- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to první motorové vozidlo, které jsem měl možnost řídit (druhým byla ČZ 150?). Ovšem za nejzáhadnější traktor považuji to, čemu se u nás říkalo "Rumun". Mělo to kola jako traktor, i když ta velká byla výrazně užší. Ovšem kostru tohoto traktoru tvořila pouze jakási traverza, červené barvy, spojující motor a zadní kola s předními a na kterou bylo možné upevnit různou menší nástavbu. Měl také dva výfuky a docela zvláštní zvuk motoru. Celkem nedávno jsem ho viděl na nějaké zahradě, bohužel tam pouze stál
Je si autor opravdu jistý "Zetory měly totiž špatné brzdy a často se stávalo že řidič nedobrzdil" ? To je kec, Zetory brzdí úplně normálně, holt když se zanedbá údržba, tak třeba brzdí hůř, ale to i sebenovější stroj.
A co se týče té nostalgie, tak taky vedle. Starý modely (30, 35, 40xx) jezdí u malých zemědělců a farmářů dodnes, novější typy (na pozadí 6011) jezdí úplně běžně v každém družstvu
nebo né ?
To jsou mi novoty, rýčem se neorá, ale ryje.
A to s těma brzdama se mi taky nezdá.
Článek psal někdo, kdo viděl traktor jen zdálky na poli.
Ale vymazlil je hezky, dobrá práce
Byl to boj o článek o předepsaný délce a času odevzdání
Dovolím si trochu nesouhlasit s uváděným stářím traktorů. Zetor 3011 se začal vyrábět od roku 1960, tudíž kdyby zobrazený stroj byl padesát let starý, musel by to být jeden z prvních kusů tohoto typu a tedy sběratelský unikát. Osobně si myslím, že traktor pana Zahrádky je o nějaký ten rok mladší. Pásový traktor do chmelnic a vinic Zetor 2023 se začal vyrábět roku 1965, takže použínán byl v druhé polovině let šedesátých, nikoliv v padesátých, jak je chybně uvedeno v článku.