Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po týdnu trápení miniaturní štěně zemřelo. Od matky ho vzali třítýdenní

Šílené zážitky má za sebou řada těch, kteří toužili po miniaturním pejskovi, koupili ho na inzerát a jejich dny se proměnily v noční můru. Často se ukázalo, že získali štěně z „množírny“, které sotva prolouplo oči a bylo odtržené od matky, přitom se bez mateřského mléka neobejde. Teď hromadně podávají trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a71n70a 27Č47e17r73v16e17ň63a80n46o19v66á 8546596934

Je zajímavé, že když se někdo rozhodne koupit lednici, pračku, televizi, první co udělá, sede k PC a hledá a hledá info o daném modelu. Ale když si jde pořídit psa nestará se, nezjistí si informace žádné. Pak to tak vypadá, kdyby se madam aspoň trochu zajímala, musela by se dočíst co a jak a nemusela by teď brečet a množitel si mnout ruce jak mu to sype a vesele pokračovat v týrání...

+2/0
16.9.2014 8:55

V49l64a65d41i62m91í85r 62B96e68n23e10š 2782585904163

Psů jsou plné útulky, pokud by šlo opravdu o to, mít psa jako parťáka a ne jako doplňek, pro holedbání se před okolím, nebylo by množitelů apod. Ale lidé se potřebují chlubit, co na tom, že v 90% pak nezvládnou výchovu, nebo za rok dva psa odloží, protože už to není tak in.

+7/0
8.9.2014 11:18

V29o72j56t59ě12c73h 93R15ů75ž74e95k 1517722444812

Dokud budou lidi naprosto tupí a za množitelé (rozuměj ziskuchtiví tyrani) se nebudou muset bát dlouholetého vězení, bude se to dít dál.

+8/0
7.9.2014 11:10

T20e43r58e85z47a 82B57r68a79b84c63o50v47á 1595155378147

Jsem chovatelka nekolika kocek (nalezencu bez PP i kocek s PP) a urcite zdravi zvirete vam PP nezaruci. Co vam zaruci jsou urcite standardy chovu (kdy muze byt mlade od matky, jak casto muze byt brezi atd) a povahy zvirete. Napr. Kocourka Devon rex jsme poridili podle povahy plemene (ne pouze vzhledu) a ta u krizencu moc jista neni (tim nevylucuji, ze krizenec muze mit nahodou jeste lepsi povahu).. ale urcite to, ze ma zvire PP automaticky neznamena jeho vhodnost pro dalsi chov, takze neni dobry pristup: fena i pes stejneho plemene maji PP (ale jsou na mazlicky) = jejich stenata jsou stejne kvality jakoby s PP.

Na pribehu v clanku mi hlavne mi vadi, ze se vubec nezajimali o chovnou stanici a prostredi, ze ktere stene pochazi. Zadny chovatel by takto sve zvire neprodaval + kdyz navstivim chovatele v miste jeho bydliste, aspon vim, kde ho hledat a neostrouham jen na tom, ze tel. Cislo je vypnute.. preci jen, pokud pres inzerat prodavam neco (ted nemyslim zvire) a nejsem podvodnik, klidne souhlasim s predanim doma, pokud je to nejaky podraz, budu hledat vymluvu a vec privezu nebo ji predam na parkovisti.. a za par dnu uz proste telefon nezvedam..

+1/0
7.9.2014 9:38

J89a39n 89S92u96c10h91ý 6740704608

ono ani PP nezaručuje povahu. I když pravděpodobnost je mnohem vyšší. Zásadně doporučuju zvíře pozorovat, klidně si domluvit delší návštěvu, u dobrých chovatelů to nikdy není problém.

0/0
15.9.2014 14:30

I64v86a 94K43a88r62l86o12v66s29k71á 5535327709143

kdyby hloupost nadnášela...je mi líto štěněte...ale se svojí blbostí lézt na veřejnost :O

+9/0
5.9.2014 23:47

K75a74t47e32ř56i54n69a 46K90a61š43p53a88r23o43v66á 5200769325912

Naopak je moc dobře, že to zveřejnili - jen díky tomu se dozví další podobně naivní lidé, že vůbec tyhle praktiky existují. A kdyby to mělo odradit jediného člověka od koupi štěnda od stejné či podobné množitelky, má to smysl (protože kdo od množitele koupí štěně/kotě, tak ho jen dál podporuje v jeho špinavostech)!

+3/0
10.9.2014 11:49

J80a83r50k73a 87K60r57e48j17č41í 8454166281880

Zveřejnit ano, ale nemění to nic na tom, že jsou opravdu hloupí. Našeho prvního psa jsem si byli prohlédnout 150 km, když měl 5 týdnů a brali jsme si sebou kamarádku - zkušenou chovatelku. Viděli jsme matku i otce a i když se jednalo o pejsky chované venku, bylo o ně velmi dobře postaráno.

+1/0
11.9.2014 10:59

P30e35t54r52a 23M15a94l49á 7141818551185

Pokaždé, když jsem kupovala psa, byla jsem rozhodnuta pro konkrétní plemeno. Nejdříve jsem prošla na netu nabídku útulkáčů a psů v nouzi a když nebyl žádný takový, našla jsem si štěně s PP. Takový by měl být asi postup pro každého, který se rozhodne si psíka koupit(a nechce chovat dále). Pokud chce člověk jen společníka a nijakého konkrétního, v útulku určitě najde vděčnou dušičku

+12/0
5.9.2014 23:10

P97a88v33l62i61n75a 10H78a32m91p33l72o43v95a 7951318399582

Dokud se najdou idioti, kteri jsou ochotni zaplatit desetitisice za miniaturniho psika, vubec neodpovidajicimu standardu daneho plemene, budou mit mnozirny pre. Za psa s PP, kde je nutno hlasit brezost feny veterinarce a dale zajistit cipovani stenat pres kynologicky klub, se toto nestava a stenata jsou mnohdy i levnejsi. Nechapu tyto lidi. Tendence poridit si miniaturu uz tak malinkych plemen je zhovadilost. At si koupi plysaka. Je to hnus.

+16/0
5.9.2014 22:01

P25e36t35r98a 91M18a21l67á 7621278961405

Ač to není miniaturní plemeno u frbulků jsem vypozorovala, že PP psíci stojí kolem 13tis a za bezPP si neštítí ti množitelé říct i 10tis.(v inzerátech se chlubí, že jsou štěnda z opakovaného ověřeného spojení, v jednom inzerátu bylo dokonce uvedeno vhodný k dalšímu chovu) tak co vám mám na to říct...Kdyby lidi nebyli líní zvednout telefon a zeptat se chovatele kolik si za pejsky žádá a radši jde k množákovi, kdy ho to bude stát skoro stejnou částku, tak to jsou pitomci.

+6/0
6.9.2014 2:53

P79e68t28r79a 61N68o24v53á79k68o16v49á 7658386114818

Mně zas přijde blbé psy čipovat, obzvláště pak malá plemena.

0/−1
6.9.2014 19:49

J18a27r18k72a 20K54r65e29j82č97í 8964256511920

Při cestě do zahraničí musí být načipovaný každý pes. Je ale fakt, že po nás nikdy nikdo pas nechtěl.

0/0
11.9.2014 11:03

A23n82n80a 90J22a64v53o63r43s37k16á 8842775554306

naprosto souhlasím

0/0
11.9.2014 18:49

J84i43ř63í 16M38a59r45e18k 7331304353124

Za blbost se platí...

+2/−1
5.9.2014 21:33

L98i96l63i71a98n12a 86K55a33n67a74v26a46l37o53v83á 3799650352757

Omlouvám se, za chybné překopírování - spojení slov.

0/0
5.9.2014 19:39

L19i97l96i64a43n18a 22K43a77n73a56v70a86l61o54v66á 3789650172817

Zkrátkachci asi říci, že kdo má zvíře, měl by se asi více vzdělávatve všem co se kolem něj týká i když se nejedná třeba oveterinárního asistenta, zootechnika či zapáleného jedince.Protože mi vstávají až vlasy hrůzou, když pak od lidí slyším,jak pes do rána umíral v bolestech, že nepoznali torzo žaludkubezprostředně po tom co se to stalo, že psi leželi na zahradě aumírali při křečích či abnormální dechové frekvenci, žejedna fenka měla krvácení v oblasti konečníku a dokonce, žejedné fence se začaly provalovat samičí orgány a ráno byla nazahradě mrtvá s plně vyhřezlými vnitřnostmi. Do háje lidi,pořizujete si SPOLEČNÍKA nebo HRAČKU?!

Azcela poslední reakce. Je asi úplně jedno, odkud si pejska pořídíte,jestli útulek, s PP, bez PP, záleží na Vás, avšak vždy musíte být při jehovýběru obezřetní a řídit se zcela jednoduchými pravidly apředevším dát na své pocity a pochybnosti.

+2/0
5.9.2014 19:38

L90i10l96i26a68n47a 69K11a15n61a37v67a93l58o91v10á 3989980382897

Prostěje smutným faktem, že mezi námi běhá plno lidských zrůd. Alechtěla bych v této záležitosti pokárat i běžné lidi. Jepravda,že v poslední době i na psi doléhají běžné lidské acivilizační nemoci, takže už ani infarkt či mrtvice není u psavýjimkou. Každopádně si myslím, že zcela zbytečně umírajípsi kolem osmi let věku, protože jejich majitelé s nimi v mnohýchpřípadech nejsou (či nemohou být, to je jedno, ale pořizuji sizvíře, když se mu mohu maximálně věnovat) v tak úzkémkontaktu, aby jednoduše poznali, kdy je problém za 5 minut 12upalovat na veterinu a pokusit se zvíře zachránit. Mluvím zvlastní zkušenosti, protože můj pes utekl jak se říkáhrobníkovi z lopaty asi 3x. Poprvé to byl rozsáhlý zánět celéhotěla včetně okostnice způsobený od análních žlázek, kdy námmálem prasklo střevo (podotýkám, že týden předtím se mi tonezdálo při běžné vakcinaci, tak jsem na to upozornila 2veterináře, kteří nic nepoznali, ale to je jiná věc), pak zánětdělohy s odrazem na ledviny, takže nakonec ztrácela i rovnováhu anaposled zánět celého trávicího traktu, navenek ze začátkuvšechny diagnozy vypadaly nenápadně, pes se akorát stáhl doklubíčka a možná víc spal jakoby se možná připravoval kodchodu, ale ani v tom nejhorším nevydal jediný zvuk. Zkrátkajsem měla podezření na něco horšího a šli jsme k veterináři.Ano není to levná záležitost. Například mi chtěli psa na týdenhospitalizovat za víc jak 35 tisíc, tak jsem v té době odvětila,už mající základní veterinární teoretické znalosti, žebudeme docházet ambulantně, že stejně víc než já (čili dohleda základní péči) stejně psovi neposkytnou, nakonec nás tatozáchrana vyšla asi na 7 tisíc.

+1/0
5.9.2014 19:37

L89i52l77i58a20n13a 38K84a81n86a14v24a58l52o83v19á 3119790942957

Kdysijsem měla sama slabost takové zvíře koupit ke své fence, ač mibylo hned jasné odkud vítr vane, byla to 2 malá štěňata bígla,evidentně nedokojené, mladší 8 týdnů se silně vystupujícímižebry, prodávané před pražským výstavištěm Letňany, kde sezrovna konala mezinárodní výstava psů, takže o lidi -potenciální kupující nebyla nouze a tato akce přilákala i tytomnožitele. Ve snaze spasit všechna zvířata, jsem nakonec totoštěně nekoupila, protože jsem si řekla, že právě to nebudupodporovat.

Takžerada pro ty, kteří chtějí kupovat jakékoli zvíře a psaná vkaždém rádci je si jakékoli zvíře, tedy i psa, dobřeprohlédnout - nesmí být apatické, naopak živé, jasné oči,žádné výtoky atd.

Adalší věc. Ta je spojená spíše s odchodem zvířete. Přijdemi, že plno lidí si pořizuje zvíře jen tak. Prostě jako věc(pročpak asi bylo zvíře v české legislativě dlouho chápánojako věc, ještě že se přitvrdilo, ovšem výsledky zatímnevidím), kterou případně vyhodíte, když už ji nebudete chtítnebo se Vám stane jinak nepohodlná. Mnohokrát jsem se běžně imezi lidmi setkala s týráním především psů, kdy pán zmrskápsa vodítkem sotva se zavřou dveře autobusu a autobus odjíždí,tržná a popáleninová popř. poleptaná poranění na packách čibocích, která si zvíře nemohlo způsobit samo.

+1/0
5.9.2014 19:36

L48i20l37i26a46n88a 75K37a68n54a67v79a37l26o91v47á 3329470162647

Náhodou jsem opět narazila na jeden z mnoha článků o těchto zbídačených štěňatech. Chtěla jsem v reakci na něj také konečně něco napsat, tak jsem se koukla na diskuzi v článku, zda už někdo komentoval tyto případy podobným způsobem jako bych se k nim vyjádřila já. A ano. Tím mám ušetřeno rozepisování této záležitosti. V podstatě musím říci, že i s těmi ostřejšími názory plně souhlasím. V podstatě lidská hloupost a utrpení zvířat vedoucí k úhynu. 

Ráda bych poznamenala, že naší fenku jsme odebírali v 9 týdnu (dnes už je to stará 13-ti letá "dáma"), ale chci se dostat k tomu, že chovatelka nám pejska umožnila vidět 3x než se stal členem naší rodiny (poprvé hned jakmile to fena dovolila, pak asi ve 4. nebo 5. týdnu (to spíš stále odpočívala,byla vyčerpaná a moc toho ještě nenaběhala) a pak v 8.týdnu (to už byli rošťáci, taková ta štěňata, které chce mít každý, kdo chce pejska již od štěněte, doma).

Další věc, jak paní poznamenala, ač úplný laik, už velikost pejska se jí nezdála. Já se kynologii věnovala pouze okrajově, ale prošla jsem jí také. Na první pohled, hlavně podle hlavy (oči, uši, výraz, slabost, možná vyčerpanost - společné u všech případů),ale i celkové morfologie, vidím, že se nejedná o zcela zdravé zvíře i kdyby bylo věkově v pořádku, myšleno 8 týdnů. 

Kdysi jsem měla sama slabost takové zvíře koupit ke své fence, ač mi bylo hned jasné odkud vítr vane, byla to 2 malá štěňata bígla, evidentně nedokojené, mladší 8 týdnů se silně vystupujícími žebry, prodávané před pražským výstavištěm Letňany, kde se zrovna konala mezinárodní výstava psů, takže o lidi - potenciální kupující nebyla nouze a tato akce přilákala i tyto množitele. Ve snaze spasit všechna zvířata, jsem nakonec toto štěně nekoupila, protože jsem si řekla, že právě to nebudu podporovat.

Takže rada pro ty, kteří chtějí kupovat jakékoli zvíře a psaná v každém rádci je si jakékoli zvíře, tedy i psa, dobře prohlédnout - nesmí být apatické, naopak živé, jasné oči, žádné výtoky atd.

+1/0
5.9.2014 19:36
Foto

L18u83c28i28e 56Š23a18n50t74r82o98c28h13o42v51á 9785257613

Jestli je dcera stejně rozumná, jako maminka, tak bych jí žádné zvíře nepořizovala! Myslím, že by se ti "podvedení" měli žalovat navzájem!!!

+4/0
5.9.2014 15:45

J22a30n 37M11i25c37h29á34l85e41k 3600455863625

Tak je třeba si rozlišovat, kdy člověk pořizuje psa a kdy pořizuje módní chlupatou hračku. Já, než si jel vybrat psa do útulku, tak jsem půl roku zjišťoval, procházel diskuse. Byl to (pořád je) muj první pes. Musim, říct, že jsem měl velký štěstí, Vrána je fakt nejlepší pes, jakýho sem kdy poznal. Kdybysem teď pořizoval teď psa, tak párkrát za rok se na fb mihnou mezi mejma přátelema nějaký štěňata, většinou venkovních, větších psů. Tj. přesně to co chci. Větší černý zvíře, který bude vypadat dostatečně děsivě, aby případnej zloděj, když ho na zahradě uvidí, šel radši krást jinam. Přitom aby to bylo zvíře hodný na děti, od mala zvykaný na lidi, abych věděl, že na někoho nevylítne, když na mě třeba zvýší dotyčnej hlas, nebo hodí sníh.

+5/0
5.9.2014 15:25

J73a40n 86S63u91c19h68ý 6320804348

Co znamená větší? Já osobně mám Chodskou hlídačku, za plotem se tváří, ale doma by neublížila ani mouše.

0/0
15.9.2014 14:36

T62e84r55e48z75a 94N73o23v32o69t35n84á 7379163687897

No to je tak.. Když člověk chce vyloženě nějaké plemeno, má to kupovat u solidního chovatele, s PP... Všechno si ověřit klidně desetkrát, hledat jméno na internetu (je možné, že na něj budou psané recenze apod). A když stačí voříšek, tak ať adoptuje z útulku. Nehledě na to, že čivava není pes, ale to už je otázka vkusu každého, komu se co líbí :-) S malými plemeny se ale asi lépe obchoduje a podvádí, protože ze svého okolí mám vypozorované, že malé psy si pořizují celkem blbí lidé.. a ti psi jsou pak taky blbí...:-( Samozřejmě jsou i výjimky.

+7/−5
5.9.2014 14:20

M98a32r36e75k 89Z38a95h45r53a72d54i86l 6864159925881

Já měl vždy z útulku krásné něm.ovčáky a pokud člověk psu rozumí, dokáže ho vychovat na bezvadného přítele i hlídače...

+7/0
5.9.2014 14:28

T49e12r47e39z81a 79N57o90v67o47t23n26á 7379883127797

R^

0/0
5.9.2014 14:31
Foto

E94v11a 20H45r95a14d44e34c88k19á 8933134505863

Já jsem dle vašeho měřítka teda také blbá - chovám trpasličí jezevčíky... ;-D Nevěděla jsem že inteligence se měří dle velikosti psa.

+3/−1
5.9.2014 14:54

T36e26r76e45z44a 35N68o38v18o28t74n45á 7189513247787

Já mluvím o lidech, kteří si řeknou "Jéé roztomilý malý plyšák, nemusím s ním ani ven, vždyť ho můžu naučit chodit do rohu". Pak to zvíře řve, neposlouchá, nic neumí.. A taky říkám, že existují i výjimky. ;-) ;-D

0/0
6.9.2014 12:32
Foto

L17u64c69i73e 91Š84a94n56t91r45o67c23h49o71v85á 9535497803

Souhlasím! Základní problém je v tom: "Jéé, malý pejsek! Ten nikomu nic neudělá. Nepotřebuje umět "sedni", "ke mně"..." A ejhle, oni to potřebuji i ti malincí..

0/0
5.9.2014 15:48
Foto

E21v95a 48H91r54a76d21e65c92k91á 8703604945913

Paní Šantrochová - ti moji mají i lovecké zkoušky a k nim opravdu musí umět víc než sedli a lehni... Toliko k vašemu mínusu.

+1/0
5.9.2014 16:27

T19e19r12e38z43a 76H93o50l31á 4304523973667

soudit inteligenci lidí podle velikosti jejich psa je odvážné, nicméně z toho výroku se dá odvodit něco o vašem rozumu.

+2/0
5.9.2014 16:49

M54a87r45e42k 30Z94a37h40r28a40d25i20l 6914619365911

Koukám, že většině diskutujícím nedošlo, že psa nemusí KUPOVAT...

+6/0
5.9.2014 14:18

M13a84r41t49i75n 13V40y69s56k20o72c85i70l 3732288485550

I naprosta vetsina utulku psa jen PRODA. Sice velke plemeno treba jen za 1 000,- ale i tak. A mimochodem, chci si porizovat ceskoslovenskeho vlcaka a vzhledem k jeho povahovym rysum bych si fakt netroufl vzit si treba ctyrleteho.

+3/0
5.9.2014 14:22

M19a66r76e56k 58Z50a64h67r60a90d78i86l 6284509245661

U takového plemene je opravdu lepší pořídit si ho co nejmladšího. Nicméně zkušený chovatel/cvičitel by zvládl i nějakého staršího.

0/0
5.9.2014 14:27

M57a28r44t20i58n 90V50y57s75k84o19c32i50l 3692538225760

A stejne tak na nejakeho tyraneho treba rotweilera bych si netroufl...ale taky je hodne lidi, kteri si nechaji od psa "sr*t na hlavu" a je jim jedno i treba to, ze po nich pes vyjizdi...ano, hodne lidi to odsuzuje, ale za me - pes musi predevsim na slovo poslouchat, pak az ho muzu povazovat i za mazlicka...toz tak.

0/0
5.9.2014 14:31
Foto

D64a81v94i58d 44S53c44h76n81e24b22e61r81g37e68r 9575288223543

Kupovat štěně, bez kontroly prostředí kde se narodili, a bez toho aniž bych viděl čubinu co je porodila je holé bláznovství. Osobně když jsem kupoval štěně tak jsem si vždy vyžádal a chtěl vidět vše důležité, nehledě na kontakt na ošetřujícího veterináře. Lidé jsou důvěřivý a koukají na cenu, která vždy napoví že je něco špatně, Doufám že paní "chovatelku" chytnou a dostane co proto, jelikož tohle co dělají je nechutné, podmínky pro chov, který je mnohdy katastrofální v klecích naházených na sobě atd.. je mi s takových lidí zle. Moje máma vlastní psa z útulku právě z takové množírny a můžu říct že ten pes je značně poznamenám tím čím si prošel.

+19/−1
5.9.2014 14:16

B82ě37l95a 28H25o29r80á73k40o42v26á 1908462659200

Příště tu bude naříkat, jak sehnala výhodě na NETu léky např. pro dceru a jak byla napálena...

+4/−1
5.9.2014 14:06

P62e68t29r 18J22a74n98o43š 6750767385951

tak to je stejny nesmysl jako tvrdit kdyz nikdo nic nebude mit nebudou zlodeji.

0/−1
5.9.2014 14:37

P92e56t49r 73T31y57č97k38a 6485672639782

Právě takoví blbci ty podvodníky živí. Za prvé pokud chci psa tak si nepořizuje předraženou čivavu. To fakt není pes. A za druhé VŽDY je nezbytné vidět kde se štěně narodilo a jaké má rodiče.

+18/−1
5.9.2014 13:41

R39i63c79h13a44r65d 33M75i94k71u73l10e38n20k98a 1799827937304

Nenádavejte tady lidem, houby víte jaká byla momentální situace. A nepoučujte ostatní jaké plemeno si mají koupit.8-o

+2/−10
5.9.2014 13:46

L50u86c32i86e 26M90u67s93i42l47o36v70á 7941148501777

jsou blbi? Jsou! pani si nekoupila plemeno, koupilasi napodobeninu!

+2/0
5.9.2014 13:52

M58a94r95t97i19n 52V61y11s31k82o48c45i21l 3582288555540

Jsem priznivcem velkych plemen, ale kdyz chce nekdo civavu, at si ji koupi...ale nejlepe s PP, kde mam zdokumentovane ktera fena a s jakymi zkouskami byla nakryta jakym psem, mel bych mit jistotu nesourozeneckeho krizeni...a mimo jine splnuje standardy plemena.

+5/0
5.9.2014 13:56

M46i22r91k16a 76S62v21o76j71t89k37o67v10á 3787958876414

ale pan Tyčka má pravdu. Když si chci pořídit psa a je jedno jestli je to čivava nebo buldok, tak bych měl navštívit původního majitele podívat kde štěně vyrostlo, jak vypadají rodiče v jakých žijí podmínkách. A takovéhle ztrápené chudinky nekupovat, protože dokud je někdo koupí, tak oni je budou množit. A samozřejmě je vhodné vzít psa k veterináři hned první den problému a ne tak dlouho vyčkávat...

+10/−1
5.9.2014 13:53

M49a84r86e94k 21Z96a34h31r64a43d52i31l 6814839295801

To je solidní blábol s tou nutností informace o původu štěněte...

0/−10
5.9.2014 13:55

L26u57c90i57e 71M81u41s83i31l47o62v34á 7421318131517

Blabolite akorat vy! nutne to je!

+4/−1
5.9.2014 13:59

M57a78r18t43i68n 58V35y25s66k84o21c29i68l 3542888165180

Jojo, nejlepsi je koupit stene nekde mimo domov feny, koupit auto v AAA a pak se divit, ze z duvodu nedolozeneho puvodu s tim jsou problemy ;-)

+3/−1
5.9.2014 14:01

P86e83t30r 15J39a69n67o52š 6120737725441

tak ten priklad se nejak nepovedl, ne? vzhledem k tomu ze aaacko je jeden z nejvetsich bazaru u nas tak tam urcita garance prave je. to spis koupit auto na inzerat od vlasnika a predani na parkovisti je problem.

0/−2
5.9.2014 14:11

M98a87r43t39i10n 73V13y75s85k22o66c31i75l 3892858695210

Ja se bavil o historii vozu ;-) ale souhlas ze predani na parkovisti je stejny, mozna vetsi risk. Nejlepsi dle meho je mit znameho mechanika, ktery kdyz nejaka z jeho "ovecek" prodava auto, tak vam rekne :-)

+3/0
5.9.2014 14:28

P24e76t57r 56T26y55č46k82a 6465282189492

Tak samozřejmě u ořecha to zkoumat nebudu. Ale za něj taky nedám 10tis. a více, že jo.

0/0
5.9.2014 14:03

M89a65r84e61k 79Z66a95h76r89a68d79i84l 6394319735271

A vy jste snad psal o nějaké koupi? Psal jste o obecném pořizování štěněte...

0/0
5.9.2014 14:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.