Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vytápěné vložky do bot vydrží až osm hodin, ovládají se mobilem

Snaživí vynálezci se v poslední době vrhli do oblasti komfortu nohou. Zatímco jeden si dopřává nohy v teple, druhý se snaží je chladit. Prostě každému podle jeho potřeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32i54ř56í 62D71v44o69ř16á41k 5208123398810

Stáčí pročíst názvy článků v této rubrice , najít nejvíce debilní , a potom se podívat , kdo ho napsal.  Na 95% trefíte "autora".

0/0
10.9.2014 19:42

J62o64s74e81f 93Č33t34v26r15t80n12í75č82e18k 8490752369339

A výrobce přislíbil, že budou následovat vyhřívané dámské vložky ;-)

+1/0
8.9.2014 18:31

V91a53c25l47a28v 36M54e39d32e77k 5611422465895

Co by na to řekl Jára Cimrman?

0/0
8.9.2014 9:23

J42o96s75e34f 35Č37t88v39r92t86n27í72č53e86k 8870362299409

Že už je dávno vynalezl :)

0/0
8.9.2014 18:30

P14a85v19e85l 65J25e46ř47á36b63e10k 7561642714437

Otzi - snad jsem jeho jméno napsal dobře - měl v botách seno. Přírodní materiál, který najdeme "na každém rohu".

0/0
8.9.2014 1:21
Foto

P22a43v85e41l 25Č49e98r44n62í59k 1378305540820

Vzhledem k tomu že na nohu došlapujeme, tak tam vzniká určitý mechanický tlak, který by se dal vhodným piezoelektrickým prvkem (nebo spíš polem mnoha PE prvků) převést na elektřinu. Nenapadlo někoho do vložky takový generátor integrovat?

0/0
8.9.2014 0:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.