náhledy
Ivan Pelikán, jeden za zakladatelů skateboardingu u nás, je aktivním sportovcem i dnes, s pěti křížky na krku.
Autor: Jakub Halfar
Dětská kolečka bývají menší, na rozměrné překážky a rychlé ježdění mívají pokročilí jezdci z šedesátky (v milimetrech).
Autor: Marek Burza
První krůčky dětských závodníků na rampě, kde se učí, jak se otočit.
Autor: Marek Burza
Takhle se u nás začínalo. První U-rampa v Praze. V době, kdy v podstatě ještě nikdo nevěděl, jak vlastně má vypadat.
Autor: Marek Burza
I prkna podléhají módě. Proto výrazná barevná kolečka.
Autor: Marek Burza
Kovové části, takzvané tracky, jsou prakticky nezničitelné. Pružné části, kolečka i ložiska lze kdykoliv vyměnit za pár korun.
Autor: Marek Burza
Jednoduché schéma, jak může vypadat konstrukce cvičné rampy.
Autor: Mysticskate
Stavět lze z překližky, ale lze využít i levnou OSB desku.
Autor: Mysticskate
Tvrdá kolečka jsou určená na rampu, akrobacii, streetové ježdění.
Autor: Marek Burza
Měkká kolečka jsou určena pro pohyb po městě, rychlou dopravu z místa na místo.
Autor: Marek Burza
Šířku zvolte podle místa v kůlně nebo garáži. Metr může pro cvičné účely stačit, samozřejmě čím širší, tím lepší.
Autor: Marek Burza
trénink
Autor: Marek Burza
Nejjednodušší je vzít desku uvedených rozměrů a úhlopříčně ji rozříznout. Vznikne rampa o nájezdovém úhlu 20 stupňů.
Autor: Marek Burza
Okraje bývají zpevněné, aby se při nájezdu na rampu tolik nezničila.
Autor: Marek Burza
Postavit cvičnou U rampu je přece jen složitější.
Autor: Marek Burza
Klín nezapomeňte vybavit přechodovým nájezdem. Třeba z plechu.
Autor: Marek Burza
Ivan Pelikán, jeden za zakladatelů skateboardingu u nás, je aktivním sportovcem i dnes, s pěti křížky na krku.
Autor: Jakub Halfar