Stejnou částku tamtéž odevzdá i Fler.cz, který s UNICEF spolupracuje již od roku 2010. Vzdá se totiž v jeho prospěch své 11% provize z prodeje. "Odhadujeme, že se tak UNICEFu podaří zaslat desítky tisíc korun," věří v zajímavou motivaci zákazníků Fler.cz jeho majitel Jiří Kubeš.
Zboží od tisíců českých i slovenských tvůrců, kteří se rozhodli svoje zboží do kampaně trvající od 17. do 19. září zařadit, totiž bude o 11 % levnější než obvykle. A vědomí, že výnos z kampaně pomůže zajistit očkování dětí v nejchudších částech světa, vás může dostatečně namotivovat nakoupit s předstihem třeba nějaké vánoční dárky.
Projekt "Adoptuj panenku..." v ČR od roku 2001Projekt "Adoptuj panenku a zachráníš dítě" realizuje UNICEF (Dětský fond OSN) v České republice již od roku 2001. Jeho cílem je získat finanční prostředky pro celosvětovou očkovací kampaň UNICEF za použití panenky, symbolu, který znají všechny děti na světě. Každá představuje skutečné dítě, které bude v rámci očkovací kampaně UNICEF v rozvojových zemích proočkováno proti šesti hlavním dětským chorobám (spalničky, záškrt, černý kašel, tetanus, tuberkulóza, dětská obrna). V sumě jsou zahrnuty očkovací látky, injekční stříkačky, jehly, chladicí boxy, zaškolení zdravotníka apod. |
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |