Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny robotických sekaček šly dolů, stávají se rovnocennou alternativou

Robotické sekačky zažívají boom, vzhledem k jejich ceně už nejsou produktem pro horních deset tisíc. Plnoautomatickou sekačku pro velkou zahradu už koupíte pod 40 tisíc korun. Nehodí se pro každého, ale nabízejí slušný trávník bez práce a námahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1888

Take jsme meli roboticky vysavac

Ten ale neustale pohlavne zneuzival naseho psa a tak jsme ho dali pric

+1/0
10.9.2012 14:42

Qíteček na zábradlí 7. patra

Souhlasím s názorem....

...že nejlepší automatická sekačka je ovce. A navíc se dá na podzim sežrat.

0/0
7.9.2012 23:13

PLSFS

Re: Souhlasím s názorem....

To můžeš mít na zahradě někde u vás v Zadní Lhotě. Ne ve městě ve vilový čtvrti.

0/0
10.9.2012 11:06

baru_d

!!!!!!!

všem co tady brojí pro nebo proti mulčování a kritizují, že tahle sekačka nesbírá trávu, tak jen jednu věc - robotická sekačka jezdí každý den - a víte o kolik vyroste tráva přes noc??!!!!!!!:-P

0/0
7.9.2012 8:23

Pejsátko

Re: !!!!!!!

Víme, z toho senu nikdy nebude.

+1/0
7.9.2012 8:33

l.g

Re: !!!!!!!

A víte, jak dlouho se tráva rozkládá na "hnojivo"? A myslíte si, že to je rychleji, než tráva roste? :-)

0/0
7.9.2012 15:48

baru_d

Re: !!!!!!!

nooo jo, a jak to, že teda tam kde sekačku používají už několik let, mají pěknej zelenej krátko zastřiženej trávníček??

0/0
7.9.2012 16:23

l.g

Re: !!!!!!!

Nejde o to, jestli mají "pěkně zelenej krátko zastřiženej trávníček", ale jestli by náhodou nebyl lepší, kdyby se sekal normálně se sběrem. BYL... Ovšem tráva snese hodně. Snese dokonce i nesekat vůbec a samozřejmě přežije i to, když jí permanentně zalepujete bordelem. Bude ale podle toho vypadat.

Záleží samozřejmě, čeho chcete dosáhnout, jak moc jste líný a co vám stačí.

0/0
7.9.2012 19:25

Rubik1

Re: !!!!!!!

Rv

0/0
9.9.2012 16:50

PLSFS

Re: !!!!!!!

Pochopitelně že by NEBYL lepší, protože by prostě NEBYL čas to takhle pravidelně sekat.

0/0
10.9.2012 11:07

Cikánek

Robotické vysavače jsou taky dobré !

Známí si koupili jeden takový robotický vysavač. Ráno ho pustili a odešli do práce. Jejich pes měl ale průjem, vykadil se na koberec a robotický vysavač to rozmatlal po celém bytě.  Dost chuťovka !!

+2/0
6.9.2012 15:42

andy_warhol

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

hele uplne stejnou prihodu sem ted nedavno slysel, neni to zase nejaka urban legend, ti znami byli skutecne vasi znami, nebo to byli znami vasich znamych ?

+3/0
6.9.2012 17:43

Pejsátko

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

Také už jsem to parkrát slyšela, takže asi to bude spíš nějaká urban legend.

+1/0
7.9.2012 8:32

ziiv

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

tohle se stalo i nasim kamaradum. Bohuzel to neni jen klise z reklamy.

Uznavam ale, ze to je spise problem nevychovaneho psa nez vysavace.

Na druhou stranu neznam spokojeneho uzivatele teto hracky - vsude je to zaparkovane na vecne casy anebo to jakoze funguje, ale poradne se stejne musi luxovat rucne...

Mozna nejaky vymakany super drahy model ...

0/0
7.9.2012 9:32

andy_warhol

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

no moje svagrova to ma, je s tim nadmiru spokojena, dokonce tak, ze to koupily s pritelem jeji babicce k vanocum, a babicka to jednou zkusila a nedavno jsme to prodavali na aukru. takze je to spis tim, ze nekdo je tem technologiim naklonen vic a snazi se je vyuzivat a nekdo k tomu ma odpor a proto to nevyuzije i kdyz to ma doma.

0/0
7.9.2012 12:04

ziiv

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

Asi bude zalazet i na kvalite/modelu a jak je chytry. Taky jestli babicka nema bezprahovy byt, tak je to naprosto zbytecne.

0/0
7.9.2012 12:10

l.g

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

To není o náklonnosti. To je o míře, jak moc si technologie připustíte "k tělu". Ta zdravá míre je, pokud to má opravdu smysl a je to prokazatelný přínos.

Robotická sekačka ani vysavač do takové kategorie ovšem nepatří. To je technologie pro technologii a její funkce je jen pokus o jakési chabé zdůvodnění její existence.

0/0
7.9.2012 19:32

andy_warhol

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

moje svagrova je s tim nadmiru spokojena a rozhodne to neni clovek, co pouziva technologie pro technologie.

0/0
10.9.2012 10:36

roman37g

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

;-DR^

0/0
6.9.2012 19:41

baru_d

Re: Robotické vysavače jsou taky dobré !

no upřímně - nenechávala bych samotný zvíře s robotickým vysavačem (nemyslím tím třeba rybičky nebo papouška v kleci). Pes je jako dítě - nevíte co ho může popadnout a přece jenom ten vysavač je pohybující-vrčící něco. Máme ho doma a kocour je přítomen při vysávání jen když jsme doma!

0/0
7.9.2012 8:27

Radek-334

Kde je označení reklamy?

iDnes je skutečně již jen reklamní plátek...

+3/0
6.9.2012 14:53

hsq

Re: Kde je označení reklamy?

faktem je, že pan autor je pravděpodobně placeným vyslancem fy.Mountfield

0/0
7.9.2012 21:15

ziiv

" Tím, že je sekačka v provozu skoro každý den,

Tím, že je sekačka v provozu skoro každý den, sekají se

minimální odrostky ...  Jsou tak malé,

že se do dalšího sekání stačí rozložit ..."

Rozlozit za jeden den ?!!

0/0
6.9.2012 14:51

Libra

Re:

R^

0/0
9.9.2012 13:55

ziiv

Re:

je videt, ze autor clanku zna prirodu tak max z travniku mezi cinzakem a parkovistem ;-)

0/0
10.9.2012 10:18

Blucher

Raději starou dobrou sekačku

Raději starou dobrou sekačku, nebo traktůrek. Měl jsem jednu a nabijecí stanici,kde zaparkovala pod altánem.... Už mám jen nabíjecí stanici....

0/0
6.9.2012 13:54

myscho

super vec

Robotická kosačka je super vec, používame ju už rok a je to fakt fajn vec prísť domov a mať trávnik upravený... tí čo sa tu sťažujú že im to nezbiera, asi nepochopili, že keď sa kosí každý druhý deň, tak odrezky majú asi 2mm a vlastne ide o mulčovanie a teda aj hnojenie, po roku nepozorujem, že by sa mi tráva na záhrade nejak hromadila, naopak, stíha sa rozkladať, kosí sa v pohode aj za dažďa, akurát kosačka je potom trošku zasvinená od trávy... a kto chce mať metrovú trávu tak nepotrebuje kosačku, toto je na okrasné záhrady pri domoch, nie na lúky a pre socky...

0/0
6.9.2012 13:11

Bartiqe

Re: super vec

Dakujem za skusenost, ale tym poslednym komentarom zbytocne znizujete kredit vlastneho prispevku, pretozde posobite ako blbec.

+9/0
6.9.2012 13:19

myscho

Re: super vec

Nemyslím si to, len nemám rád diskutérov, čo bývajú v paneláku a kecajú do kosačiek, ktoré v živote mať nebudú.... Keď chce mať niekto metrovú trávu, nekúpi si kosačku, pretože metrová kosačka sa kosí blbo aj benzínovou s pojazdom... a kto má na záhrade kamene, dosky a výkaly, nemá okrasnú záhradu vhodnú pre anglický trávnik a teda aj túto kosačku,... a zo zbytku kritikov cítiť len závisť, že nemajú na kosačku 40,000 (naša Husqvarna stála 2900eur)...

ešte k tým skúsenostiam: je tiššia ako môj holiaci strojček, môže kosiť v pohode aj v noci a nikoho neruší...

0/0
6.9.2012 13:30

ziiv

Re: super vec

Vy poznate podle prispevku, kdo bydli na panelaku a kdo ne?

To jste teda machr...,  nebo spis namachrovany tydyt?

+5/0
6.9.2012 14:55

remdich

Re: super vec

Teď jsi to ty ňoumo vylepšil, kdo ji nemá je socka a ty jsi na ní v pohodě vytáhl 40 000kč. To jsme opravdu potřebovali slyšet. Raději se vrať do Maďarska.

+2/0
6.9.2012 15:42

Pyjus

Re: super vec

Jo, mám pozemek asi 5.000m2 a rád jezdím traktůrkem (mulč), případně část sekám ručně a z trávy si dělám kompost. Bydlím na okraji, kde jsou krtci, hraboši a anglický trávník nechci a de facto nemůžu. Ale robo-sekačku si koupím, abych nebyl socka ;-D;-D;-D

0/0
6.9.2012 18:21

habr

Re: super vec

Taky si děkuješ za traktůrek - že si můžeš zajezdit než ti vrátí řidičák?

To ti s automatickou sekačkou neocení. Ti budou jezdit se šlapacím autičkem po posečeném trávníku a přitom ale musí vrnět.

0/0
6.9.2012 22:14

Mr. Dreamer

Pes

A co se psem a jeho výkaly?

Také mi není příliš jasné, proč prostě ta sekačka nemůže mít koš, však není problém mít nějaký sběrný koutek, kam to vždy vyveze, tak proč ho tam nepřidají?

0/0
6.9.2012 12:25

Harpa-gon

Re: Pes

Jednoduchý, před sekáním sesbírat.

0/0
6.9.2012 12:48

Mr. Dreamer

Re: Pes

No, pokud to správně chápu, tak sekačka seká velmi často, během dne, tedy v době, kdy nejsem doma, ale můj pes ano, v tom případě to sesbírat nemohu...

0/0
6.9.2012 13:26

myscho

Re: Pes

Keď sa používa normálna kosačka, čo sa robí s výkalmi? rozsekáte ich po záhrade?

0/0
6.9.2012 13:12

Mr. Dreamer

Re: Pes

Sekám jednou týdně, sesbírám je a potom sekám, ale tato sekačka seká častěji a v době, kdy nejsem doma a nemohu tedy výkaly uklidit...

0/0
6.9.2012 13:27

mario

Re: Pes

A pak ještě pomáhá toho psa pravidelně venčit

0/0
6.9.2012 14:28

Mr. Dreamer

Re: Pes

Třikrát za den?

0/0
6.9.2012 14:35

mario

Re: Pes

Ano. Ráno než jdu do práce, odpoledne manželka a večer než jdu spát.

Ale uznávám, že je vychovanej v bytě takže je na ten režim zvyklý i přes léto na baráku. Na zahradě pak není co sbírat :-)

0/0
6.9.2012 14:44

BOP B 3AKOHE

Re: Pes

OMG, to jsou furt kecy. Když máš psa co dělá hromady, že by vo ně sekačka zakopla, tak asi nebudeš cílová skupina - vyber si na www.fortchritt.ddr :-P

0/0
6.9.2012 14:43

remdich

Re: Pes

před sekání dáš do hovínky drát. ale křišťálová lupa doporučuje na to pozvat odborníka

+1/0
6.9.2012 15:43

l.g

Re: Pes

Koš mít nemůže, protože by byla velká a motor by to neutáhl. Navíc by se konstrukce mnohonásobně zkomplikovala a tím prodražila. Pak už by to bylo tak drahé, že by to bylo naprosto neprodejné. Bylo by totiž lacinější si najmout zahradníka. :-)

0/0
7.9.2012 19:36

opas

Hmmmm

Mám zahradu 3500m. Sekám ji ovcema.

Sice jim musím dávat na zimu seno, ale zase mívám na podzim dvě jehňata na gril.

Navadí jim ani několikadenní déšť a navíc zlikvidují všechno možné od zbytky vařených brambor až po slupky z okurek (co je od masa dostanou psi).

Jo, uznávam, že to není pro každého, ale s automatickou napaječkou na zdi domu  je to opravdu samočinný systém...

+8/0
6.9.2012 11:15

l.g

Re: Hmmmm

Nějak takhle to funguje v ideálním případě. Až na to, že musíte dávat pozor, kam na zahradě šlapete. :-)

Jinak ale blahopřeji. R^

0/0
6.9.2012 11:24

retene

Re: Hmmmm

Někomu to vzhovuje někomu ne ... ovce, pokud netrpí hlady tak je vybírava a ne vsechno ochotně sežere, navíc je všude pěkně naděláno, místy rozdupáno a po deští blátivo. Takže do sadu dobrý (jak to ma naše rodina), ale na travník u domu nanic. Navíc jehně na podzim? Jehňa ta jsou spíš na jaře (na konci zimy). Na podzim je to prostě mladá ovce a ne jehně, stejně jako prase po osmi měsích už taky není sele.

0/0
6.9.2012 11:51

ziiv

Re: Hmmmm

Stryc to to takhle zkousel na podobne rozloze ve svahu, ale neosvedcilo se - ovce si vybiraly, co jim chutnalo a zahrad/louka pak mela lysiny a ostruvky presrostleho plevele.

Mel nevychovane ovce?

0/0
6.9.2012 14:59

opas

Re: Hmmmm

v červnu to je obvyklé, protože když mají dost, tak si vybírají. V červenci dorůstají jehňata a sežerou všechno. Kopřivy zbydou, ty se postupně zlikvidují ručně.

0/0
6.9.2012 16:04

ziiv

Re: Hmmmm

no nevim, testovali to tusim 2 roky.

Co to bylo za "plemeno" netusim, ale byli z toho hodne zklamani.

Je tam kopcovity teren a jako "sekacka s nahonem na vsechny 4" se to zdalo optimalni ;-)

0/0
7.9.2012 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.