Už zase táhnou i pomáhají vánoční příběhy. Jako boxer na trampolíně

  • 12
Vánoce jako příležitost dojmout, vydělat i pomáhat, tak pojal vánoční reklamu londýnský obchodní dům John Lewis. Nechybí malá roztomilá holčička, ještě roztomilejší zvířátka a ponaučení. Pouze představa, že čtyřnohá zvířata budou z trampolíny u vytržení, bude v reálu pokulhávat.

Britové s emocemi čarovat umí, to dokazují každoročně (více článek zde). Aktuálně pak příběhem malé Bridget, která miluje skákání na trampolíně. A když se jí 25. prosince ráno její přání vyplní, s úžasem zjistí, že s touto vášní není v rodině jediná. Jako vášnivý skokan se ukáže i jejich boxer Buster.

John Lewis se z reklamy samozřejmě snaží vytěžit maximum. Počítá se i s tím, že na citlivou strunu zahraje fakt, že výtěžek z prodeje plyšových Busterů poputuje na konto organizace na ochranu divoce žijících zvířat. Ve vybraných obchodech si navíc lze s Busterem pořídit fotografii, nechybí ani soutěž pro děti. Prostě klasika.

Vzhledem k výsledku amerických prezidentských voleb už se ovšem reklama dočkala jisté úpravy, která se stala hitem sociálních sítí podobně jako originál:

Může se váš pes opravdu zbláznit do trampolíny?

„Video je to krásné, ale nemyslím si, že by psi byli z trampolíny takhle nadšení,“ konstatovala po zhlédnutí videa odbornice na chování zvířat MVDr. Hana Žertová.

Obecně totiž psi nemají rádi, když nemají pod nohama pevnou zem. „Spousta psů se bojí vstoupit na most, na plovoucí či průhlednou podlahu nebo schody,“ vysvětluje etoložka.

Ale možné je všechno. „Když má pes nadání a chuť k experimentům, může se zamilovat klidně i do trampolíny. Znám psy, kteří se rádi plaví na loďkách, jezdí na skateboardu nebo běhají na pásu,“ konstatuje Hana Žertová.

Rozhodně však nedoporučuje skákat na trampolíně společně se psem. Buď aby nedošlo k úrazu některého ze skokanů, popřípadě k pokousání vyděšeným psem.