V síti luxusních psích hotelů v Americe ovšem plnění těchto psích potřeb dovedli k naprosté "dokonalosti". Jak řekla Kerry Brownová, spolumajitelka sítě hotelů D Pet, snaží se, aby u nich zvířata měla pocit, že jsou doma, zatímco si páníček jen odskočil. Proto psí klientele nabízejí pokoje s běžně velkou postelí a plochou televizní obrazovkou na stěně.
I jejich nově otevřený D Pet hotel na Manhattanu je pětihvězdičkový, takže kterémukoliv psímu plemenu tu poskytnou, cokoliv si majitel vzpomene. Psům je tu k dispozici fitko s běžeckými pásy, pedikúra, manikúra, lázeňské procedury, péče o kožíšek, procházka po parku, osobní kuchař a celá řada dalších služeb.
Cílem je, aby se pes přes den dostatečně unavil a večer a v noci už ve svém pokoji jen relaxoval. Milující majitel tu za svého psa může za pronájem apartmá o 144 metrech čtverečních utratit i 200 dolarů za den. Cena standardního pokoje začíná na 79 dolarech.
Je evidentní, že zatímco řada amerických domácností má co dělat, aby se vzpamatovala z hospodářské krize, na péči o mazlíčky to vliv nemá, napsala agentura Reuters. I strohá čísla dokládají, že "pet" průmysl je v USA na vzestupu. Majitelé D Pet hotelů o tom ví své: jejich první hotel, otevřený v Los Angeles před čtyřmi lety, prosperuje velice slušně.