Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava Květné zahrady přijde na stamiliony, vrátí se pomeranče i králíci

Květná zahrada v Kroměříži byla vymyšlená jako zábavná a hravá a to se jí pokusíme vrátit, slibují památkáři. V pondělí začali s obnovou unikátního místa patřícího na seznam UNESCO. Oprava za 230 milionů korun do zahrad vrátí řadu téměř zapomenutých prvků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17o38s23e43f 36V83o81m30á52č60k43a 5773714833234

250 milionů na opravu objektu, který ročně navštíví 60 tisíc lidí, přičemž cena vstupného je 40 Kč, které navíc určitě budou jen zlomkem nákladů na údržbu? Nějak mi ta ekonomika neštymuje...

0/0
21.11.2012 11:34

J18i85ř51í 98Š70v54e17h69l74a 1524904782946

230 milionů? Zdá se mi to nějak moc..

+3/−1
21.11.2012 11:08

M31i49c16h46a18l 81S91n65o25p54e39k 4865647654557

takhle tu zahradu zmršit :-(

0/−1
21.11.2012 11:06

P83e17t59r 93T74a19f88t 9253497344629

Ono zahrady jsou uz nyni krasne, tak nejak nechapu, jak do nich jde nalit dalsich pres pul miliardy Kc!!! Vzdyt penize z EU jsou z dani (i nasich), tak nechapu, kdo podobne megalomanske projekty vymysli a schvaluje - pulmiliarda se mi zda vazne prehnana...

+5/−4
21.11.2012 9:39

M49a98r68t48i90n 45H15o85n97z12á54k 8968683896912

Tak pokud bude jak jsme zvykli stat jeden kralik 20000,-.

+3/−1
21.11.2012 10:48

T57o91m40a21s 21N15o87v61o85t66n91y 3961146858429

Jako když hloupé vlakové nádraží stálo skoro půl miliardy, tak proč neutopit v květné 230 milionů. Je to hodně, za takové peníze by to mělo být úplně komplet celé jako nové a k tomu ještě zázemí pro návštěvníky jako třeba krytý parking, pořádná restaurace, služby a ještě by zbylo na 10 let na platy... ale v každém případě ten stav zahrady není moc extra (i když na oko to hlavně v levé části směrem ke kolonádě vypadá dobře). Pravá je v podstatě o ničem a zbytek je zbořeniště v podstatě. Ono těch několik desítek let, kdy se extra nic moc nedělalo, jen udržovalo se asi projevit musí... těžko říct. V každém případě, lepší to utopit v Kroměříži než někde v dopravním podniku v praze...

0/0
22.11.2012 23:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.