- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kterou si dnes koupí v podstatě kdokoliv.
PROČ JE ČESKÝ NÁROD TAK "SLOŽITÝ"?? Buď tady 15 let není nic, nebo najednou XYZ všelijakých značek naráz..!!
.
Měla by se zavést jedna výrazná a srozumitelná značka pro všechny české kvalitní potraviny! Nebyl by v tom OPĚT guláš a lidi by už konečně věděli o co jde.
.
Podobně by to mělo být i u restaurací, zvenku vypadají všechny jakž takž slibně, ale uvnitř můžete klidně v některých z nich dostat i žloutenku. Proč nevymyslí nějakou KOMISI, která by hodnotila úroveň restaurací? Ty by MUSELY mít toto hodnocení na viditelném místě. Kdyby nebylo pořadu "Ano, šéfe!", tak to tady vypadá pořád jako na začátku 90.let minulého století..
Třeba k tomu dozrajeme. Zrovna včera jsem si v německém marketu všiml, jak přibylo spec. cedulek na regálech označujících místní (regionální) produkt. Sice ne pokaždé mohl cenově konkurovat nadnárdnímu zboží, ale místní ví co je od nich. A podle zboží ve vozících to i umí ocenit.
jo, mají to i ty francouzské, tam je přímo chlaďák nebo regál označený nápisem Régionalles a najdete tam místní a okolní výrobky....
ale asi v tom bude něco víc než seznamovat turisty s regionem. Když jsem bydlel v A Coruña, ve všech obchodech měli regály s označením "Gallego" jako lokalní produkty. Ten nápad se mi libíl. U nás to vidím na potřebu platit za certifikaci do státní/krajské kasy.
Další značka, další certifikát, další atesty, další komise, další úřad, ...
v městech jsou při informacích pro turisty prodejny, kde se regionální zboží prodává a ze velice "lidové" ceny, aby se turisté seznámili s regionem dokonaleji....mají tam od vína, přes marmelády, sýry, přírodní kosmetiku...i jiné výrobky....
Jediny a pravy duvod pro vydavani nejakych znacek je to, aby se vydavatel mohl napakovat na poplatcich a take aby se stal dulezitym - uplatnym. Nic jineho za tim neni.