravda --- nikoli sratá ;-D

0/0
12.7.2012 15:29

rorýsek

Re: Je fakt, že při životě na vesnici

Náhodou - to původní bylo lepčí!

0/0
16.7.2012 16:49

Štvavá vysílačka

Děkuji redakci za tu fotku.

R^ 

Vidíte, že to jde i bez rozzuřených tlam naserinkaných psíků ;-)

0/0
11.7.2012 14:32

Rákšasí

Já na tom vidím především pozitivum,

že se z nich nestanou bezcitní hajxlové, jako někteří níže píšící :-/

+5/0
11.7.2012 11:05

dana33

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

Oni maji v sobe tolik nenavisti, az z nich ten jed kape. Ani se neumi z niceho tesit, jako my  pejskari na pekne prochazce, kde clovek potka spoustu pratelskych lidi. Doufam, ze si tu nenavist nevybiji na bezbranych zviratech a neutrapi nejakeho psa nebo kocku k smrti.

+2/0
11.7.2012 13:26

millsew99

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

R^ ale nebojte, na každý prase se vaří voda;-)

0/0
11.7.2012 15:06

dana33

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

Bydlim v Bonnu a denne chodim do lesa s pejskem. Utulek v Bonnu, kdyz ma kapacity,bere i pejsky z cely smrti v zahranici. Vcera jsem potkala pani s malym voriskem z utulku, dovezenym z Madarska. Byla to fenka, nekdo ji urizl ucho az u hlavy a ranu vypalil kyselinou. Cela cast hlavy je jedina jizva. Zadne ucho, zadna srst, nic. Ta fenka nasla tady v Bonnu u te pani krasny domov a uz pomalu ztraci strach z cizich lidi. Co s ni v Madarsku delali, nez ji vyhodili na ulici, nedovedu si ani predstavit.

0/0
12.7.2012 0:10

millsew99

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

no někteří "lidi" jsou bohužel zmetci na třetí, a takový bych neváhal bez milosti zabít, po troše podobnýho trápení, který způsobujou bezbranným, aby si v posledních okamžicích jejich prostoduchýho a nicotnýho života taky užili....Rv

hlavně že se pesan snad vrací k normálnímu životu :-)

0/0
12.7.2012 9:43

Scarlett from Scottland

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

ráda vás zase vidím :)

0/0
13.7.2012 7:29

dana33

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

Ja taky!R^

0/0
13.7.2012 20:53

schogetten

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

PřesněR^

+1/0
11.7.2012 14:31

Štvavá vysílačka

Re: Já na tom vidím především pozitivum,

To jsi napsala moc pěkně :-)R^

0/0
11.7.2012 14:33

Náhodný Bodec

jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

daj hubana vám a vašim dětem, tak bodejť byste nebyli zdraví jak řípy ;-D;-D;-D

+2/0
10.7.2012 23:09

huggo1

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

Bingo. A taky prý žerou vlastní výkaly a fenkám olizují ......  Dyť to musí nahradit i očkování. Já bych rovnou zrušil registraci u dětského lékaře. ;-D;-D;-D

0/0
11.7.2012 10:23

dana33

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

Fenkam olizuji, to delaji nekteri lide taky. Vlastni vykaly urcite nezerou.

+2/0
11.7.2012 13:28

Štvavá vysílačka

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

Ale žerou. Hlavně štěňata.

Vyčistíme jim zuby a jedem dál ;-)

0/0
11.7.2012 14:34

dana33

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

Vydite, my mame pejsky 30 let a to jsem nezazila, ale bereme si vzdycky starsiho z utulku a ti jsou divi po kobylencich. U stenat to bude jine.

0/0
12.7.2012 0:04

Scarlett from Scottland

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

nežerou

0/0
13.7.2012 7:27

Scarlett from Scottland

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

to dělaj i lidi :-P

0/0
11.7.2012 11:13

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

A někteří podle toho mají i příjmení. Například Za orálek.

+1/0
11.7.2012 12:21

schogetten

Re: jojo, když si pejsci vzájemně volizujou zadky a kulky a pak

A nedělají lidi úplně to samé?;-D

+1/0
11.7.2012 14:33

Andee

Hm...

Bordel v bytě - zdravé dítě... ;-D Nic proti pejskařům, ale v průměru bude v jejich bytě víc roztočů a další havěti, takže imunita dětí bude logicky silnější.

0/0
10.7.2012 21:55

rorýsek

Re: Hm...

A to je dobře nebo špatně?

0/0
16.7.2012 16:51

chudejklukzvesnice

Jednotky procent nejsou zásadní rozdíl

vzali v úvahu třeba genetické předpoklady ? Rodič s alergií si psa domu nepořídí a u dítěte je vyšší pravděpodobnost onemocnění bez ohledu na přítomnost nebo nepřítomnost zvířete

0/0
10.7.2012 21:47

Krucipajs

řeknu to upřímně,

máme tři psy a ať uklízíte jak chcete, jsou děti ve větší špíně ;-), tak proto ta imunita. A souhlasím dětem jsou tři roky a nemocní byly tak dvakrát.

+4/0
10.7.2012 21:16

Bereniké

Re: řeknu to upřímně,

Potvrzuji, syn byl poprve nemocný až v 16 měsících, do té doby neměl ani jednou teplotu. Dcera na tom tak dobře nebyla, ale taky měla jen lehká onemocnění, nic závažného, a  nikdy to netrvalo dlouho, antibiotika děti dostaly poprve až tak ve 4 letech.

0/0
10.7.2012 23:40

millsew99

kde

je ten cocůtek z před pár dny, kterej mi tu tvrdil slinty o tom, jak se pes a děcko nesnesou a podobný nesmysly?:-D;-D

+2/0
10.7.2012 20:32

dana33

Mozna hraje i roli

Mozna hraje i roli cerstvy vzduch. Chodim denne se psem na hodinu ven za kazdeho pocasi a to uz spoustu let a manzel taky a nemocni nejsme vubec. Prochazky se projevi i na pleti a na stihle postave. Manzel tvrdi, ze nas pes je jeste k tomu nejlepsi lek na stres, co vubec existuje.

+2/0
10.7.2012 20:15

Krucipajs

Re: Mozna hraje i roli

R^

+1/0
10.7.2012 21:33

Rákšasí

Re: Mozna hraje i roli

jj, souhlasím, pes vás ¨"donutí" ke zdravotní procházce, i když se vám nechce. :-)

+1/0
11.7.2012 11:06

MychalB.

Úžasná titulní fotka

R^

+8/0
10.7.2012 20:12

millsew99

Re: Úžasná titulní fotka

R^R^

+1/0
10.7.2012 20:38

Petr Zachrdla

Nevím jestli by se ti doktoři neměli poradit s matematiky

Když mám vzorek 397 a výsledek 72%, existuje 95% pravděpodobnost, že výsledek je pravdivý s tolerancí +-4,4% a výsledek 65% s tolerancí +-4,7%.

Jednoduše, ten vzorek je moc malý, aby o něm mohli tvrdit, že potvrdili hypotézu :-/

+3/0
10.7.2012 18:36

panko velkomožný

Re: Nevím jestli by se ti doktoři neměli poradit s matematiky

Z hlediska statistiky nelze hypotézu potvrdit nikdy. Lze ji pouze nezamítnout na dané hladině významnosti.

+1/0
10.7.2012 21:25

nima heczko jako heczko

Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

tak OK. Čoklík je člen rodiny, a  jediné co ho s.re je, že mu malá (9 měsíců) futruje granule. Jinak se maj rádi jak sourozenci. Takže souhlas. Pes má na děcko dobrý vliv. ;-)

+9/0
10.7.2012 18:02

MychalB.

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

A ještě má lesklou srst a pevná hovínka ;-D

+4/0
10.7.2012 20:12

Krucipajs

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

naši jim to baštěj taky, tak psi dostávaj až jdou děti spát

0/0
10.7.2012 21:17

Bereniké

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

Moje děti taky kradly granule, syn byl expert, ten dokonce ochutnával i ve zverimexu přímo z  pytlů, to bylo ještě v době, kdy se mohlo přímo odvažovat z velkých pytlů, ne jako dneska.

0/0
10.7.2012 23:42

Scarlett from Scottland

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

pořád nakupuji odvažované granule z velkých pytlů

0/0
11.7.2012 7:39

Rákšasí

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

:-/ a víte, jak je to žrádlo staré, a co obsahuje? Nechtěla bych být vaším psem.

0/0
11.7.2012 11:08

Scarlett from Scottland

Re: Dokuď čoklíkovi neleze do pelechu a do žrádla

ještě ráda byste byla mým psem, neb baští denně možná lepší maso než vy :-) a granule má jen jako "čipsy", pokud chce. Jak jsou ty granule staré v tom otevřeném pytli s jistotou samozřejmě nevím, ale ptám se. Zároveň kupuji takové granule, které jsou dost kupované a tak vím, že ten pytel tam moc dlouho otevřený nebyl. Vy když koupíte granule, tak je hned okamžite spotřebujete?

0/0
11.7.2012 11:38

P.spk

To je přirozené.........

organismus se nejvíce posílí, když si vytvoří protilátky ...........všechny ty domestosy, sava a vůbec prostředí v bezinfekčním skleníku je to nejhorší, co mohou rodiče pro své dítě udělat,,,,,,,,,,,,

+10/0
10.7.2012 18:02

farafan

Peknej hafan

na tom obrazku, hned bych si ho pohladil. :-)

+4/0
10.7.2012 17:18

Johanka z parku

Může to být také tím, že psa si pořizují rodiče,

kteří podobnými problémy nikdy netrpěli, tudíž je pravděpodobné, že děti zdědí geny, které zaručí, že také nebudou trpět nějakými imunitními poruchami.

+1/0
10.7.2012 16:53

RCG

to je tak malý vzorek, ze

takova statistika je uplne nesmyslna.. a objevuje se to porad dokola v ruznych oblastech. Kdyz si vzpomenu na brigady na VS, jak se navic falsovali odpovedi, tak se musim smat tem slozitym uvaham, ktere se vzdycky po takovem pseudopruzkumu objevi..

Ale mimoto obecne samozrejme plati, co uvadi diskuteri nize o tom, ze kontkat s nesterilnim prostredim je pro zdravou imunitu zadouci...

+1/0
10.7.2012 16:35

net.Xtreme se nevzdává

Re: to je tak malý vzorek, ze

No je pravda, že u alergií je dobře popsána korelace mezi cenou auta v rodině a výskytem alergií u dětí, čím dražší auto, tím spíš bude dítě alergické:-)

0/0
10.7.2012 17:12

dana33

Jako decka

Jako decka na vesnici jsme si hrali se zviraty, ja jsem otravovala kazdeho toulaveho psa, obcas po mne nejaky i chnapl. Nemocni jsme nebyli, antibiotika jsem dostala po prve nekdy v 16 letech. Astma a algerie jsme nemeli, imunni system  se musel vyporadat s kde cim a nebojoval proti vlastnimu organismu.

+1/0
10.7.2012 16:14

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Jako decka

Nevidím souvislost s alergiemi, a to ani okrajovou. Neschází mně moc do padesátky, vyrostl jsem ve vesnickém prostředí, celoživotně jsem propojen s přírodou i se zvířaty, ale alergie mně zdatně komplikují život (nyní nejvíc sluneční ekzém) a nebýt objevů jiných preparátů, než takového dithiadenu, asi bych byl dost ztracený. Spíš se divím té současné zběsilé posedlosti hygienickou čistotou. Alergie jsou jedna věc, je to totiž přehnaná imunitní reakce na vnější podněty, ztráta imunity v důsledku přehnané pošahanosti čistotností je věc druhá. Až nebudeme připraveni na žádné bakterie, které člověka provázejí po tisíce let, protože je prostě budeme ničit i tehdy, kdy to vůbec není nutné, ztropíme si slušnou polízanici. Viry nezmiňuji, to je zase další kategorie, která se Savem a antibiotiky už nesouvisí vůbec.

+1/0
10.7.2012 16:24

dana33

Re: Jako decka

Po sjednoceni Nemecka tady zjistili, ze v DDR, kde nebylo tolik hygieny a cisticich prostredku je podstatne min alergiku a astmatiku nez v zapadnich zemich. Ted po 20 letech se to zacina srovnavat. Nas ve tride bylo 38 a alergii nebo senou rymu nemel nikdo.

0/0
10.7.2012 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.