Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


VIDEO: Z hoverboardu udělali praktický vozík. Vozí jím i kajak

aktualizováno 
Hoverboard je vlastně odlehčená a podstatně levnější forma „velkého“ Segwaye. Parta nadšenců z Miami začala prodávat vozíček, který přemění hoveboard na kárku, kterou se můžete prohánět po okolí i vozit zavazadla.

Princip je jednoduchý. Hliníkový rám s kolečky přes kloub připojíte do středu hoveboardu. Na něj si přivážete třeba plážové křesílko nebo chladicí tašku a můžete vyrazit.

Fotogalerie

Na serveru Boatstogo.com se podobný vozík prodává za 70 dolarů (asi 1 700 korun), měl by být k dostání ve třech barvách – černé, modré a červené. Vtipné je, že HoverSeat (jak vozíku říkají) je i ve verzi s držákem na iPad suplující navigaci. Snad abyste trefili z pláže nazpět domů.

Hoveboad se řídí podobně, jako byste se chovali při ježdění bez vozíku, tedy naklápěním nohou i těla dopředu a dozadu. Takže naklopením chodidel vpřed zrychlujete a naopak. Směr řídíte otočením vozítka nohami. Stejně jako jsme kdysi řídili dřevěné minikáry, které jsme stavěli z prken a přidělali jsme na ně kola ze starého kočárku.

Stavíte minikáry?

Klasická dřevěná minikára

Klasická dřevěná minikára

Pochlubte se, jakou káru jste dětem postavili vy, nebo fotkami z dětství, kdy jste na nich jezdili. Publikované fotky budeme honorovat. Foto posílejte ZDE.

HoverSeat je možné různě kombinovat. Na základní sestavu můžete položit cokoliv, co lze připevnit na rovný rám a unese vaši váhu. Takže různá plážová nebo rybářská křesílka nebo chladicí plážové boxy. Fantazii se meze nekladou. Ze základní sestavy lze připojením dalšího „přívěsu“ vytvořit náklaďák a vozit si na pláž třeba nafukovací kajak nebo připojit dva vozíky za sebou a jezdit v tandemu.

Podle výrobců by měl HoverSeat zvládnout všechny běžné povrchy včetně písku a štěrku, nicméně nejlépe se určitě bude cítit na rovném asfaltu nebo dlažbě.

Vozítka typu hoverboard se prodávají i u nás už zhruba od deseti tisíc korun, verze se liší podle síly motoru a akumulátoru a maximální rychlosti. Ta se pohybuje kolem deseti až patnácti kilometrů za hodinu.

Autor:


Témata: nápady


Nejčtenější

Kiburi si užívá čerstvě uříznuté větve. Zatím sice jen s malými pupeny, nicméně...
I gorilám začne oblíbené období. Při pěkném počasí vyrazí o víkendu ven

Gorilám v pražské zoo pomalu končí období tahanic o větve i pobyt čistě ve vnitřních prostorách pavilonu. Pokud se udělá pěkně, vyrazí se zahájením letošní...  celý článek

Černá labradorka Fany je právě ve výcviku pro Anetku s DMO. Bude jí pomáhat...
Nelínající psí asistent finišuje s tréninky s vozíčkářkou Ivetou

Podají člověku, cokoliv mu upadne, přinesou léky ze skříňky, pomohou sundat bundu, rukavice či ponožky, bez odmlouvání ho doprovodí třeba k lékaři. Přitom...  celý článek

Až do prvního jarního dne jste mohli posílat fotografie prvních jarních květin,...
FOTOGALERIE: Takto jaro vystrkuje růžky květů očima našich čtenářů

Až do prvního jarního dne jste mohli posílat fotografie prvních jarních květin, které bývají předzvěstí jara. Přinášíme vám výběr z vašich příspěvků.  celý článek

Klára Vodičková dokáže poradit, jak dobře vycházet s kočkami.
Kočky mluví na férovku, tvrdí zvířecí psycholožka Klára Vodičková

Klára Vodičková je taková zvířecí psycholožka. I v televizi teď radí, jak změnit lítou domácí šelmu na přítulné koťátko. Kočky zlobí hlavně z nudy, tvrdí v...  celý článek

Jedna z nejobtížnějších disciplín: skoky po koulích
VIDEO: Tohle děti dospělým závidí. Rekordní nafukovací překážková dráha

Je to jako stokrát nafouknutý skákací hrad okořeněný překážkami ve stylu soutěžního pořadu Drtivá porážka. Přes tři sta metrů dlouhá nafukovací překážková...  celý článek

Palačinky z ovesných vloček
Palačinky z ovesných vloček

Sladká a zdravá rychlovka. :)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.