Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava Květné zahrady přijde na stamiliony, vrátí se pomeranče i králíci

Květná zahrada v Kroměříži byla vymyšlená jako zábavná a hravá a to se jí pokusíme vrátit, slibují památkáři. V pondělí začali s obnovou unikátního místa patřícího na seznam UNESCO. Oprava za 230 milionů korun do zahrad vrátí řadu téměř zapomenutých prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93o36s77e32f 61V94o53m53á32č49k96a 5513784683884

250 milionů na opravu objektu, který ročně navštíví 60 tisíc lidí, přičemž cena vstupného je 40 Kč, které navíc určitě budou jen zlomkem nákladů na údržbu? Nějak mi ta ekonomika neštymuje...

0/0
21.11.2012 11:34

J41i27ř71í 23Š16v78e37h53l46a 1384514482196

230 milionů? Zdá se mi to nějak moc..

+3/−1
21.11.2012 11:08

M82i23c47h62a97l 11S86n45o52p90e53k 4495827884357

takhle tu zahradu zmršit :-(

0/−1
21.11.2012 11:06

P80e11t51r 60T58a91f15t 9193327504379

Ono zahrady jsou uz nyni krasne, tak nejak nechapu, jak do nich jde nalit dalsich pres pul miliardy Kc!!! Vzdyt penize z EU jsou z dani (i nasich), tak nechapu, kdo podobne megalomanske projekty vymysli a schvaluje - pulmiliarda se mi zda vazne prehnana...

+5/−4
21.11.2012 9:39

M88a65r82t40i92n 20H56o44n70z19á12k 8448533776812

Tak pokud bude jak jsme zvykli stat jeden kralik 20000,-.

+3/−1
21.11.2012 10:48

T88o35m28a73s 33N88o11v71o44t86n89y 3881266768139

Jako když hloupé vlakové nádraží stálo skoro půl miliardy, tak proč neutopit v květné 230 milionů. Je to hodně, za takové peníze by to mělo být úplně komplet celé jako nové a k tomu ještě zázemí pro návštěvníky jako třeba krytý parking, pořádná restaurace, služby a ještě by zbylo na 10 let na platy... ale v každém případě ten stav zahrady není moc extra (i když na oko to hlavně v levé části směrem ke kolonádě vypadá dobře). Pravá je v podstatě o ničem a zbytek je zbořeniště v podstatě. Ono těch několik desítek let, kdy se extra nic moc nedělalo, jen udržovalo se asi projevit musí... těžko říct. V každém případě, lepší to utopit v Kroměříži než někde v dopravním podniku v praze...

0/0
22.11.2012 23:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.