Celá finta spočívá v tom, že se na normálně načepované pivo nakonec natočí čepice ze zmrzlé pěny, podobně jako se čepuje zmrzlina z automatu. Tuhá pěna vznikne tak, že se pěna sytí vzduchem, míchá a prudce zchlazuje.
S tímto pivem se na místní trh snaží prorazit japonský pivovar. "Doufáme, že nám to pomůže podpořit prodej našich piv ve Spojených státech," uvádí zástupce pivovaru Kirin Brewery Randy Higa. Kirin je jedním z nejoblíbenějších japonských pivovarů, který má pobočky i na americkém kontinentu či Novém Zélandu a ve spoustě dalších zemí.
Fanouškům skutečně pivo chutná. Pivař a fanoušek baseballu Mike Dahl například tvrdí, že ho studená pěna ulpělá na bradce příjemně chladí. "Takto studené pivo má lepší chuť," tvrdí.
Mražené pivo jde na odbyt přesto, že je podstatně dražší než běžné. Jedna pinta, tedy něco přes půl litru stojí 11 dolarů (asi 220 korun).