Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chybuje vždy chovatel, říká muž, který přežil uštknutí jedovatou kobrou

Jen otok a mírná necitlivost v levé ruce připomínají pětačtyřicetiletému Vojtěchu Dzikovi, že před měsícem málem zemřel. Uštkla jej smrtelně jedovatá kobra monoklová. Přežil díky své duchapřítomnosti i rychlé reakci lékařů, kterým se rychle podařilo zajistit hadí sérum až z Mnichova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Micheel

Kdo to všechno zaplatil?

Zajímalo by mne, což se z článku nedovím, kolik celá ta záchranná akce stála a kdo to zaplatil? Kolik lidí se zabývalo záchranou jednoho, který doma chová nebezpečné prevíty? K čemu a proč takovou havěť doma má je věc jiná. Doufám, že to celé zaplatila pojišťovna aniž by uplatnila nárok na úhradu od tohoto člověka. Podle mého, by to celé měl zaplatit. Proč se to má hradit z veřejného pojištění???

0/0
7.10.2012 22:13

tonnda

Re: Kdo to všechno zaplatil?

peníze to je pro vás důležité že? ;-(

0/0
9.10.2012 0:56

mairix

:o)demolife

Zvířata patří do přírody ,ne do paneláků jako lidi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
7.10.2012 16:37

certik_bertik

docela

mě děsí diskuse lidí na internetu, kde se pořád píše že si pořizuje domu jedáky (jedovaté hady), ale radši to nikam nenahlásí aby mu sousedi nedělali potíže, takovéhle ma..ry aby člověk pohledal a to je dneska skoro v každém paneláku

0/0
6.10.2012 16:21

radecacek

tady se zas sešlo ubožáků...

0/0
5.10.2012 13:11

Micheel

Re: tady se zas sešlo ubožáků...

Zajímaly by mne tvé myšlenkové pochody, když jsi tohle psal.

0/0
7.10.2012 22:15

Piotr Velikyj

Z lidí

kteří už jsou tak zpitomělí socilalistickým marastem, že by nejraději zavedli speciální daně pro všechny, kromě jich samých, je mi opravdu smutno. Nic jste nepochopili.

0/0
4.10.2012 11:23

Micheel

Re: Z lidí

Nějak ses o 23 let netrefil, nezdá se ti? Přesně takovou dobu už socialismus nemáme. Lidi jako ty si libují v současném právním a morálním bordelu a myslí si, že si můžou všechno dovolit. A když náhodou by je někdo chtěl usměrnit nebo umravnit, hned je komunista.

0/0
7.10.2012 22:19

Scarlett from Scottland

proti gustu

ale za souseda bych ho raději nechtěla :-) jinak chudák myška....:-/

0/0
4.10.2012 10:59

tomas_s

x

Už neplatí, že mamba je smrtka se zárukou?

0/0
4.10.2012 6:34

wrah

Re: x

Doma v africe, kde nic jako rychlá zháchranka neexistuje to platí.

0/0
4.10.2012 8:46

tomas_s

Re: x

Mamby už taky nejsou co bejvaly....

+1/0
4.10.2012 8:57

DISK

Co by se koníčka vzdával....

....., pokud si platí léčbu ze svého.

+1/0
4.10.2012 5:15

Sallmi

Re: Co by se koníčka vzdával....

A proč by si měl platit léčení ze svého? Pracuje, platí si zdravotní a možná i úrazové pojištění, tak proč? Je spousta jiných, kteří nepracují, neplatí žádné pojištění a nikdy ani nebudou a jejich léčba kolikrát stojí nemalé částky.

+6/0
4.10.2012 6:47

vladyka božíhnev

Jen bych zde dodal, že máte pravdu všichni.

cigáni v česku dluží na nájmu 80 miliard korun. A zde se řeší chudák chovatel. Na druhou stranu je to nebezpečná věc a měl by si platit povinné připojištění (na jedovaté plazy). Něco jako povinné ručení na auto. Však to nedělá zdarma - tento koníček je podle mne výnosný. Hadí jed se přece vykupuje. Nebo se mýlím?

.

Ale byla by škoda, kdyby toho nechal. Teď už je tak trochu imunní, že ?Jen ta ruka mu tak trochu plandá ;-D

0/0
4.10.2012 1:31

Svoboda je otroctví

Re: Jen bych zde dodal, že máte pravdu všichni.

Ty si také připlácíš na své koníčky? Nebo žádné nemáš a jsi jen netáhlo, které leží na kanapi u TV s lahváčem z Lidlu v ruce?

+1/0
4.10.2012 6:24

tulak46

Re: Jen bych zde dodal, že máte pravdu všichni.

No řekl bych, že na své koníčky si každý připlácí, většinou si je platí s plnou parádou. Nebo ty tvé ti někdo hradí? Pokud ano, tak to máš dobře zařízené. Ale je fakt, pokud se jedná o koníčka, který ve finále při chybě může být příčinou zranění či dokonce smrti toho kdo ho provozuje či náhodnému z okolí, mělo by být povinností být pro tento případ pojištěn. U některých koníčků to tak již funguje a nikdo se nad tím nepozastavuje.

0/0
15.10.2012 14:27

Svoboda je otroctví

Re: Jen bych zde dodal, že máte pravdu všichni.

Ano máš pravdu, chov jedovatých plazů je zhruba tak výnosný jako obchod s drogama. V úterý si pořídíš prvního jeďáka a v sobotu už máš zlatou VISA kartu.

+2/0
4.10.2012 6:27

kornell

A já si musím doplácet na léky

Proč to pojišťovna nedá k úhradě. To samé sportovci riskují a stát to zaplatí.

0/0
3.10.2012 21:25

žepré

Re: A já si musím doplácet na léky

A nevznikly ty nemoce, na který musíš brat léky, třeba kvůli špatné životosprávě? Já jen tak pro jistotu, jestli tě nefinancuju.

+4/0
3.10.2012 21:40

vladyka božíhnev

Re: A já si musím doplácet na léky

To máš jedno, to neřeš. Léky v česku stejně stojí za ...... cenzurováno.

0/0
4.10.2012 1:32

2kedar

"Samec se nečekaně připlazil".....

Já se taky tuhle "nečekaně připlazil" z hospy... a byl jsem uštknut... ;-D

+2/0
3.10.2012 19:32

vladyka božíhnev

Re:

Tak se nelísej k sousedce, co má plazy ;-D

0/0
4.10.2012 1:33

jd.jr

Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

to sérum za 8 hodin. Jestli to bylo jako vždycky vrtulníkem, tak doufám, že příště, až ho ta svině zase kousne (nebo někoho z okolí), tak tu cestu vrtulníkem skoro za milion pan chovatel zaplatí. Nevím, proč bych měl doplácet na jeho nákladný koníček, když mám doma jenom kocoura....;-O;-O;-O

+2/0
3.10.2012 19:25

Wozzi

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

kocour taky svině,bacha na něj,až tě drbne drápem do oka,tak už tak chytrej nebudeš

+2/0
3.10.2012 19:51

habr

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

Nic ti nebrání abys měl podobného koníčka. Takže nech na hlavě.

A popravdě - víc mi vadí léčení lidí zraněných opilci, narkomany, porušením bezpečnosti práce apod.

+2/0
3.10.2012 19:52

martas38

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

Napsali a bylo to autem. A ty se moc nečil, nerad bych ze svého zdravotního pojištění platil léčbu tvojí mrtvice.

+7/0
3.10.2012 19:55

tomas_s

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

:-))

0/0
4.10.2012 6:36

jd.jr

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

Kocour je náhodou hodnej a pokud to bylo autem, tak to fakt nemá cenu řešit. Ale stejně mi to příjde trhlý, strašit ty nebohý sousedy takovou potvorou. Stokrát si říkejte, že mu to neuteče, ale nemáte pravdu, teď psali, jak cirkus zapomněl někde v čechách na štaci krokodýla ...;-)

0/0
3.10.2012 20:35

Jana11

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

www.mapy.cz - vyhledání spojení - München - Krnov - doba jízdy 8 hodin. Vzít sérum a sednout s ním do auta - to bych čekala, že bude zajištěno (při německé přesnosti) do pár minut od telefonátu. Cena? Pokud ji stanovují Němci a ne lékařský svaz u nás, tak přiměřená.

0/0
4.10.2012 8:22

jerrys22

Re: Nepsali, jak stihli dopravit do Krnova z Mnichova

Mojí neteř kousl kocour. Doba léčení nešťastně prokousnutého kloubu na ruce -  4 měsíce. Několik operací, desítky převazů, antibiotika. Výsledek? Nehybný kloub pravého palce, nezvratný stav, návrh na částečný invalidní důchod. Tak já nevím, jestli ti kocouři jsou o tolik levnější než ty "svině" :-P

0/0
4.10.2012 9:54

Rubik1

Žraloci

Málo známý fakt je, že žraloci ročně zabijí zhruba 5 lidí. Nevědí, že se to dělat nemá. Přitom lidé zabijí ročně zhruba 80 milionů žraloků! Nejdřív jsem tomu číslu nevěřil, ale je to opravdu konzervativní odhad.

+3/0
3.10.2012 17:18

epox9nda3

Re: Žraloci

Bohužel je to i naše vina. Umožnili jsme totiž, že čím dál víc Číňanů se může oddávat svým zvráceným choutkám. A bude hůř. Tygři, nosorožci a sloni by taky mohli vyprávět.

0/0
3.10.2012 17:33

Jujing

Re: Žraloci

Já vám nvm... jen si tak říkám jestli má cenu vynakládat takových peněz na ochranu a záchranu ohrožených druhů stejně je to ve většině případů o tom že se den zániku posune třeba o desetiletí... samozřejmě je špatně když zabijou slona kvůli klu a zbytek tam nechají ale pokud by se celý slon zpracoval proč ne... je to evoluce silnější přežije... chyba přírody že se z člověka stalo to co se z něj stalo...

0/0
3.10.2012 17:41

Shakhar

Re: Žraloci

Fakticka: evoluce neni o preziti silnejsiho, ale schopnejsiho

0/0
3.10.2012 17:48

Duke_._Nukem

Re: Žraloci

jenze evoluce jaksi nepocitala s puskama.Az tu jednou zustaneme sami,dozene i nas..

+3/0
3.10.2012 18:08

vladyka božíhnev

Re: Žraloci

Je třeba rozlišovat mezi evolucí a rakovinou.Rv

0/0
4.10.2012 1:35

Rubik1

Re: Žraloci

Žraloci, sloni, nosorožci a další přežili jako druh tolik desítek a více milionů let i proto, že nevyhubili hromadu dalších druhů. Lidstvo nakonec ohrozí samotnou svoji existenci.

0/0
3.10.2012 18:16

habr

Re: Žraloci

S tou ochranou organismů to zas není tak jednoduché - vypustit je z ochrany. například, pokud necháme aby sloni vyhynuli. budeme mít jako lidstvo velké starosti se zachováním savan. A tím životního prostoru pro další organismy.

Takže evoluce je, že silnější přežije, šikovnější se přizpůsobí. Ale nemíme zapomenout, že všechno souvisí se vším a že jako lidi jsme zavislí na stabilní přírodě.

0/0
3.10.2012 19:56

tomas_s

Re: Žraloci

Jojo, a pak ještě sežere englkrálka blbouna.

0/0
4.10.2012 6:38

peanutka

Re: Žraloci

No a já zase četla, že automaty na pití či jídlo ročně zabijí víc lidí, než právě žraloci. Což s článkem souvisí stejně jako váš komentář.

+1/0
3.10.2012 18:32

Karel2002

Re: Žraloci

Já jsem četl, že ještě nikdy žádný žralok člověka nesežral. Prý jsou to jenom báchorky. Stejně tak nikdy žádný vlk či smečka vlků nezabila člověka.

0/0
3.10.2012 19:04

Prohrávající obyčejný člověk

Re: Žraloci

Dokonce ty povídačky, že prý někdy někoho kousl pes, se nezakládají na pravdě :)

+1/0
3.10.2012 21:32

Želvák před smazáním

...

Viz. co dokáže udělat hadí jed s krví - http://www.povoden.cz/item/92

8-o

Nechtěl bych.

+3/0
3.10.2012 17:14

Labia Majora Zemanova

Re: ...

hukot

+1/0
3.10.2012 17:25

Duke_._Nukem

Re: ...

masakr

0/0
3.10.2012 18:11

martas38

Re: ...

Akorát že kobra monoklová má úplně jiný druh jedu s naprosto odlišným mechanismem působení, než zmije řetízková, že?

+1/0
3.10.2012 18:22

lajika

Re: ...

mění to něco na tom, že je to zajímavý video?

+5/0
3.10.2012 19:35

Podpapírák Nerozšlápnutelný

Re: ...

přesně tak ... kobry mají neurotoxický a zmije převážně hemotoxický, nebo míchaný hemo s neuro

0/0
3.10.2012 19:48

Rubik1

Chybuje vždy chovatel

A ještě přesněji: Chovatel vždy chybuje.

+1/0
3.10.2012 17:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.