Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava Květné zahrady přijde na stamiliony, vrátí se pomeranče i králíci

Květná zahrada v Kroměříži byla vymyšlená jako zábavná a hravá a to se jí pokusíme vrátit, slibují památkáři. V pondělí začali s obnovou unikátního místa patřícího na seznam UNESCO. Oprava za 230 milionů korun do zahrad vrátí řadu téměř zapomenutých prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13o25s48e32f 42V19o26m78á69č54k98a 5883254103184

250 milionů na opravu objektu, který ročně navštíví 60 tisíc lidí, přičemž cena vstupného je 40 Kč, které navíc určitě budou jen zlomkem nákladů na údržbu? Nějak mi ta ekonomika neštymuje...

0/0
21.11.2012 11:34

J86i18ř57í 49Š49v11e11h88l40a 1344184672646

230 milionů? Zdá se mi to nějak moc..

+3/−1
21.11.2012 11:08

M82i16c49h58a74l 84S54n22o63p58e17k 4725187964397

takhle tu zahradu zmršit :-(

0/−1
21.11.2012 11:06

P12e23t76r 15T41a78f26t 9473697114339

Ono zahrady jsou uz nyni krasne, tak nejak nechapu, jak do nich jde nalit dalsich pres pul miliardy Kc!!! Vzdyt penize z EU jsou z dani (i nasich), tak nechapu, kdo podobne megalomanske projekty vymysli a schvaluje - pulmiliarda se mi zda vazne prehnana...

+5/−4
21.11.2012 9:39

M51a12r35t17i97n 33H50o61n94z62á14k 8498233406552

Tak pokud bude jak jsme zvykli stat jeden kralik 20000,-.

+3/−1
21.11.2012 10:48

T95o32m58a50s 76N40o13v70o85t27n56y 3121366848669

Jako když hloupé vlakové nádraží stálo skoro půl miliardy, tak proč neutopit v květné 230 milionů. Je to hodně, za takové peníze by to mělo být úplně komplet celé jako nové a k tomu ještě zázemí pro návštěvníky jako třeba krytý parking, pořádná restaurace, služby a ještě by zbylo na 10 let na platy... ale v každém případě ten stav zahrady není moc extra (i když na oko to hlavně v levé části směrem ke kolonádě vypadá dobře). Pravá je v podstatě o ničem a zbytek je zbořeniště v podstatě. Ono těch několik desítek let, kdy se extra nic moc nedělalo, jen udržovalo se asi projevit musí... těžko říct. V každém případě, lepší to utopit v Kroměříži než někde v dopravním podniku v praze...

0/0
22.11.2012 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.