- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Delam v gastronomii a neco takoveho nehrozi ze by se stalo.
Žijeme v divné sterilní době.
Většinou se to dělá tak, že se maso dá stranou a pak se vloží zpět a prodá se to někomu jinému. Jelikož na výsek je vozeno maso- většinou celé půlky, které si hodí řezníci přes rameno, po několikáté, je to stejné jako z té země, ale to nikomu nevadí, jelikož to nevidí. Maso se stejně doma omyje a vařením se všechny mikroby zničí. Paní měla požádat o jiný kousek, ale je to mnoho povyku pro nic. Daleko horší je špína v restauracích, kterou nevidíme.
V malých obchodech běžně házejí zboží přímo na váhu bez podkladního papíru nebo fólie, když to vyžaduji, tak se diví. Neandrtálci ještě dlouho nevymřou
A pak zase řvete,že platite papír, že?
Běžně se v supermarketech stává, že při doplňování rohlíků vysypáním z beden, se některé z nich odporoučejí k zemi. Obsluha je vezme bokem a odnese zpět do "zákulisí". A co tam s nimi? Prsknou se mezi ostatní, co jiného, že?
Běžně se v supermarketech stává, že při doplňování rohlíků vysypáním z beden, se některé z nich odporoučejí k zemi. Obsluha je vezme bokem a odnese zpět do "zákulisí". A co tam s nimi? Prskne je mezi ostatní, co jiného, že?
Běžně se v supermarketech stává, že při doplňování rohlíků vysypáním z beden, se některé z nich odporoučejí k zemi. Obsluha je vezme bokem a odnese zpět do "zákulisí". A co tam s nimi? Prdne je mezi ostatní, co jiného, že?
Ale normální by bylo vzít ten kousek, umýt ho pod tekoucí vodou a zeptat se zákazníka, zda si ten plátek vezme, anebo bude chtít nový,“ říká František Kšána starší, majitel věhlasného řeznictví na pražském Břevnově.
A když ho chtít nebude tak ho prodáme někomu jinému, kdo to neviděl, co ? :)
jiste, ale.......
1)timhle ukazi respekt vuci zakaznikovi. Hodit automaticky na vahu neco, co spadlo na zem je urazka zakaznika "i kdyz to bylo na zemi, je to porad pro vas jeste dost dobre"
2)pokud to zakaznik odmitne, oni to pak stejne omyji, aby to mohli prodat nekomu jinemu znamena, ze kus masa byl navracen do stavu prodejnosti.
V zapadnich statech, kde sluzba zakaznikum ma o neco delsi tradici nez v zemi, ktera bohuzel zaziila socijaaalisticke Masny n.p. a fronty na maso, to delaji jeste trochu jinak, nez rika pan reznik z Brevnova
Kdyz neco spadne nazem, prodavac/ka se OMLUVI se zakaznikovi, ale nenabidne omyti. Misto toho rekne "dam vam tam jiny kousek" a na zem spadly kousek hodi do kybliku s odrezky. Pokud by to byl pekny kousek a stalo by jim za to to prodat, teprve potom ho vzadu v obchode omyji a prilozi k ostatnimu masu nebo daji do masa na mleti nebo do klobasek. Nebudeme si delat iluze, ze se pekny kousek masa nebudou snazit prodat jednim nebo druhym zpusobem. Jde ale o formu a zdvorile jednani.
Pokud by zakaznik rekl " ale ne, jen mi to dejte, ja si to doma omyji", bude nasledovat rada otazek: "Jste si jisty? opravdu vam to nevadi? nechcete abych vam ten kousek aspon omyla tady?"
A to jeste nepisi, o kolik ji prodavacka okradla. ja jsem si objednala ve Vrchlabi pravou svickovou a rostenky a kdyz jsem si to prevazila, zjistila jsem,ze mne okradli o 180 Kc. Nastesti jsem si to prevazila jeste v obchode a tak mi penize s nelibosti vratili.