Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Chůzi po žhavých uhlících byste zvládli taky. Je to jen v hlavě

Překonat lze cokoliv, i projít ohněm. A to doslova. Renata Kronowetterová, která seminář tzv. firewalkingu vede, ráda otvírá druhým nové možnosti. Učí, jak posunovat hranice a bourat zdánlivě jednoznačná přesvědčení, která si s sebou životem neseme od dětství. S podivem to stíhá v podstatě za pár hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V27i52k38t50o80r 66K32l46o48u70č49e41k 7169650268764

Vtipná diskuze...každý je svého štěstí strůjce.

+1/0
23.1.2014 11:05

P35a59v69e78l 92O35d65r83a96z85i42l 6324319487220

Jo tak renáta internešnl, no tak jo.

P.S. oheň pálí, fakt.

+1/0
21.1.2014 19:07

M86i24l57o70š 87K51o95v42a46č 7195878786820

omnoho težší je oslovit ženskú ,to je strach a ne tohle

0/0
21.1.2014 11:21

D62a28n68a 23T44a85n84k88e17r 2613569619685

Není to jen v hlavě. Hlavně byste to zvládli, protože se to zvládnout bez problémů dá. Ale když to hodí pár peněz, proč to nedopřát unuděným měšťákům? :-)

+4/0
21.1.2014 6:35

J10a96n 35F82i34a83l44a 7774747805929

Člověk se nesmí ani trochu bát, jinak mu zvlhne kůže. Suchá kůže teplo přenáší velice špatně. Takže to školení pro odbourání strachu většina lidí potřebuje.

+1/0
20.1.2014 21:16

D22a59n90y 23S51c13o64t38t 8724971453458

ty čtyři kroky přežije bez problémů i zpocené chodidlo - ověřeno na vlastní kůži i bez nějaké psychopřípravy :-D...  a možná i lépe, změna skupenství kdy se voda vypařuje totiž teplo odebírá a tím ochlazuje... Jediný problém tam je, že na zpocené nohy se případně lépe přilepí nějaký uhlík než na suchou kůži ;-)

0/−1
21.1.2014 15:29

P59e15t35r 67M94a12r56š85o57u96n 5465218616956

nesmysl, nic o hlavě. někde jsem viděl, že je to dáno popelem, ale i  tvarem uhlíků, a tedy že tělo (ploska nohy) se jich vlastně při chůzi dotýká tak krátkou dobu, že popálit nestihnou. Jo kdyby se tam někdo zastavil, nebo si lehl, ani hlava mu nepomůže...

jo, ale dá se toho využít, jak prodat nějaký kurz...

(ps. ten kurz energii nikomu neberu, ať si ho klidně absolvuje kdo chce, ale nespojuje ho s bludy typu, že bez toho kurzu neprojdete přes uhlíky)

+4/−2
20.1.2014 20:35

Z78b82y90n47ě63k 92Š72a38f26a48r15č57í13k 5127918505974

"Dopolední část semináře je věnována změně paradigmat, která si nese většina z nás v sobě, jako že oheň pálí a podobně."

Jo jasně, oheň nepálí, když myslíte, že ne. Tím to přesně je.

A teď to zopakujte na stejně rozpáleném rovném plechu. Aha, asi ne, že?

Z toho článku je mi akorát špatně a nechápu, co tu vůbec dělá. To, že to člověka nespálí má prosté důvody, které nemají s blábolením v článku nic společného. Je to tím, že dřevo není moc dobrý tepelný vodič, nedotýkáte se celou plochou chodidla a dalšími faktory.

Ale blbců je většina a prostě budou věřit v neexistující duše, životní síly, bohy.

+5/−3
20.1.2014 19:32

M64a47r30t57i66n 87N42o30v88o32t94n75ý 7483395260915

A mentální kurzy chození po litinovém roštu nevedou?

+5/−1
20.1.2014 15:40
Foto

V34l81a47d34i43m52í71r 31V87o85l61k46o 6970532937179

uhlí jsem nezkošel....střepy z lahví ano....celé to "uvolnění, vyladění" je jen o tom, že lépe vnímáte, když šlápnete fakt blbě a hrozí proříznutí nohy blbě postaveným střepem....jemně si přešlápnete a jdete dál. Střepy křupou a nohy celý. Zvládli to všichni. Ezoterický kecy jsou jen klobouk kouzelníka, aby to mělo efekt. Věcně stačí být v klidu a vnímat své tělo....a přejdete i bez keců.

+6/−4
20.1.2014 15:10

M97a80r73t40i47n 90K89o50z69á58k 4404960969887

Chápu. A vy máte pocit, že každý na tomto světě je tak dokonalý, jako vy. Někdo prostě strach má a tohle je jen jedna z mnoha cest jak se ho zbavit. Když půjdu k psychologovi, je to vlastně dost podobné, jen se k témuž dostanu zase jinou cestou.

+2/−2
20.1.2014 15:28
Foto

V86l31a22d33i31m64í66r 16V55o91l25k42o 6700142507439

nevím, kde jste vzal, že si myslím nebo nemyslím, že jsem dokonalý. Tvrdím jen, že ezoterické kecy kolem chození po uhlících či střepech jsou jen vata a to je prostý fakt.

To že máte strach nic neznamená a nijak vás vůči mě nesnižuje, já ho mám zase z výšek. Berete si to trochu méně osobně;-)

+7/0
20.1.2014 17:59

J75a93n 25S95o93u73k97u78p 1114434416765

Ah, další z řady kurzů pro vyklidněné měšťáky hledající rovnováhu mezi energiemi a podobné cancy..

+2/−1
20.1.2014 14:56

M75a13r54t74i41n 10K64o49z23á76k 4884360119527

Zrovna tady nikdo rovnovánu mezi energiemi nehledá. Za to, že vy v něčím obětí necítíte jistou energii vám nikdo nemůže. (A s článkem to příliš nesouvisí, jak je v něm ostatně i několikrát řečeno.) Minimálně ženy ji ale obvykle cítí. Ostatně se zeptejte partnerky svojí, máte-li nějakou.

+1/−2
20.1.2014 15:26

J88a57n 96S75o85u49k16u92p 1634254116125

Zkusím svou ženu obětovat jak píšete, nějaká energie v ní bezpochyby bude...

+1/−1
20.1.2014 15:50

A25d87a51m 21R89y88c86h89l13ý 1118267839413

tento kurz jsem absolvoval někdy před 10 lety. Bylo nás cca 20 z toho dva jsme to nepřešli, včetně mě. Je to všechno jen o sugesci a já si prostě nedokázal vsugerovat, že jdu např, po ledě a né po žhavém uhlí. Všech dalších 18 jsem viděl na vlastní oči to projít..:-/

+2/0
20.1.2014 14:36

F15r64a37n65t86i67š24e53k 14N26á10v12a24r92a 4345826221862

popel (na žhavých uhlících) je výborný izolant.

Jestli je někdo těsně před během neprohrabe pohrabáčem, tak to nemá žádný efekt.

+4/0
20.1.2014 14:30

D52a72n26y 21S23c37o32t86t 8114461963518

ostatně to ví každý kdo má třeba krbová kamna - doporučuje se nechávat na roštu cca 3cm popela jako izolant před chladem, dřevo se rychleji rozhoří a jako bonus se netopí dolů do popelníku ale do tělesa kamen... podstavec kamen tak zůstává dlouho chladný než se přenese teplo pláštěm... :-)

0/0
21.1.2014 15:34

K71a73m65i70l 31S21c49h16w95a11g57e96r 3973876495956

R^ Fajn článek - myslím, že by místním diskutérům nejvíc pomohlo nekecat a prostě to zkusit :-P

+4/−3
20.1.2014 13:56

P95e64t14r 77B25u57d53í66n 2297914366156

Právě proto, že jsem to zkusil tak vím, že ty suché nohy jsou základ a žádná psychická příprava není nutná

+3/0
20.1.2014 17:52

L77u84d30v26í12k 41G51a44j41d92o80š84í76k 2265853944742

Takhle brutální PR už jsem tu dlouho nečetl.

Renata Kronowetterová dokáže zřejmě "zmasírovat" i místní redaktorky. Rv

+10/−4
20.1.2014 11:10

D27a33g72m41a35r 32P96a67l80á92n28o16v45á 1772935168708

No i to je  umění které nedokáže každý.

+1/0
20.1.2014 15:59

L31u74d83v54í65k 56G52a17j13d25o79š37í61k 2395613784492

Tady k tomu stačilo zřejmě jen si oblíbit a často užívat slovo paradigma.

Myslím že není moc co závidět...

0/0
20.1.2014 17:02

J95a29n 94H78á55j86e61k 9440187233458

Hmmm jo kolotoč na prachy taky jsem si přešel přes uhlíky ... bez toho abych musel platit nějakou korunu a zvedat si sebevědomí.. jak popisuje dole když jdete rychle nepálí to když zpomalíte a uhlíky se vám napálí na chodidla a pak už rychle jdete _:) ale je to zážitek .) )

+6/−1
20.1.2014 11:09

L98u63k97á74š 23H54a50v11l50í19č70e80k 6658372203528

Vždycky mě tady u těch meditátorů zajímalo, jestli tomu sami věří nebo je to chladný kalkul a přetvářka natvrdo, protože pak musí být dobří herci.

+3/0
20.1.2014 10:31

Z69d16e51n40ě49k 66W49e58r98n36h25a44r22t 6497465512208

Asi jak kteří. Pár vypatlaných znám, ti tomu klidně věří. Ale většina se určitě na problematiku dívá skrz šrajtofli... :-)

+3/−1
20.1.2014 10:44

Z53d53e15n49ě65k 81W20e38r21n69h77a24r62t 6677685122268

Proboha, proč k tomu jsou ty psychické kecy o nastartování a výměně energie? To jsou lidé opravdu tak vygumovaní, že věří tomu, že nějaký stav mysli je ochrání před exaktním fyzikálním jevem? Zjevně to funguje, ale ten důvod proč tomu tak je, je někde mezi žhavými uhlíky a pokožkou nohy, nikoliv v mysli procházejícího se.

+24/−8
20.1.2014 8:19

J55i92ř76í 73P77e59l15n98á47ř 6965203376609

Ať si na to uhlí napřed hodí kus trojky plechu a pak se uvidí... ;-)

+4/0
20.1.2014 8:52

J14i66ř59í 36P21a31u69l 3856875947222

Když se vše zabalí do duchovna, esoteriky, tajemna, lidé pak lépe pouštějí korunu. :-) http://pravdu.cz/zabavna-fyzika/chuze-po-zhavem-uhli-mystika-nebo-fyzika

+11/−1
20.1.2014 9:09

P29e78t88r34a 94Z41r67u22b27e66c55k68á 3770421930480

no jo, ono je to prostě dneska módní, všechny ty vykladačky z karet, dlaně a bůh ví čeho ještě, esoterika, čakry, rádoby budhisti ... ble ble. Nejlepší jsou ti, co tvrdí, že už 10 let nic nejedli a nepili. No vlastně ne, nejlepší jsou ti, co tomu věří :-P;-)

+6/−1
20.1.2014 10:52

M16a12r68t70i81n 76K17o12z27á86k 4514450989267

Nic jste nepochopil. Spoustu lidí budou pálit proto, že si myslí, že je ty uhlíky budou pálit. I když je fyzikálně vzato pálit nebudou když půjdou dostatečně rychle. Nejde o to, že by si mysleli, že by je stav mysli před něčím reálně ochránil.

Vše je jen v tom, z čeho mají lidé strach. Protože moderní společnost je velmi ustrašená a lidé se bojí kdečeho. Přítelkyně se třeba často diví, proč chodím v zimě nalehko. Tak jí říkám, že její pocit zimy je daný jen tím, že má pocit, že jí bude zima a když se bude hýbat (biochemicky se fyzikálně zahřívat pohybem), nebude mít problém protože tělo reálně podchlazené nebude.

0/0
20.1.2014 14:07

Z37d59e79n57ě93k 88W34e19r66n79h83a91r70t 6147445882278

Nesmysl. Buď ten žár působí na kůži a nervová zakončení, nebo nepůsobí, to je zkrátka nějak popsatelný jev. Protože jsem to (a tisíce dalších) viděl a řada lidí i zkusila a zjevně to jde, domnívám se, že ten kontakt holých nohou se žhavými uhlíky je takový, že to tu nohu zkrátka nepopálí. Na první pohled se to sice nezdá, ale jevů, které se na první pohled nezdají, ale jsou exaktně ověřitelné, je nespočet a tohle je jeden z nich. 

Jsem pochopitelně ochoten připustit, že někteří lidé mají z ohně strach a bojí se na to šlápnout, to je do značné míry logické a pochopitelné. A přestože vidí, že to jde, bojí se to vyzkoušet a mají takový blok, který musí v sobě překonat. Ale to neznamená, že jim nějaký psychický stav nějak ovlivňuje popálení nohou, to je zkrátka nesmysl. Možná se ze strachu zastaví a tím dojde k popálenině, ale to je asi tak všechno. Psychický stav nemá na citlivost nohou na žár žádný vliv.

+3/0
20.1.2014 14:17

M42a72r25t66i27n 26K22o44z21á76k 4704460529947

Řekl bych, že když na těch uhlících zůstanete stát jako tvrdé Y, spálí vás dost zaručeně. Ale ano, přesně takhle to je. Psychický stav jim samozřejmě popálení nohou naprosto neovlivní. Psychický stav jim jen ovlivňuje pocit, že je něco pálí. Ale pálí není spálí. A v tom to právě je.

+1/0
20.1.2014 15:25

A67l95e88š 16Z75e20l82i52n68k38a 1484322836

'nějaký psychický stav nějak ovlivňuje popálení nohou, to je zkrátka nesmysl' -> nesmysl to není - ve stavu hypnozy například hypnotizér může hypnotizovanému způsobit popálení i zcela studeným předmětem. Takže byste měl opustit vaši bublinu absolutního materialismu a uznat neuvěřitelnou moc psychiky - stejně tak placebo efekt - lidem se podává jen tableta cukru a celulozy a je schopná je vyléčit i z cukrovky nebo nejtěžších stupňů rakoviny - ano i v takových případech se placebo efekt projevuje i když v malém množství. Věda placebo efekt bere jako cosi daného, čím se posuzuje účinnost léčiv a dále se podstatou nezabývá, ale placebo efekt je právě ukázkou neuvěřitelné síly psychiky, významnější než nějaké popálení nohou ;-)

0/−1
20.1.2014 18:57

Z77b20y71n71ě23k 98Š54a78f30a41r97č21í47k 5447458275284

Tak zkuste první pochopit rozdíl mezi popálením a pocitem popálení. Můžu vám zaručit, že mi studeným předmětem nikdo kůži neseškvaří, ať je stav mé mysli jakýkoli.

0/0
20.1.2014 20:02

P87e65t71r 21M87a13r64š38o34u15n 5745738436756

A co je to takové popálení?

studeným předmětem vám udělám "popálení" taky. Nervová zakončení totiž reagují na teplo a chlad rozdílně. Neumí reagovat nepřetržitě dle teploměru, následují je receptory bolesti. Pokud teplota překročí 45stupňů, aktivují se opět chladové receptory.(proto také první dojem při opaření opravdu vařící vodou bude chlad, a s ním bolest.)

Jinak pokud myslíte popáleninu, jakožto poškození kůže, tak při extrémních teplotách, nebude zas takový rozdíl mezi popáleninou a omrzlinou, co se škod týká...

0/0
20.1.2014 20:54

P43e42t47r 11B72u49d62í70n 2917734746356

Je to blbost a vyhazování peněz platit někomu, kdo na tom jen šikovně vydělává. To opravdu zvládne každý, ale stačí k tomu jen suché, ale absolutně suché nohy

+7/−4
20.1.2014 5:00

J96a77n 68P40a74v64e34l 8803712768216

Suché nohy samozřejmě pomohou, ale hlavní princip spočívá v tom, že se musí rychle měnit nohy. Absorpce a akumulace tepla nohama není dostatečná ke spálení, pokud se nohy mění rychle. Když je noha ve vzduchu, trochu vychladne a je připravená přijmout další dávku tepla. Pokud by byla mokrá, tepelný přenos by byl rychlejší a i ta pára by asi nebyla ideální.

+1/−1
20.1.2014 8:05

A95l74e55š 42Z47e17l34i79n44k53a 1974652726

Někteří procházeli poměrně pomalu

+1/0
20.1.2014 11:06

E45d71a 95D64r56á94b90e96k 7849892353957

však kdyby na to uhlí hodili flákotu tak se bude taky dělat docela dlouho, teplo je uvnitř, napovrchu je takový uhlí mnohem chladnější, často samej popel, brambor z uhlíků taky vyndavám rukama a nemusím kvůli tomu sestupovat do hladiny alfa či tranzu ;-D

+12/0
20.1.2014 12:35
Foto

R97o59s49t49i92s70l98a32v 46S71t55r39ž11í54n45e21k 2391301371412

:-)

0/0
20.1.2014 13:54

P14e32t67r 77M10a76r84š79o78u35n 5165498586446

ale taková dobře udělaná brambora z popela do tranzu přivést může :-D

+1/0
20.1.2014 21:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.