Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Jak moc je vhodné vozit bulteriéra na korbě dětské tatrovky

Videí, na kterých si batolata a malé děti hrají se psem, případně mu lezou do pelechu nebo sahají do žrádla, je plný internet. Snad mají působit roztomile, bez patřičného komentáře ale bohužel mohou napáchat hodně škody. Zbavují rodiče pudu sebezáchovy. Existují totiž jasná pravidla, jak má soužití dítěte a psa vypadat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V78e80r27o74n71i13k83a 14K28a10l95m37u22s65o69v33á 3182681251199

prý vůbec nestála za kamerou a ten její stín bylo co na konci?

0/−1
5.2.2013 0:59

P89a16v98e20l 66O63d10r29a83z21i43l 6124709127530

Vaše starosti a Rotschildovy peníze...

0/−1
5.2.2013 9:29

R10a88d55e88k 33H76o52d65a89ň 9916147881493

Přečetl jsem si ty "varovné signály" v přiloženém souboru a nejsem si jist zda mi dokážete poradit. Můj pes je totiž v bodě sedm (lehnutí nohama vzhůru) a současně v bodě osm (strnulost, upřený pohled). Rád bych ho dostal do bodu šest (plazení) protože fakt že je v bodě sedm již čtvrtý den a přestal i jíst mě mírně znervózňuje...

+1/0
24.12.2012 20:38
Foto

D74a61n 20V30a46v94r34a 6729809179187

To na co článek upozorňuje je pravda. Pes není hračka (jakýkoli) a malé dítě spolu s ním  do jedné místnosti bez dozoru nepatří. Paní odbornice citovaná v článku je ovšem poněkud vedle a bulíka asi v životě neviděla. Ať koukám, jak koukám, tak bulík celou dobu uši sklopené nemá, takže žádnou submisivnost, nebo strach rozhodně neprojevuje a paní tedy buď lže, nebo nikdy neviděla psí uši. Jednou si znuděně zívne, což dělají bulíci obvykle když se nudí, jsou ospalí, nebo se probudí. Nikdy jsem neviděl svého psa zívat když je nervózní a to sám jednoho bulíka mám a znám jich spousty ve svém okolí. Nevím jak jiné rasy, ale tady je to prostě nesmysl. Jsou to komici, kámoši a pohodáři a podobná kratochvíle jako na videu je přesně jejich. Já jsem našeho troubu takhle vozil na kolečku na písek, sám si tam vlez a věřte, že kdyby ho to nebavilo, tak především sleze dolů a pude pryč. Kdyby ho to hodně naštvalo, tak ho nic nezastaví. Nevidím sebemenší důvod, proč by měl pes z normální rodiny, zvyklý na svou "smečku" ubližovat dítěti, které se ho prakticky ani nedotýká. Rozhodně to není ani trápení zvířat. Ale to sem stejně píšou akorát lidi co nenáviděj zvířata a sami by se psa v životě nedotkli, protože mají představu, že by jim hned ukousla ta zrůda ruku.

+5/−3
22.12.2012 0:40

L17i13b64a 29R16u65s92n65á20k 2210684445611

Rozumný názor někoho, kdo takového psa má a zná. Ten pes na videu je evidentně v pohodě a má to všechno na háku.

+2/0
24.12.2012 11:35

R79i90c42h46a49r19d 27K61u74c60e53r32a 1100238657752

Pani patrne spravne poukazuje na fakt ze malo psu je na voditku a jeste mene s nahubkem ikdyz drtiva vetsina panicku o vychove psa nema ani paru.

+5/0
20.12.2012 19:02

J76a80n 28M80i47c80h30á21l33e58k 3330985483785

Pes neni hračka a neni dobrý výst dítě k opaku, i kdyby měl sedum canisterapeutickejch razítek. To s tim totiž nesouvisí. My máme psy a dítě, na obou psech by se dalo vcelku štípat dříví, fakt si nedokážu představit, že by někoho pokousali, ale zavrčet, nebo se i ohnat sme jim nezakazovali, když se po nich dcera moc válela apod. Myslim si, že pro ní je dobrý vědět, že ten pes prostě může i kousnout. Fakt mě děsej maminy, co si jdou s dítětem pohladit cizího psa uvázanýho před sámoškou. To je opravdu demence.

+3/0
20.12.2012 14:50

J37a15n 27M58i49c55h61á86l32e71k 3890555423525

Btw ty pdfka jsou moc dobre napsany. Neni to jen srot. Doporucuju precist.

+1/0
20.12.2012 15:02

I21v96a16n 52B37a88z42i40k49a 8623246974699

Souhlasím s tím co píšete. Ale zrovna tak mi připadá hodně dementní, nechat před sámoškou uvázanýho psa bez košíku a dozoru.

0/0
22.12.2012 22:56

J31i23r90i 84J28o23n94á32š 2473149517721

mimochodem, kazdy tu soudi bulika na tatre, ale kolik je videi tech prcku. spocital to nekdo? nikdo !! kdo chce poznat bulika, rad se s nim potkam a rad ho provedu kolem hospod, louk a ostatnich, co psa nemaji. klido se muzete poptat. jenze proc by mel nejaky " novinar" jit a treba psat.

+4/−4
20.12.2012 0:32

A19n24n89a 57K56i90r90š48o77v10á 9356520805703

nastal věk polidštění psa :-P

Mě to neva, ať majitelé svých psů nechají svoje děti třeba spát v boudě, ale ať neobtěžují ostatní lidi, kteří o jejich chovatelského koníčka fakt nestojí !!

+6/−7
19.12.2012 23:00

J58i46r95i 65J63o43n51á84š 2403729417851

a?

co to vlastne melo byt

+4/−4
20.12.2012 0:33

L71i42b47a 29R72u91s63n78á27k 2740514815911

Všichni chytří jak rádio. Škatulkování na nebezpečná plemena, moudrosti typu za chování psa může vždy a jen pán a jeho výchova apod. Houby, je to živej tvor, každej je originál a stejně jako mezi lidmi jsou magoři nebo občas někomu rupne v kouli děje se to i u psů. Tak to prostě na světě chodí. Každej si musí posoudit sám co si může ohledně svého psa dovolit. Ale vždycky tu bude riziko, že to odhadl špatně. Svět prostě není dokonalé  a bezpečné místo. Ale až nám ho EU všemi svými zákazy a nařízeními vytvoří, budem tu vegetovat jak nesvéprávná hovada.

+8/−2
19.12.2012 18:32
Foto

O70l32d58ř91i30c87h 47V14y56k64y57d36a81l 1499181309344

Zajímalo by mě, kdo by v případě útoku byl rychlejší....pes nebo majitelka?;-)

+10/−1
19.12.2012 15:29

Z83b26y26n70ě28k 58F11e58x36a 9421872114

bude rychlejší ČZ 75 nebo můj škorpion 61? každopádně budu mít v zásobníku více nábojů. ano, mám větší strach z "inteligentnějších" lidí

+2/−5
19.12.2012 20:04

A53l82d93a 23C72v92a21l91d91a 5198848922809

no nevim, skorpion mel zasobnik na 10 nebo 20 naboju a CZ jen na 15, ALE CZ ma razi 9mm a skorpion jen 7,65 a navic pri davce hodne plejtva a lita vsude kolem, takze osobne tu CZ a natrenoval rychlovymenu zasobniku ( https://www.youtube.com/watch?v=NxzrahUUTi8 tenhle by z ty CZ strilel stejne rychle jak ten skorpion :D )

0/0
25.12.2012 1:59

D25a76n88i91e90l 51Š55e57r91á90k 5353653311528

Tatra

+2/−1
19.12.2012 21:43

P72e57t43r 93R55u59m13p13l80i63k 4229187569953

to není tatra!!

0/0
22.12.2012 15:32
Foto

D38a41n73i40e32l 89H13a81r22a65b45i89š 5425523604905

kdyby se to tomu bulikovi na videu nelibilo,tak proste sleze a jde pryc a verte,ze kdyz se bulikvi neco nelibi,tak ho nic nezastavi jit pryc,ale nikdy nema duvod na nekoho utocit.A vlastne ani nevim o nejakem pripade,ze by bulterier vubec nekdy nekomu ublizil,snad jen pokud by mu uz nekdo hodne ublizoval,ale spis ani potom ne.Jak ja vzdycky rikal svoji Pajusence,ty ani nejsi pes,protoze se tak vubec nechovas.A pes to opravdu neni,je to proste bulik :-)

+10/−9
19.12.2012 12:39

P67e56t51r 50N47o44v58á25k 3393436774214

Líbí se mi věta: "Navíc nestála za kamerou, jak by se mohlo zdát, ale neustále kontrolovala situaci, aby mohla kdykoliv v případě potřeby zasáhnout."

Z videa a jejího hlasu je zřejmé že tu kameru držela......Rv Když tak aspoň nelhat !!

+12/−1
18.12.2012 13:31

A94l34d79a 81C93v58a29l60d27a 5938438402489

jo drzelka a sla metr za tim psem, takze "v dosahu" reakce byla, obcas staci i koukat a cist, co pisete, nez ze sebe delat debila pred celim narodem

0/0
25.12.2012 2:02

P90e45t77r 58N64o27v59á51k 3893946644664

Každý kdo použije větu "Muj pes by člověku nikdy neublížil" by neměl nikdy  chovat psa....Znáte to přísloví že nikdy neříkej nikdy.., u psů to platí dvojnásob. Proto stále čteme o těch tragédiích!!!!!!

+10/−3
18.12.2012 7:22

V16í58ť92a 82K58r11u88t22i90š 9857864843628

Video je typickou ukázkou "trápení zvířat". Pes je možná roky cvičený a drilovaný, ale je v pro něj naprosto nepohodlné a zřejmě neznámé situaci. A rozhodně není v pohodě. Nebo snad patří mezi jeho oblíbené radovánky, že s ním někdo nekontrolovaně narazí s tatrovkou do trouby nebo futer dveří?

Od paní majitelky je opravdu pěkné, že stála poblíž a byla připravená zasáhnout, kdyby se něco stalo. Ale rozhodně by od ní bylo hezčí, kdyby své dítě a psa (pro něj takové stresové) situaci vůbec nevystavovala.

+8/−3
17.12.2012 22:59

P94e82t33r 10N73o73v23á20k 3113566974804

přesně tak, každý pes ví kdo je pán a jak se má chovat, ale co až když ten pes zůstane s dítětem sám a chce být zase on z těch dvou vůdcem ??? Pak se stane vždy něco co se "nikdy" nemohlo stát.....!!

+2/−2
18.12.2012 7:26

Z65b73y26n27ě69k 15F39e24x25a 9861102354

když jsem četl tento článek, nechápal jsem...možná stejně jako pan Harabiš. Kdo nepozná bulteriéra, nechť o něm nemluví. a ti rádoby odborníci, kteří se v článku staví do pozice znalců zvířat nebo dokonce psů...ano souhlasím, že bych těžko svěřil dítě rotvajlerovi, jakémukoliv ovčáckému psu, atd., atd. ale kdo jednou poznal bulíka, ať anglického nebo stafordšírského, jedině ten pochopí, co je to důvěra. nedůvěřuji tolik lidem, jako důvěřuji své fence bulíka. když startuji čtyřkolku, okamžitě skáče za mne, aby se svezla stejně jako na tom plastovým náklaďáku s tím batoletem. a má stejně sklopené uši, jak tvrdí ta samozvaná odbornice, snad si klidně jakoby nic i zívne, protože to nedělá z nervozity, ale že chce povozit, tak dělá jakoby nic. bulíci jsou opravdu velmi fixováni na človéka a dají mu všechnu svoji lásku za trochu přízně. milují děti a to tak, že nekonečně. pouze pes v kotci může být jiný, ale ten, co žije s rodinou, je něco, co těžko někdo pochopí, kdo nezná bulíky

+14/−7
17.12.2012 21:43
Foto

H76a67n91a 54M28a56l14i57c91h94o68v43a 9360517253313

R^

+1/−1
17.12.2012 22:14

D51a56n15i12e93l11a 91U37r72b93a31n80o57v69á 2474170825966

Stažené uši dozadu znamenají strach a nebo podřízenost. Podřízenost pes může samotzřejmě ukazovat i když pána třeba vítá vrtí ocasem a má radost že přišel ale pořád ty uši znamenají podřízenost a to i u Bulteruiérů.

A podřízenost je jen další forma strachu.

+2/−5
19.12.2012 10:38

P32a16v80e68l 91O54d51r50a88z69i14l 6814909277880

Ale houby.

+4/0
19.12.2012 15:27

Z17b72y67n81ě96k 40F74e74x64a 9801332344

můžete mi prosím nějak logicky vysvětlit, jak jste dospěla k závěru, že sklopené uši dozadu jsou známkou strachu nebo podřízenosti, která jak tvrdíte je vlastně taktéž znamením strachu? jediný, z čeho ta fenka snad má strach je to, aby náhodou nevypadla a nepoazila svým tělem dítě, které nade vše miluje

+5/−1
19.12.2012 19:56
Foto

D33a10n 31V57a60v59r38a 6299199509817

No problém je, že i kdyby to byla pravda, tak ten pes uši stažený prostě nemá ani sekundu. Fascinuje mě, jak všichni viděli video, kde je pes se vztyčenejma ušima a protože je v článku naspaný, že je měl stažený, tak všichni řešej proč. Docela zajímavá psychologická studie :)

+1/0
22.12.2012 0:46

J63i59ř60í 53Š22v31e32h89l13a 1144904492966

Ten pes na videu není v pohodě, můžeme o tom.., dál to znáš.

0/−6
19.12.2012 17:02

E78d34i84t65a 56M40u25n86d67i29e27r49o66v22á 9535319613979

To snad není možné.Žádné zvíře není hračka,ať je to pes,kočka,andulka,kůň atd.Především by si toto měli dospělí lidé uvědomit a  tak také vést děti v tomto duchu. Ané se zvířaty provádět,to ,co vidíme na tomto videu.Je to neúcta ke zvířatům,přírodě a dezorientovaní děti.Pak se nelze divit,že zvíře napadne dítě.Co tomu předchází?Odpověď je jednoduchá - dítě si myslí,že je nečinné jako plyšová hračka .Lidi mějte rozum,prosím.

+8/−5
17.12.2012 17:26

V79í66t 90K14u32č46e86r62a 6534429909302

Nemáte náhodou někdo druhý díl? (Ten ze Žižkova o tom jak to bylo obráceně, když chtěl pejsem povozit chlapečka a vzol ho jako štěně do zubů nějak omylem mu prokousl krční tepnu....)

+7/−9
17.12.2012 11:12
Foto

D30a42n59i34e78l 35H74a72r71a78b34i93š 5955393424135

zrovna bulterier je asi jediny pes,ktery snese cokoliv a je mu to jedno.Napriklad moje fenecka snesla tolik,ze bohuzel ani nikdo nepoznal,ze je tezce nemocna a pak uz bylo pozde.Ale byl to ten nejmilejsi pejsek,co se lidi tyka.Ovsem vypustit ji mezi jine psy by znamenalo masakr,to je pravda,ale cloveku by neublizila nikdy,dokonce ani ciganovi,co do ni chtel kopnout,musel jsem ji sam chranit.Ale samozrejme se najde spousta chytrolinu,kteri si v blesku a na nove nastudovali,ze tihle psi jsou ti ze vsech nejnebezpecnejsi,ze?

+9/−8
16.12.2012 18:31

A54n19t78o67n50í15n 20K82o15n74e12č48n78ý 1930857824946

Nejde o rasu. Psi nejsou stejní podle rasy, jsou různí psi různých povah stejné rasy.

Jde o princip. S etoložkou souhlasím téměř doslova, taky mi tahle videa ježí chlupy hrůzou.

1. Žádný pes není hračka.

2. Pes na videu není spokojený. Nevěřím ani, že do toho auta vlezl sám, to by se nechoval, jak se chová. Od toho, aby se ohnal, je jenom kousek (což bude asi výcvikem a tím, že je to zjevně přežraný tlustý, líný pes). Ukázka se mi hrubě nelíbí, leda snad jako instruktážní film, co nikdy nedělat.

3. Malé dítě s velkým psem nesmí být nikdy pohromadě. Pro psa je dítě štěně. A pudově se k němu bude chovat jako ke štěněti. Což dítě nikdy nemůže pochopit. Dítě je malé, než ho pes rád a ochotně poslechne. To je teprve bod, ve kterém si pes uvědomí svoje postavení ve smečce, uzná ho a přestane bojovat. Nastává někdy okolo 10-12 let dítěte.

4. Pokousání do tváře u dětí není výškou, ale tím, že psi výchovně koušou štěnata do uší, což je místo u štěněte sice bolestivé, ale celkem bezpečné. U dítěte je ovšem ucho v podstatě na tváři a velmi blízko krku a krkavice. Pokud pes nemá vzteklinu, nikdy jeho snahou není dítě/štěně zakousnout, ale jenom umravnit a zahnat. 5. Psa lze vycvičit tak, že na dítě nezaútočí nikdy, ale vždy uteče. Ale takový pes je pak jednak úplně k ničemu, jednak výcvik je to velice složitý a většina toho, co si na tzv. cvičáku říká cvičitel na to nemá schopnosti ani vybavení, nejde tento výcvik provést s každým psem (i jen trochu dominantnější pes se to nenaučí, protože to je natolik velké předělání jeho hlavy, že to ho dříve naučíte chodit po dvou) a hlavně!!!: i dobře vycvičený pes může selhat. Třeba začne mít dojem, že nacvičený útěk není možný (protože si někdo neznalý stoupne do cesty, něco tam položí, zavře dveře, nebo tam třeba bude i jen pouhý nezvyklý stín, a pes se pak výcvik nevýcvik ožene pudově. Mám psa posledních šedesát let. Nejsem chovatel, jenom je pozoruju, cvičím a pracuju s nimi. Psa mám na hlídání domu. Přežily to tři děti a šest vnuků.

+11/−7
17.12.2012 9:48
Foto

D46a98n84i89e42l 43H27a56r88a36b11i41š 5955173914145

nesmysly,nesmysly a na zaver nesmysly

+6/−15
17.12.2012 10:28
Foto

K82u17b43a 63R33ý79d24l 6315769286137

Parádní argument!

+5/−2
19.12.2012 13:44
Foto

D33a35n92i77e91l 51H97a59r40a56b23i21š 5745613204615

no kdyz je to pravda,ze jsou to nesmysly,tak je to argument

+3/−7
19.12.2012 16:43

A78l19b50e19r66t 20C44e95c85h52l 1293711667838

R^

+2/−3
17.12.2012 11:41

P63a22v24e39l 93O30d94r57a19z89i96l 6574609567680

Pes na videu je tedy v jaké náladě?

0/0
17.12.2012 15:41
Foto

D94a67n11i22e27l 45H22a35r19a45b22i90š 5965903494325

v jeho nejcastejsi nalade,ma to na parku,jim totiz vetsinou nic nevadi.

+2/−1
19.12.2012 16:43

Z36b91y56n92ě10k 96F45e67x88a 9661302104

pane, o rasu jde především, v tomto případě obzvláště. asi máte pravdu, že debil člověk zkazí každého psa. jistě, kolik válek způsobil člověk? kolik pes? kolik lidí zavraždil člověk? mám pokračovat? nebezpeční nejsou psi, nebezpeční jsme my lidé, jen se dívejte více kolem sebe

+2/0
19.12.2012 20:01

D60a21n19i59e86l37a 89U83r27b59a48n47o50v86á 2144920805396

Některé rasy sou obecně klidnější protože jsou k tomu šlechtěné, ale pořád je to zvíře. Náš pes (vořech) je taky takový dobrák a nechá si všechno líbit, ale jednou k našemu velkému překvapení dost nepěkně vrčel na jednoho bezdomovce. Prostě mu nějak nevoněl a najednou se projevily zvířecí instinkty. A tohle se může stát i s Bulteriérem, prostě i Bulteriér je pes a kdo si myslí že už žádné zvířecí pudy a insktinkty jeho zvíře nemá  žije dle mého názoru v sebeklamu.

+1/0
19.12.2012 10:43

K96a65t68e66ř70i64n14a 62P67é97r32o43v32á 6601241215736

PES do každé české rodiny. lidí je dost a ten zbytek na chodníku smyje déšť a nečas

+2/−6
16.12.2012 15:54

J97a36n 61J14i69h 1113645144756

Lide si nedaji rict. V aute zahyne daleko vic deti nez mezi bulteriery a pres to je nezodpovedni rodice  stale berou sebou do auta. V sousedstvi zase hrozne pokousali pitbulterieri matku majitelky ktera je casto krmila. Pri tom se furt tvarili jako mili hosanci. Psi a auta jsou nebezpecne zbrane. Nejnebezpecnejsi sport je jizda na koni. Pri ni se jeste navic zdevastuje okoli ekofarmy daleko siroko.

+6/−12
16.12.2012 10:23

J52i18ř51í 23V92o51g85e59l 1684639409929

Tak nebezpečných je na světě spousta věcí. Akorát třeba na auto je třeba řidičák a plnoletost. Na pitbula není třeba nic.

+12/−3
16.12.2012 12:49

P49a54v55e33l 68V91a60ň82h37a87r32a 9398227162660

A navic deti vozim v aute, protoze v podstate "musim," a ne jen tak na vylet.

+2/−2
17.12.2012 9:26

K28a35t37e64ř14i62n94a 21P94é21r54o14v79á 6571711905606

Bobik je lepší než auto. auto se do kastrolu nevejde!

+6/−1
16.12.2012 15:59

T80o79m57á80š 16U79r10b18a13n 4319486640848

Vždycky záleží na paánovi a výchově. Se špatnou výchovou je nebezpečnej i jezevčík. Moji rodiče mají jako vášeň zvířata obecně psi nevyjímaje. To se projevilo i tak, ze ja i mi dva mladsi sourozenci jsme vyrustali mimo jine mezi bullteriery, kteri se nechali tahat za usi, jezdit na hrbetu a vsechno, co si neopatrny maly dite dovoli a v zivote se nic nestalo, protoze jsou spravne vychovani

+5/−4
16.12.2012 9:10

T22o10m86á84š 66U34r40b98a36n 9404544422590

Máš sice pěkné jméno ;-), ale jinak s tebou souhlasit nemůžu. Máme fenu hovawarta, takže poměrně ostré a velké plemeno (neplést si se zlaťákem!). Je dobře vychovaná, má zkoušky a je kynologicky dobře vedená. Naši kluci samozřejmě mají chuť jí pořád něco dělat, ale snáší to jenom proto že ví, že to oni dělat nesmí a že má u nás zastání a ochranu. Zároveň ví že to nejsou štěňata a že k nim musí chovat jinak. Když mez přeteče, může odejít kam chce a mít svůj klid. Každý pes má jinou míru tolerance a nikdy člověk neodhadne, jakou náladu ten den pes má, a proto bych nikdy nenechal děti po ní jezdit, tahat jí atd. Starší taky za to kolikrát dostal přes ruce. Musí se naučit vzájemnému respektu a toleranci!

+7/0
16.12.2012 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.