Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava Květné zahrady přijde na stamiliony, vrátí se pomeranče i králíci

Květná zahrada v Kroměříži byla vymyšlená jako zábavná a hravá a to se jí pokusíme vrátit, slibují památkáři. V pondělí začali s obnovou unikátního místa patřícího na seznam UNESCO. Oprava za 230 milionů korun do zahrad vrátí řadu téměř zapomenutých prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31o39s85e77f 73V73o72m21á59č94k29a 5483694763734

250 milionů na opravu objektu, který ročně navštíví 60 tisíc lidí, přičemž cena vstupného je 40 Kč, které navíc určitě budou jen zlomkem nákladů na údržbu? Nějak mi ta ekonomika neštymuje...

0/0
21.11.2012 11:34

J62i75ř98í 41Š86v36e75h77l51a 1324624252986

230 milionů? Zdá se mi to nějak moc..

+3/−1
21.11.2012 11:08

M33i75c51h17a14l 17S11n63o35p45e66k 4365227704287

takhle tu zahradu zmršit :-(

0/−1
21.11.2012 11:06

P65e96t21r 63T52a45f40t 9483857904229

Ono zahrady jsou uz nyni krasne, tak nejak nechapu, jak do nich jde nalit dalsich pres pul miliardy Kc!!! Vzdyt penize z EU jsou z dani (i nasich), tak nechapu, kdo podobne megalomanske projekty vymysli a schvaluje - pulmiliarda se mi zda vazne prehnana...

+5/−4
21.11.2012 9:39

M93a32r96t98i50n 96H95o30n88z95á79k 8308243926342

Tak pokud bude jak jsme zvykli stat jeden kralik 20000,-.

+3/−1
21.11.2012 10:48

T65o57m67a96s 77N61o90v18o51t39n60y 3441586118229

Jako když hloupé vlakové nádraží stálo skoro půl miliardy, tak proč neutopit v květné 230 milionů. Je to hodně, za takové peníze by to mělo být úplně komplet celé jako nové a k tomu ještě zázemí pro návštěvníky jako třeba krytý parking, pořádná restaurace, služby a ještě by zbylo na 10 let na platy... ale v každém případě ten stav zahrady není moc extra (i když na oko to hlavně v levé části směrem ke kolonádě vypadá dobře). Pravá je v podstatě o ničem a zbytek je zbořeniště v podstatě. Ono těch několik desítek let, kdy se extra nic moc nedělalo, jen udržovalo se asi projevit musí... těžko říct. V každém případě, lepší to utopit v Kroměříži než někde v dopravním podniku v praze...

0/0
22.11.2012 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.