V průběhu uplynulých zhruba čtyř let pak tento umělec z Brooklynu vyvinul špičkovou techniku, jak převést pomocí počítačového algoritmu známá plátna do pixelů, aby je poté mohl na bublinkovou folii dokonale přenést. Zde už nastupuje čistě ruční práce s využitím injekčních stříkaček a dalšího nářadí.
Netradičním způsobem tak vznikají naprosto originální reprodukce známých obrazů. "Rád používám špičkové technologie v kombinaci s ruční tvorbou," usmívá se umělec obklopený ve svém ateliéru působivými "digitálními" reprodukcemi slavných obrazů.
Pravdou ovšem je, že vyplňováním jednotlivých bublinek barvou stráví spoustu času, a to mu pomáhají asistenti a stážisté, kteří mu natahují barvu do stříkaček. Zadní stranu každého obrazu nakonec opatří souvislým nátěrem, kterým ho jakoby uzavře.
Například na reprodukci známého portrétu Odalisky od Henriho Matisse potřeboval Hart odhadem více než 450 hodin. Není divu, obraz se totiž skládá z více než 34 tisíc obarvených bublinek.
Jednu po druhé Hart bublinky naplňuje barvou z injekčních stříkaček, které mu plní asistenti a stážisté.
Své nejlepší obrazy si Hart cení až na 40 tisíc dolarů, tedy zhruba 800 tisíc korun, ale najdete u něj i dílka za dostupnějších 500 dolarů, tedy za zhruba 10 tisíc korun. To, že někteří zpochybňují, zda vůbec jde o umění, ho baví, diskuze na toto téma podle svých slov miluje. Nejnovější díla vystaví od 6. do 30. května v newyorské galerii Cavalier Gallery.