Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava Květné zahrady přijde na stamiliony, vrátí se pomeranče i králíci

Květná zahrada v Kroměříži byla vymyšlená jako zábavná a hravá a to se jí pokusíme vrátit, slibují památkáři. V pondělí začali s obnovou unikátního místa patřícího na seznam UNESCO. Oprava za 230 milionů korun do zahrad vrátí řadu téměř zapomenutých prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81o98s29e86f 82V80o81m62á36č68k51a 5683784173264

250 milionů na opravu objektu, který ročně navštíví 60 tisíc lidí, přičemž cena vstupného je 40 Kč, které navíc určitě budou jen zlomkem nákladů na údržbu? Nějak mi ta ekonomika neštymuje...

0/0
21.11.2012 11:34

J43i76ř41í 88Š16v69e25h44l64a 1684424472286

230 milionů? Zdá se mi to nějak moc..

+3/−1
21.11.2012 11:08

M22i54c56h83a58l 14S23n41o70p91e49k 4865777744847

takhle tu zahradu zmršit :-(

0/−1
21.11.2012 11:06

P39e30t65r 19T59a10f42t 9833107204609

Ono zahrady jsou uz nyni krasne, tak nejak nechapu, jak do nich jde nalit dalsich pres pul miliardy Kc!!! Vzdyt penize z EU jsou z dani (i nasich), tak nechapu, kdo podobne megalomanske projekty vymysli a schvaluje - pulmiliarda se mi zda vazne prehnana...

+5/−4
21.11.2012 9:39

M16a65r64t64i27n 50H43o62n49z81á22k 8668203746932

Tak pokud bude jak jsme zvykli stat jeden kralik 20000,-.

+3/−1
21.11.2012 10:48

T83o72m84a91s 11N37o94v40o15t43n13y 3321866288799

Jako když hloupé vlakové nádraží stálo skoro půl miliardy, tak proč neutopit v květné 230 milionů. Je to hodně, za takové peníze by to mělo být úplně komplet celé jako nové a k tomu ještě zázemí pro návštěvníky jako třeba krytý parking, pořádná restaurace, služby a ještě by zbylo na 10 let na platy... ale v každém případě ten stav zahrady není moc extra (i když na oko to hlavně v levé části směrem ke kolonádě vypadá dobře). Pravá je v podstatě o ničem a zbytek je zbořeniště v podstatě. Ono těch několik desítek let, kdy se extra nic moc nedělalo, jen udržovalo se asi projevit musí... těžko říct. V každém případě, lepší to utopit v Kroměříži než někde v dopravním podniku v praze...

0/0
22.11.2012 23:24







Najdete na iDNES.cz