Gita je zatím symbolem luxusu, ale její tvůrci předpokládají, že se časem stane spíš symbolem osvobození od motorových vozidel. Navrátí lidi do ulic a mnohým tak umožní poznat své město nejen skrz okénko auta.
Podle Piaggio Fast Forward by vozítko mělo být symbolem zdravého životního stylu, který navíc podpoří interakci mezi generacemi tím, že se lidé budou víc setkávat. Technologie by tak měly přispívat k tomu, aby se lidé vraceli ke své prapodstatě, tedy přirozenému pohybu a vzájemnému potkávání.
Na Gitě je zajímavé, že se neřídí prostřednictvím dálkového ovládání ani mobilní aplikace. Mobilní nákupní taška poprvé upoutala pozornost v roce 2017, od té doby udělala už hodně kroků.
Původní rychlost byla snížena zhruba na devět kilometrů za hodinu a může sledovat jen toho člověka, který je před ním. Je to proto, aby se nemohl „splašit a utrhnout se“ a začít ujíždět za náhodných chodcem nebo cyklistou.
Takto pomocí vizuálních senzorů poslušně následuje jen svého páníčka. S ohledem na soukromí nenahrává Gita žádné fotografie ani videa. Nedokáže dokonce ani „pojmenovat“ toho, koho sleduje.
Gita je určená pro městský provoz. Dobře zvládne tvrdé povrchy jako asfalt nebo dlažbu, ale rozhodně nepočítejte s tím, že byste si robota brali jako batoh někam na procházku po lese. Ostatně jeho výdrž tomu ani neodpovídá, vydrží asi čtyři hodiny.
Jako u všech moderních vychytávek nesmí chybět aplikace do telefonu. Není však určená k ovládání robota, ale spíš k hlídání stavu jeho baterie nebo ovládání jeho kufru.
Gita uveze asi dvacet kilogramů nákladu, sama váží ještě o chlup víc, asi dvacet pět kilogramů. Zatím asi hodně lidí s Gitou po boku nepotkáme, rozhodně jezdicí tašky pro seniory jen tak nenahradí. Ve větší verzi stojí zhruba 3 000 dolarů, ve verzi mini necelých 1 900 (od 42 000 do 66 000 korun).