Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pravidla soutěže a ankety O nejkrásnější zahrádku Česka

aktualizováno 
Přečtěte si podrobně pravidla soutěže O nejkrásnější zahrádku Česka.

A. Obecná ustanovení

1. Soutěž "O nejkrásnější zahrádku Česka" (dále také jen "soutěž") probíhá na území České republiky v době od 16. července do 29. července 2012.

2. Anketa Cena čtenářů (dále jen "anketa") v rámci soutěže bude probíhat od 30. července do 5. srpna 2012, rovněž na území České republiky.

3. Účastníkem soutěže a současně ankety se stává každý čtenář iDNES.cz, který akceptuje pravidla soutěže a zašle níže stanoveným způsobem příspěvek do soutěže a jehož příspěvek je zveřejněn na základě posouzení redakce do 29. července 2012. Účastníci mladší 18 let se mohou soutěže a ankety účastnit pouze se souhlasem svého zákonného zástupce. Souhlas zákonného zástupce je soutěžící mladší 18 let povinen předložit na vyžádání organizátora soutěže kdykoliv v průběhu soutěže či před předáním výhry.

4. Organizátorem soutěže a ankety je obchodní společnost MAFRA, a.s., se sídlem Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, Praha 5, PSČ 150 00, IČ: 45313351, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B/1328 (dále jen "MAFRA") a Chello Central Europe s.r.o. (dále jen "Chello") se sídlem Pobřežní 620/3, IČ: 27112501, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 97155.

5. Z účasti v soutěži jsou vyloučení zaměstnanci MAFRA a Chello.

6. Vstupem do soutěže se všichni účastníci zavazují dodržovat její pravidla.

7. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv zrušit bez náhrady.

8. Výhry v soutěži nejsou soudně vymahatelné.

9. Ve sporných případech soutěže si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností.

10. Každý účastník může poslat do soutěže pouze jeden soutěžní příspěvek. Redakce si vyhrazuje právo příspěvek neuveřejnit. Příspěvky s nekvalitními fotografiemi či neúplnými podklady nemohou být zveřejněny, redakce si vyhrazuje i výběr příspěvků k zařazení.

11. V anketě může každý čtenář hlasovat pouze jednou.

12. Po ukončení soutěže bude vybrán porotou složenou ze zástupců MAFRA a Chello jeden výherce, který získá cenu odborné poroty.

13. Vítězové soutěže budou zvoleni: ve čtenářské soutěži čtenáři iDNES.cz, v odborné části zástupci MAFRA a Chello.

14. Výhrami soutěže jsou poukázky na nákup zboží v celkové hodnotě 100 000 Kč vč. DPH ve vybraném hobbymarketu na území České republiky. Poukázky na nákup zboží budou vítězům zaslány poštou či jinak.

15. Redakce zprostředkuje čtenářům iDNES.cz na stránkách magazínu Hobby reportáž o vítězi soutěže vybraného odbornou porotou a jeho zahrádce.

16. Účastník soutěže odesláním soutěžního příspěvku do soutěže:

a) poskytuje společnosti MAFRA a Chello v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., v platném znění, jako správci při zpracování osobních údajů souhlas se zpracováním osobních údajů uvedených v emailu, který soutěžící zašle do soutěže,, tedy jméno, příjmení, e-mailovou adresu a případně další údaje, které účastník soutěže společnosti MAFRA a Chello poskytl, za účelem prověření jeho platné účasti v soutěži, předání výhry a pro marketingové účely, tedy za účelem nabízení obchodu a služeb. Účastník soutěže zároveň vyjadřuje souhlas s tím, aby tyto osobní údaje byly v rozsahu a k účelu, jež jsou uvedeny výše, zpracovávány i prostřednictvím třetích osob pověřených společnostmi MAFRA a Chello. Společnosti MAFRA a Chello jsou oprávněny k těmto osobním údajům přiřazovat i další osobní údaje účastníka. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Účastník soutěže bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou zapracovávány systematizovaně a mechanicky. Účastník svůj souhlas uděluje na dobu (dvou let) od data udělení souhlasu. Účastník si je vědom svých práv plynoucích z ustanovení § 11 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., tj. zejména pokud zjistí nebo se domnívá, že správce provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li jeho osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat správce o vysvětlení nebo může požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav a osobní údaje blokoval, provedl opravu, doplnil nebo zlikvidoval. Požadavek na blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci je účinné okamžikem doručení společnosti MAFRA na adresu (MAFRA, a.s., se sídlem Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, Praha 5, PSČ 150 00).

Účastník bere na vědomí, že dojde-li na základě jeho žádosti k blokování nebo likvidaci jeho osobních údajů před ukončením doby platnosti soutěže, účast soutěžícího v soutěži končí vč. ztráty nároku na výhru, je-li doručeno před jejím předáním účastníkovi;

b) schvaluje tato pravidla a instrukce, které jsou uvedeny na všech soutěžních dokumentech, a přistupuje k nim.

17. Účastník soutěže zároveň výslovně prohlašuje, že poskytuje oběma shora uvedeným společnostem souhlas, aby e-mailovou adresu a další účastníkem poskytnuté podrobnosti jeho elektronického kontaktu využily pro potřeby šíření nevyžádaných obchodních sdělení ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Souhlas je poskytován na dobu neurčitou. Tento souhlas lze odvolat za podmínek stanovených platnými právními předpisy.

18. Výhry nad 10 000 Kč představují částku po zdanění srážkovou daní. Srážková daň z výhry bude za výherce uhrazena společností Chello.

B. Základní mechanismus soutěže

1. Registrace do soutěže bude probíhat od 16. července 2012 do 29. července 2012 včetně na stránkách internetového portálu iDNES.cz (http://hobby.idnes.cz).

2. Úkolem soutěžících je zaslání fotografií a níže uvedených informací o soutěžní zahrádce v požadované kvalitě na adresu marek.burza@idnes.cz. Požadované minimální informace jsou tyto:

- fotografie (minimálně 3 ks, nejlépe šířkových), délkový rozměr alespoň 1 000 bodů. Pokud by souhrn dat byl větší než 5 MB, je třeba rozdělit je do více zpráv

- text s krátkým popisem charakteru zahrady (například velikost, typ zahrady, skladba rostlin, zajímavosti apod.), v rozsahu alespoň 30 řádek

- kontaktní údaje – telefon, e-mail

- jméno soutěžícího

- místo, kde se prostor (zahrádka) nachází – stačí uvést obec

- do předmětu zprávy napsat "zahrádka"

Zasláním informací soutěžící vyjadřuje souhlas s jejich zveřejněním na stránkách iDNES.cz (http://hobby.idnes.cz) (s výjimkou kontaktních údajů) a prohlašuje, že má k takovému souhlasu právní způsobilost.

3. Výherce jednotlivých cen vyberou čtenáři v čtenářské anketě hlasováním v termínu 30. července do 5. srpna 2012, a to ze soutěžících, jejichž příspěvky byly uveřejněny na serveru iDNES v záložce Hobby. V stejném termínu vybere porota jednoho vítěze i v hlasování odborné poroty.

4. Vítěz, který se umístí na prvním místě v kategorii čtenářské hlasování, obdrží výhru v podobě poukazu v hodnotě 30 000 Kč vč. DPH. Vítěz, který se umístí na druhém místě v kategorii čtenářské hlasování, získá poukaz v hodnotě 20 000 Kč vč. DPH. Vítěz, který se umístí na třetím místě v kategorii čtenářské hlasování, získá poukaz v hodnotě 10 000 Kč vč. DPH. Vítěz, který se umístí na čtvrtém nebo pátém místě v kategorii čtenářské hlasování, získá poukaz v hodnotě 5 000 Kč vč. DPH. Vítěz, který se umístí na šestém, sedmé, osmém, devátém nebo desátém místě v kategorii čtenářské hlasování, získá houpací síť Spektrum Home.

Vítěz, který se umístí na prvním místě v kategorii hlasování odborné poroty, obdrží výhru v podobě poukazu v hodnotě 30 000 Kč vč. DPH. Výhry v podobě poukazů na zboží dodá společnost Chello, která také odvede z výhry srážkovou daň.

5. Jména a příjmení výherců zveřejní MAFRA na internetových stránkách soutěže nejpozději do 13. září 2012.

C. Užití soutěžních fotografií

Účastník soutěže odesláním soutěžního příspěvku do soutěže:

a) bezúplatně poskytuje organizátorovi licenci (podlicenci) k užití fotografie (díla) všemi způsoby užití, tj. zejména ke zveřejnění na (http://hobby.idnes.cz), a to ve spojení se jménem a příjmením soutěžícího vše bez časového, množstevního či územního omezení; dále bezúplatně uděluje organizátorovi souhlas ke zpracování, změně či jiné úpravě fotografií (díla), spojení s jinými díly a/nebo zařazení do díla souborného.

b) prohlašuje, že:

- je jediným autorem fotografií své zahrádky, které zaslal do soutěže; nebo že

- od jediného autora fotografií své zahrádky získal oprávnění (licenci) k užití této fotografie v rozsahu dle těchto pravidel včetně práva poskytnout podlicenci organizátorovi;

- ve fotografiích zahrádky nebyla žádným způsobem užita díla jiných osob (tj. jiných osob než soutěžícího nebo autora fotografie, od něhož získal soutěžící licenci) ani jejich části, zahrnuje v to tvůrčí zpracování díla jiného, ani ochranné známky, loga či jiné chráněné prvky třetích osob, že užitím díla pořadatelem způsobem vyplývajícím z pravidel této soutěže nevznikne pořadateli ani jiné osobě újma, a pro případ, že se tak stane, zavazuje se takovou újmu v plné výši uhradit ve prospěch toho, jemuž vznikla;

c) uděluje organizátorovi souhlas, aby s fotografiemi zahrádky bylo nakládáno všemi způsoby uvedenými v těchto pravidlech, že v této souvislosti užitím díla organizátorem způsobem vyplývajícím z pravidel této soutěže nevznikne organizátorovi ani jiné osobě újma, a pro případ, že se tak stane, zavazuje se takovou újmu v plné výši uhradit ve prospěch toho, jemuž vznikla;

D. Předání výher

1. Vyrozumění výhercům soutěže a ankety a informace o cenách zašle MAFRA výhercům elektronickou poštou, případně je bude informovat telefonicky nejpozději do 30 dnů od vyhlášení výsledků soutěže.

2. Výherci jsou povinni si výhru vyzvednout dle podmínek, které budou specifikovány ve vyrozumění MAFRA o výhře.

3. Výherce mladší 18 let je povinen předložit před předáním výhry předložit organizátorovi souhlas svého zákonného zástupce s účastí v soutěži.

4. Výhry nemohou být proplaceny v penězích a jsou nepřenosné. Organizátor si vyhrazuje právo nahradit deklarované výhry výhrami obdobného typu a odpovídající hodnoty a měnit podmínky předávání výher v případě, že mu výhry nebudou poskytnuty tak, aby mohly být výhercům předány v souladu s těmito pravidly.

5. Výhry mohou být v individuálních případech po domluvě s organizátorem zasílány i poštou. Výhercům, kteří v soutěži vyhráli houpací síť Spektrum Home, bude výhra zaslána na poštovní adresu, kterou organizátorovi sdělí po oznámení výhry. Organizátor neodpovídá za nedoručení výher v případě změny adresy výherce, o které nebyl organizátor včas výhercem vyrozuměn, za ztrátu, poškození, zničení nebo nedoručení výher či jejich doručení po lhůtě stanovené v pravidlech této soutěže z důvodů spočívajících na straně pošty či jiného přepravce. V případě, že výherci houpací sítě Spektrum Home nebude moci být zásilka doručena na poštovní adresu, kterou organizátorovi sdělil, z důvodů spočívajících na straně výherce, propadá výhra ve prospěch organizátora.

6. Tato pravidla soutěže a ankety budou umístěna po celou dobu platnosti soutěže a ankety na http://hobby.idnes.cz/pravidla-souteze-a-ankety-o-nejkrasnejsi-zahradku-ceska-p2k-/hobby-zahrada.aspx?c=A120709_115510_hobby-zahrada_bma.

V Praze dne 16. 7. 2012

Autor:




Nejčtenější

Při metodě vaření sous-vide neboli ve vakuu se neobejdete bez vakuovacího...
Pohlreich učí vařit sous-vide neboli ve vakuu. Tedy šetrně a jednoduše

„Sous-vide je kámoš, ne soupeř. Pomůže vám uvařit věci, o kterých jste si v životě mysleli, že jsou neproveditelné,“ popisuje Pohlreich francouzskou metodu...  celý článek

Šlechtitelé představili koně jako z animáka
Šlechtitelé představili koně jako z animáka. Odborníci se bouří

Americká farma Orrion se chlubí dlouhou tradicí v chovu a šlechtění koní. Ovšem arabský plnokrevník El Rey Magnum, kterého představili, vyvolal mezi odborníky...  celý článek

Většina červených vín by se měla podávat o teplotě kolem 18 °C. (ilustrační...
Šroubovací uzávěry nemusí být jen u nekvalitních vín, tvrdí someliér

Someliér Libor Nazarčuk upozorňuje, že sudové víno stáčené do PET lahví je určeno k rychlé spotřebě. A už dávno neplatí, že šroubovací uzávěry se používají jen...  celý článek

Blecha pod elektronovým mikroskopem. Ilustrační fotografie.
PORADNA: Sousedčin kocour má blechy. Může je chytit i náš pes?

Moje sousedka má doma kocoura, který neustále courá ven, a často ho vidím drbat se. Je to starší paní a sama se zmínila, že má asi kocour blechy. Mám doma...  celý článek

Další z rubriky

Místo trávníku směs plevelů
PORADNA: Sousedi nesekají zahradu, máme trávu plnou pampelišek

Sousedi mají vedle nás pozemek, na kterém chtějí v budoucnu stavět. Ale nechávají ho ladem a k nám se dostávají bodláky i pampelišky. Co s tím? ptá se zoufalá...  celý článek

Opal je typický krásným, zlatavě žlutým, rustikálním vzhledem, výrazně křupavou...
Česká jablka se u nás prodávají málo, ale v zahraničí slaví úspěchy

Přestože se v českých obchodech prodávají více jablka vypěstovaná v zahraničí, existují české odrůdy, které jsou naopak v cizině oblíbené. Nejen mezi...  celý článek

Čeští zemědělci už dnes pěstují celou řadu druhů salátů, trh si to vyžádal. Teď...
OBRAZEM: Kdybyste si salát měli sami vypěstovat, nevyhodíte ho

Zelenina patří mezi nejčastěji vyhazovaný druh potravin v evropských domácnostech. Iniciativa Zachraň jídlo se proto vydala po stopách té nejprodávanější,...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.