- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tisícem priznivců je jako myšleno na facebooku? ti jsou jim platní jak mrtvému zimník. měli investovat do reklamy mezi normálními lidmi.
Takže aby se to vyplatilo, muselo by to stát výrazně víc než 120 Kč. To si v Česku může pravidelně dovolit jen málo lidí, a ti si navíc mohou dovolit jít na ještě lepší rovnou do restaurace.
bohužel spousta vynikajících projektů končí z důvodu nedostatku financí na marketing a z důvodu špatně zvládnutého marketingu a naproti tomu se díky dobrému makretingu prodávají šunty nebo tuctovky - příkladem mohou být kecky Vans nebo Converse - a lidé si jak šílení kupují za dva litry kecky, které jsme v 80 letech kupovali za pár kaček a nebýt toho skvělého marketingu nekdo by dnes o ně ani nezavadil, navzdory tomu dnes nenajdete mlaďase, který by bez nich mohl žít
Nebo kde by bez velmi kvalitního marketingu dnes byla firma Apple?
tisíce příznivců ?????? to jsou like na fb ??? Chtěl jsem koncept zkritizovat,ale kvalitní suroviny+recept , dodané v pravém poměru ...ušetří peníze za nákup zbytečných surovin ..má to koule !!
To je právě ten nesmysl na který ta firma doplatila. Každá normální domácnost má kuchyň. A ta má nějaká špajz. A to ať ve formě skříně, nebo dokonce malé místnosti, případně zásuvek a poliček. A v nich je mouka, cukr, koření, oleje, dochucovací omáčky aj. Dále pak má každý ledničku. V ní třeba máslo, vajíčka, mléko.... Dnes je také běžné pěstování bylinek přímo doma, za oknem, na balkoně. Fakt nevidím nejmenší důvod proč by mě někdo měl odměřovat to, co běžně doma mám a normálně používám. Takže koule to právě nemá.
Tak to by mě neoslovilo, ani kdybych o tom věděla...
Skoda, nestacil jsem vyzkouset. Recepty byly zajimave, tenhle model ma jiste neco do sebe.
Něco podobnýho tu už bylo, jmenovala se to Torád, bohužel taky to krachlo. Jednou jsme to zkusili a byli jsme moc spokojení. Ale pokud chci uvařit něco extra, vyzkoušet nový recept, tak si nejen že udělám čas na vaření, ale i na nákup potravin. Prostě to k tomu patří.
Problém je v tom, že vzhledem ke koupěschopnosti místního obyvatelstva to není ani pro masového spotřebitele, ani pro bohatou klientelu. Ti první si to nemohou dovolit a ti druzí si mohou dovolit jít do dobré restaurace.
Kostku ve skluzu zvládnete i bez dodaných surovin
Jsem na to teda přiznám se narazil. A fakt se mě to líbilo. Ale holt asi špatný marketing či cenotvorba. No je to taková hipsterská záležitost. Nakoupit suroviny v Makru a pak to hodit dále v balíčkách lidem. Ale jak říkám, fakt se mě to líbilo.
Drobná rada: když už chcete používat slůvko "mě/mně" místo "mi", tak je dobré zjistit, kdy co psát :)
asi špatná reklama....
nevěděl jsem, vyzkoušel bych, škoda