- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mě jen debil může bouchat do dna, aby dostal obsah ven. Akce plodí reakci a obsah se spíš vrací zpět při takto málo nakloněné lahvi.
a proto jen asi 11% čechů nemlátí do dna, ale do boku. při skloněné lahvi....
Z testu kečupů : "Limit nesplňují ani Kečup jemný Delipo, Kečup jemný Pagusa z Lidlu a překvapivě ani nejdražší kečup celého testu Heinz Tomato ketchup. Kilo Heinzu vyjde v přepočtu na 117 korun. Přitom obsahuje jen o pouhé dvě desetiny procenta rajčatové sušiny více než zmíněná Pagusa z Lidlu, která je za necelou dvacku skoro o sto korun levnější."
Když kečup, tak jedině ten, který byl vyroben z 240 g rajčat na 100 g kečupu. To Hainz nemá.
Kečup je tixotropní látka.
Pro chytrého dostačující odpověď, hloupý bude dál mlátit do dna láhve nebo masírovat kouzelné čísílko 57
LOL, takhle nafrněnej jste se už narodil?
Tak konečně vím kde je novinářské dno.
Jistě. Proto zvolili téměř prázdnou lahvičku
(Ne, kdepak. Dno je ještě daleko...)
Problém jak dostat zbytek produktu z obalu je problém obalové loby. Oni chtějí aby obal byl mohutný protože to mají od tuny plastu, tedy cenu,. a nechtějí jen 1% za tenký obal. Zvažte si vyprázdněný obal a pak jej vymyjte vodou. Zbývá tam od 5 do 20% produktu. Zejména kečupy, hořčice a např baby krémy a kosmetika. Je to schválně. Chtějí účast na produktu, zisk. Stejné je to s blistry. Když koupíte PC myš musíte mít sekyrku nebo zahradnické nůžky. Je to od tuny platu.
Kečup už minimálně 10 let nekupuji žádný a vůbec mi nechybí.