Podnikatel Benjamin Gott pojmenoval svoji firmu Boxed Water Is Better. "Ostatně přímočarý přístup je nejlepší," popisoval v deníku New York Times svoji reklamní strategii v reakci na tvrzení, že v tomto městě si každý raději natočí vodu z kohoutku, než by draze kupoval totéž v krabici. Svoji vodu se pokouší prodat pod hesly jako schopnost recyklace obalů či úspora při dopravě v porovnání s plastovými nebo skleněnými lahvemi.
Voda se prodává v 32uncových krabicích (asi 0,9 litru), obal je opatřený uzávěrem se závitem jako krabice s mlékem. Plní se čištěnou vodou z běžných vodních zdrojů, nejde tedy o minerální přírodní zdroj vody. Společnost se zavázala navracet deset procent ze zisku do společností starajících se o údržbu čistoty vod a dalších deset pro obnovu hospodářských lesů, z jejich dřeva se vyrábějí papírové obaly.
Voda stojí dva dolary a je k mání už v několika státech USA. Příznivci chválí ekologický přístup výrobce a praktické balení, i když přiznávají, že nejjednodušší a nejekologičtější je opravdu natočit si vodu z kohoutku. Na firemním Facebooku, kam dokonce posílají i své fotky s krabicí vody, například jeden z nich napadl odpůrce kritizujícího tento počin: Možná u vás máte vodu dobrou, u nás ale smrdí po vejcích! Okouzlil je i jednoduchý, designově čistý potisk krabice.
Odpůrci ovšem tvrdí, že když chce někdo působit superekologicky, mohl by balit vodu do igelitových sáčků a přinutit každého vracet je do obchodů. Připomínají tím dávnou praxi balení mléka do tenkého plastu v Kanadě, podobně jako se to u nás praktikovalo před rokem 1989.