Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Z obyčejného kola uděláte elektrické za pár sekund. Ujede 60 kilometrů

aktualizováno 
Go-e Onwheel sází na starý způsob pohonu třením. Na rozdíl od klasického elektropohonu kola není stálou součástí bicyklu, ale lze ho během pár vteřin ke kolu připnout anebo odejmout. Začít dodávat by se měl během letošního podzimu.

Fotogalerie

Go-e sází na osvědčené financování na Kickstarteru. Během kampaně tvůrci chtěli vybrat 50 000 eur, v současné době, 4 dny před ukončením, nasbírali od podporovatelů kolem 270 tisíc.

E-kolo se chlubí přízviskem Plug & Play. Tedy něco jako připoj a jeď. Samozřejmě musíte na kolo přišroubovat držák na baterii a motor. Vzhledem k tomu, že se využívá sériově předvrtaných děr na rámu kola, je to otázka tří minut a zvládne to i netechnicky zaměřený uživatel.

Zaváděcí cena je asi 500 eur (asi 13 500 korun), běžná cena po kampani na začátku příštího roku pak bude o sto eur vyšší. To je sice více, než za kolik lze získat na internetu komponenty na předělávku běžného kola na elektrické, Go-e však nabízí možnost variabilně kolo vybavit. Pohon není stálou součástí kola, a pokud si koupíte nové kolo, přemontujete si ho na nové.

Pohon je vybavený Li-ion baterií 200 Wh, nabíjí se napětím 25,2 V. Na jedno nabití by kolo mělo ujet 60 kilometrů, nabíjení do sta procent trvá čtyři hodiny. Pohon je vybaven i aplikací, kde si můžete nastavit maximální výkon a rychlost, ale samozřejmě lze kolo provozovat i bez ní.

Tvůrci kola Frank Fox a Peter Pötzi jsou z Rakouska, takže doprava by neměla být tak finančně náročná jako ze zámoří a v ceně už by měla být zahrnuta daň 20 %.

Autor:




Nejčtenější

Majitelka podniku přinutila Pohlreicha svézt se na místní bobové dráze.
Na Pražáka dobrý, pochválila Pohlreicha restauratérka s dvěma hvězdami

Majitelka brněnské restaurace, kterou navštívil Zdeněk Pohlreich v dalším díle pořadu Ano, šéfe!, se rozhodla vybudovat dietní fast food, ale stěžovala si, že...  celý článek

Šikoku inu (shikoku inu) je od roku 1937 japonským národním pokladem.
Z japonských psích lovců prasat milovaní společníci i národní poklad

Japonci jsou přesvědčeni, že jimi vyšlechtěná psí plemena jsou naprosto výjimečná, což lze samozřejmě tvrdit například i u národních plemen českých. Nicméně...  celý článek

Reportér Matěj Smlsal předvádí několik praktických triků s vejci.
VIDEO: Čerstvé, nebo zkažené? Triky, které vám pomohou při vaření vajec

Jako synonymum neschopnosti v kuchyni se říká: umí jenom uvařit vejce a čaj. Ale práce s vejci není až tak triviální, jak se zdá. Práci s vejci si totiž lze...  celý článek

Ústecké komíny (ilustrační snímek).
Kominíci mají napilno, topná sezona letos začala dřív

Letošní topná sezona začala nemilosrdně už na začátku září, a to způsobilo řadě tuzemských domácností nečekané starosti. Většina z nich totiž nestihla objednat...  celý článek

Další z rubriky

Motorová pila je nezbytností pro toho, kdo pravidelně připravuje dřevo na...
Kolik dřeva a jak často řezat: při výběru pily je důležité se rozhodnout

Při výběru pily se nejdříve musíme rozhodnout, proč ji kupujeme a na co a jak často ji budeme používat. Od toho se odvíjí parametry i cena pily.  celý článek

Barvy nejsou nesmrtelné. Jednou za čas je třeba je obnovit.
Při natírání nepodceňte základ, vrchní nátěr naneste ve dvou vrstvách

Při natírání se nevyplácí podcenit základní vrstvu. Zatímco napuštění povrchu dřeva zajistí ochranu proti plísním, škůdcům a stejnoměrnou savost, u kovů je...  celý článek

Kompresor s digitálním ovládáním, který se vypne po dosažení nastaveného tlaku.
Kompresor do auta se hodí nejen na pneumatiky, ale i na míče či matrace

Malý dvanáctivoltový kompresor do auta stojí pár stokorun a nezabere v kufru místo. V létě, kdy se během prázdnin více cestuje, může zajistit první pomoc v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.